Peppuseksi - Seksi

*emja*

Uutena täällä hei *wilkutus*

Joo, peppu on pop :D Aluks en minäkään ajatukselle lämmennyt, mutta isäntä rakas kun oikein hellästi minut sen saloihin opetti, niin kyllä se vaan on niin nannaa :wink:
Paljon liukkaria ja hop hommiin :lol: (unohtamatta sitä toista reikää :wink: )

Fanni
Päästättekö te peniksen siis niin syvälle peppuun ku vaan menee?

No tilanteen mukaan,mutta mitä syvemmällä sen parempi...

Sivut

Kommentit (482)

Torspo

:oops: Pari viikkoa sitten tuli kokeiltua uudestaan vaikka lupasin aiemmin ettei enää koskaan. Pikkuisessa hiprakassa olin etten (mahdollista) kipua hiffannut..
Eipä se nyt sattunut mutta en mä kyllä siittä nauttinutkaan..

Eagle87, alkoholi on hyvä rohkaisukeino (Mulla siis toimi ja peläsin itsekin hirveästi) mutta hirveessä tumussa ei kannata lähteä kokeilemaan, voi käsittääkseni paikat paukahtaa jos rytinällä vedellään ilman että tajuaa kipua..

Ja mulla se eka kerta oli aivan kaamea, lue ketjua taaksepäin..
Tää kerta ei sattunut yhtään, eli jos eka kerta on kaamea, muttei jää traumoja niin kannattaa kokeilla uudestaan. Ehkä sinä opit loppujen lopuksi siitä nauttimaan, minen oppinut... :P

pieces
Eagle87
Tuleeko kortsu likaiseksi (ulosteesta meinaan, nolostun helposti)? Sattuuko se paljonkin? Onko jotain hyvää vinkkiä asiassa keltanokalle? :)

Meillä ei oo tullu koskaan ulostetta mukana, ts. penis on ollut ihan puhdas aina seksin jälkeen. Tämä koska harrastan peppuseksiä vaan kun tiedän käyneeni isolla hädällä ja suoli 'tuntuu' tyhjältä. Tuo liukkari on hyvä ja touhu tuntuu sen kanssa puhtaammalta ja mukavammalta. Kipu on aika yksilöllinen juttu... Mua toi ei oo sattunut paljon, tuntuu vaan jotenkin häijyltä :D Toisaalta se nautinnon ja kivun sekainen tunne kiihottaa ja voi tuntua todella hyvältä. Itse en siitä kamalasti nauti, mutta en inhoakaan. Pienestä hiprakasta voit saada helpotusta, jos jännität kovasti ekaa kertaa ;)

Jeannie

Meillä pidetään harvinaisena herkkuna tätä, eli n. kerran kuussa tai useammin, ihan miten itse haluan. (Mies haluaa useammin, ylläri ylläri) :D

Tykkään itse siitä isojen orkkujen takia ja tuntuuhan se myös jotenki erilaiselta. Vähän kaikenlaisia asentoja on tässä koluttu läpi, viimeaikoina enimmäkseen minä olen siinä päällä hummaillut :lol:

KataTheBlondi

rentoudu ja saatat yllättyä :D muista että voit keskeyttää milloin vain jaaa..... että jos mies ei meinaa osua just oikeelle kohdalle, se voi tuntua ilkeelle, jolloin saattaa oman käden oikeus olla kohdallaan eli siirrät penistä oikeaan kohtaan.

jaa... mä kun alotin niin itse asiassa käytettiin vibraa ykösessä niin sain rentouduttua. ei me montaa kertaa tuon 1. kerran jälkeen vibraa käytetty kun rentouduin muutenkin...

Fanni

Mutta mua ällöttää ku toi peräaukko jäi "auki" peppuseksin jälkeen :lol: Menihän se sitten kiinni jonkun ajan päästä mutta.. :roll: :lol:

marimma
Fanni
Mutta mua ällöttää ku toi peräaukko jäi "auki" peppuseksin jälkeen :lol: Menihän se sitten kiinni jonkun ajan päästä mutta.. :roll: :lol:

Sehän se ongelma aina on :lol:
Ne kun on tahdosta riipumattomia sulkijoita, tai ainakin toinen niistä oli :D

Kaikkeen tottuu paitsi jääpuikkoon p*rseessä :lol: (se ehtii sulaa ;) )

Mikä

Me ei nyt olla päästy ihan tohon asti, mutta sormen kanssa hän on ehtinyt tökkiä mua jo sinnekkin reikään. Tietysti minä vähän "pelästyin" kun yhtäkkiä se sen sinne tökkäsi kun peppua kosketteli. Mutta siis joo, huomasinkin että pidin siitä. :--D Tänään juuri ehdotin että voitaisi kokeilla peppuseksiä ensi kerralla. Onneksi mies on aivan innoissaan! :)
Voisin jo kuvitella että tuntuisi hyvältä. :P

Miss Blood

Kokeile ihmeessä, jos siltä tuntuu :) Ja muista sitten että tosi paljon AIKAA pitää siihen varata !!! Ja pyydä poikaystävääsi olemaan todella TODELLA varovainen.Tuohon ei hätäilyt kuulu. Ja liukuvoide+kortsu on jees :) Ei pitäisi pahoja traumoja tulla, vaikkei sitten loppujen lopuksi innostukkaan tuosta. :)
(vaiika nuo asiat on tässä ketjussa varmaan jo monesti kerrottu.. :) )

Marika_

kyllä... :D
ihan perus konttausasento ja mies taakse, tai sitten lusikka...varmaan kerran viikossa tätä...ns. harvinaista herkkua (miehelle siis, mutta kyllä mäkin siitä pidän isojen orkkujen takia :wink: )

k87

mulla ei oo mitään intressejä tähän löytyny ja ukkokin sano ettei ajatus oikeen houkuta.

ei tunnu kivalta sellanen. riitti ammoinen rektaalilääkitys :oops:

Fanni
SunLion

fanni, kannattaa kokeilla jotain sormetusta tai jotain ensiksi vaikka doggystylessa...siinä paikat rentoutuu ja saatat huomata pitäväsi. sillon penetraatiokin tuntuu ihan toiselle kun asenne on toinen. Jos ajattelee vaan mihin peräsuolta yleensä käytetään tms..niin tottakai et osaa nauttia siitä. Ei pidä mennä ajatteleen sellasta. Jos haluat päästä fiiliksiin, mieti et poikaystäväs on varmaan tosi kiihottunut nyt täst jne....

Jep, itseasiassa aina koira-asennossa mä haluan tuota sormettamista. Kiitti avusta :)

nookuliina_

itse en vieläkään oo uskaltaustunu kokeilemaan tätä. :( mutta ehkä vielä joku päivä.. järjestän kullalle oikeen spesiaali- illan.. :wink:

Riandti

Rakkaani suorastaan rakastaa peppuseksiä, jo pelkkä puhuminen saa hänet ihan kovaksi.. :wink: Itse aina aluksi olen jäykkä mutta kyllä se siitä helpottaa.. :lol: Suosittelen, toki olin aluksi tiukka ei peppuseksille, mutta kulta sai suostuteltua ja sitten se meni..se takapuolen neitsyys.. \:D/

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat