milloin olit viimeksi "silleen"?? - Seksi

Lukretia

Sunnuntaiyönä. Oli varmaan parasta seksiä ikinä! Sain orgasmin suuseksillä ja vibralla ja sitten kun alettiin harrastaa seksiä takaapäin, mies alkoi hyväillä mua vielä kädellä, ja jos olisin saanut orgasmin, se olisi ollut varmaan ihan mieletön. Mutta tuntui ihan uskomattomalta. Olin ihan sekaisin ja tärisin ja heiluin siinä, nyt vähän hävettää, miltähän oon näyttänyt. :D

Sivut

Kommentit (1597)

tata

Mulla ei ois oikeestaan ees mahiksia saada nyt kun menkat alko tänään :? Mut ei se mitään, kulta on muutenki intissä nii ei harmita kun ei jää vaan sotkun takia seksi ;) Ja sit ens viikon lauantaita odotetaan ;) 8)

tuvalu

No mä pistän paremmaksi (??): harrastin seksiä viimeksi KUUKAUSI sitten, vaikka elänkin parisuhteessa :shock: Mutta tämä johtuu ainoastaan siitä, että asun tämän kevään ulkomailla vaihto-opiskelujen takia. On kuulkaa tehnyt tiukkaa!! :lol: Mutta onneksi enää 2 VIIKKOA JÄLJELLÄ, ja sitten se on menoa. Monessa mielessä :wink: 8) Olen siis hyvin kade teille, jotka pystytte harrastamaan seksiä kultanne kanssa monta kertaa päivässä... :x Kesää odotellessa :D

Piiku^
riinaF
Viikonlopun aikana viidesti :wink: Nyt pari viikkoa taas odottelua :(

Jestas sentään! :lol: Oon kade! Tuli viikonloppuna kyllä seksiä harrastettua muttei ihan noin montaa kertaa.. :)

näinn

Tänä aamuna pari kertaa. =) on ollu monen viikon tauko kun oon ollu reissussa enkä ole nähny kultaa,mut nyt se tuntuuki taas sit entistä paremmalta :P

Miltzu

Eilen 6 kertaa ja tänään aamulla - mulla on kyltymätön mies. :shock: :P Tosin molemmat oltiin kyllä kauheessa puutteessa, kun perjantaina loppu menkat. Tää on outo ketju, me nähdään mun miehen kanssa päivittäin ja rakastellaankin yleensä päivittäin, en jaksa aina käydä täällä kirjottelemassa, että joo, taas on pantu. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat