Tärkeintä miesvartalossa? - Seksi

SunLion
Miffy
opiskelijanuorukainen
Kaippa se testosteroni vaan saa aikaan tämmöstä "Ihme heteronormatiivista shittiä".

Väärä vastaus. Sen saa aikaan ihan muut asiat, kuten tiettyihin konventioihin lukkiutunut mieli tai pelko erilaisuutta kohtaan :D

hmm..no ite en ainakaan pelkää erilaisuutta enkä oo pahemmin lukkiutunukkaan. Silti ne lihakset (sopivassa määrin treeniä=ne näkyy hiukan muttei todellakaan liikaa), on seksikästä. Käsissä ne jotenki viel saa voimakkaan näköseks : )

Tota sun kommenttia voisi muuten todella hyvin soveltaa tuonne pituusero-ketjuun. Sinne se kyllä pätee mun mielestä.

Sivut

Kommentit (103)

Jimmy KImmel

Mun mielestä tuo runkkupaukura on tosi hyvännäköinen ja antaa koko kyynärvarrelle kivan tatsin. Se kyseinen paukura on siis kyynärpään kohdalla ja käsivarren ulkosyrjällä.

Jimmy KImmel
Lania
Kahdella treenatulla/lihaksikkaalla käsivarrella tarkotin kyllä jotain muuta ku jonku runkkarin jännetuppitulehdusta :?

Paljon runkanneena ja myöskin jännetupintulehduksen kärsineenä (se ei aiheutunut masturboinnista :wink: ) voin vakuuttaa, että oikeakätisillä kundeilla on tuo paukura olemassa, kuten myöskin vasureilla. Omaan myöskin kaksi jossakin määrin lihaksikasta käsivartta + tietysti nuo paukurat, joka sattuu olemaan isompi oikeassa kädessä. Tarvii tarkastaa jostakin tuo paukuran "oikea" nimi... Runkkaaminen vain sattumoisin kasvattaa tuota paukuraa. Voi luoja kun bodaaminen on mukavaa! :wink:

SunLion
Miffy
Joo niinpä :D Ihme heteronormatiivista shittiä aina laittaa ne treenatuttrimmatutlihakset vaihtiksiks hihi :D

Mä sanon et kokonaisuus.

höh sä puijaat! täl kertaa ei saanu just sanoo kokonaisuutta.

Shandy
jemina1
onneks omistan ite tuommoisen pojan:p

Ot, mut mua aina ärsyttää kun puhutaan et "omistan sellasen ja sellasen miehen". Kuulostaa vaan oudolta mun korvaan.

jemina1

tuommoset jalkapalloilija pojat on ihan jees;p tiukka pylly, lihaksikkaat jalat ja selkä, pyykkilauta masu ja sopivan lihaksikkaat kädet:P eli pitkiä ja hoikkia mutta ei kumminkaa mitää kukkakeppejä:D onneks omistan ite tuommoisen pojan:p

Miffy
opiskelijanuorukainen
Kaippa se testosteroni vaan saa aikaan tämmöstä "Ihme heteronormatiivista shittiä".

Väärä vastaus. Sen saa aikaan ihan muut asiat, kuten tiettyihin konventioihin lukkiutunut mieli tai pelko erilaisuutta kohtaan :D

Jimmy KImmel

Jos ulkonäön perusteella saan joltakin pakit, niin kyllä kaikista kivuttomimmalta taitaa tuntua mahdollisesti sormien perusteella tulevat... :lol:

"Sori, ei kiinnosta! Sulla on ihan hirveet nakkisormet!" :shock: :lol: :lol: :lol:

ziik

hmm .. kyllähän se on se kokonaisuus joka ratkaisee.mutta esmimerkiksi näin kesäisin rannalla tulee katsottua sopivasti treenattuja vartaloita ; mahaa ja selkää yms.sit peppu on pop :D !

Ladybird

Itse kiinnitän huomiota jotenkin siihen selkään ja masuun. Sopusuhtainen, ei liian ruipelo muttei liian harteikas mies saa katseeni kääntymään. Ja sormet pitää olla just tietynlaiset. (soittajansormet) :)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat