Ykkönen vai kakkonen? - Seksi

pörri

mä kans opin nauttiin siitä kun ensimmäisen kerran uskalsin kokeilla. Ensin se tietysti sattu (ei osannu rentoutua tarpeeks) Nykyään se on aivan ihanaa sen hetken. Mulla on siinä semmonen pieni ongelma, että jos saan orgasmin anaaliseksissä, niin sen jälkeen se sattuu ihan vietävän paljon, mutta jos en itse saa, voi sitä jatkaa vaikka kuinka pitkään...

Sivut

Kommentit (260)

esmk

Tuossa vastikään kokeiltiin myös kakkoseen mieheni kanssa ja teki kyllä vähän kipeää ja ei kyllä olla sen jälkeen kokeiltu mutta vois kyllä... :)

Venice Queen

Meilläkin kokeiltiin tuossa äskettäin, ja sit piti vähän ajan päästä kokeilla vielä uudestaankin... Olin aiemmin vannonut että ei kakkoseen, mut sit se vaan jotenki johti siihen. Olin kuullu kauhujuttuja, että jollakin oli revenny paikat ja oli joutunu ihan sairaalaan asti, joten se jo sai tekemään päätöksen että ei oo mun juttu! Sitten vielä sekin, että sieltä saattais tulla jotakin mukana, niin ei kiitti. Mut vannomatta paras näköjään! Mies kyllä sanoi ettei se tuntunu ees kauheen hyvältä, mutta silti se joka kerta yrittää laittaa "sitä sinne"... Alkaa jo tosiaan vähän kyllästyttää nuo peppu-leikit, sovittiin että ei tehdä sitä enää ainakaan ihan vähään aikaan, mutta silti se aina ehdottelee (leikillään?), työntää sinne sormeaan, jne. En minäkään siitä erityisemmin nauttinut, ei sattunut mutta pelotti kyllä että jotakin sattuu... Tein sen siis miehen takia.

maya87

En ole kokeillut,enkä myöskään näillä näkymin kokeile.Itse en halua peräsuoleeni mitään ylimääräistä,se on luotu yhtä tarkoitusta varten ja muuhun en sitä tule käyttämään.Ajatus ei edes kiinnosta.

Myös mies on samoilla linjoilla eikä ole mitenkään kiinnostunut asiasta,hyvä niin.Mikäli joku kaunis päivä kyllästyn todella pahasti tavalliseen seksiin,saatan harkita asiaa,ehdotonta eitä en siis sano.

Jzzu
sopuli
Paljon vaan liukkaria ja rentoutusta peliin, miehen on oltava toooosi hellä ja varovainen.

Toi on kyl niin totta. Ei sitä oikein auta vaan "tuikata" sinne. Nykyinen on onneksi tajunnut sen jo ennen minua niin minä pääsin suoraan nauttimaan. :lol:
Eilen "pompin" kullan päällä "se siellä" ja tuntu varmaan paremmalle kun ikinä. :mrgreen:
...tulis kulta jo kotiin niin vois taas... :wink:

katie

edellä mainittuun... mulla meinaa pakki mennä sekasi aina anaaliseksin jälkeen... :oops: mut muuten oon kyl oppinu nauttimaan...
orgasmiin asti en oo vielä päässy mut jospa sitä vielä joku päivä/ilta/yö... :lol:

mun motto: elä sano koskaan ei koskaan :!: :!: :!:
nimittäin mä kans sillon aikonaan vannoin et hyi ei ikinä, mut mun exä pehmitti mut nii hyvin et ihan kerjäsin sitä... tosin kyllähän se sattu vielä toisellaki kerralla, mut nykyään osaa jo rentoutua... :wink:

kannattaa kokeilla...
se mikä ei tapa, nii se vahvistaa!!!

figaro

En ole kokeillut enkä kokeile :) Olen aina ollut samaa mieltä ja joka kerta kiljaisen tai hommat jää jopa kesken, jos sattuu luiskahtamaan väärän puolen "huulille"...

Jostain syystä minulle takamus ja siellä sen aukko on sellainen paikka, mistä tulee tavaraa ja näin ollen sinne ei työnnetä mitään sinne kuulumatonta :lol:

kuunlapsi

jos haluaa varman päälle ottaa niin miten olisi suolen tyhjennys ennen anaaliseksiä, ei ainakaan tarvitsisi miettiä että jos sieltä jotain mukana ulos tulisi :wink:

katie

miten musta tuntuu et jos alkaa puhumaan tai ees ajatteleen suolen puhdistusta nii siinä vaiheessa seksi on jo hyvin kaukana... berberi jo valmiiksi hellänä ku saa pöntöllä istua ja ihmetellä et millonkohan tää loppuis... :lol:

Venice Queen

Joo no mulla meni kyllä ekasta kerrasta maha sekasin ja kun vielä aamulla tehtiin niin oli koko päivän jalat vähän hellänä, varmaan jännitin sitä niin paljon... Ja ei me mitään kortsua käytetty... Mietiskelinkin siinä sitten itsekseni että ne aineet varmaan tulee sieltä pois samalla tavalla kun sieltä toisestakin, mut ei alkanu sitten kuulua...? Kai ne on huomaamatta tullu pois.

katie

joo kyl ne sielt pois tulee ennen pitkää... :wink:

ei mekään mun ukon kaa käytetä kumia, mut se kannattaa muistaa et pepusta saattaa kulkeutua kaikenlaisia pöpöjä emättimeen, et siks sitä kumia suositellaan käytettäväksi anaaliseksiin...

mut jokainen tyylillään, kuten mekin... 8)

mörrimöykky

ollaan kerran koitettu jätkäkaverin kaa ja mua se ainakii sattu!! :? se tuntu oikeestaan samalta ku eka kerta...eli ei mitenkään nautinnolista...ja mua ainakii yököttää koko homma...eikä yks reikä riitä??? :lol:
jaä jos jätkä tulee takaapäin niin onnistuu se ainakii meillä erittäin hyvin ilman sitä "kakkostakii"...

koivu

Mulla ei oo miestä, enkä harrasta yhden yön juttuja. Täytyy sen takia aika usein tyydyttää ittensä. Mulle tulee orkku tosi nopeesti ja voimakkaan jos työntelen sellasta pehmeää Jellyä peppuun samalla, kun hieron klittaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat