Seksi menkkojen aikana - Seksi

Joanna

Hello siskot!
Tämän tyyppistä ongelmaa olis; minulla oli aiemmin n. 1½ vuotta kestänyt seurustelusuhde. Seurustelumme loppui siihen, että sain tietää poikaystäväni käyneen säännöllisesti vieraissa (kokoajan yks vakiohoito) KOKO seurustelumme ajan.
Olen tietty jälkikäteenkin miettinyt asiaa tosi paljon ja erityisesti se tuntuu pahalta, että aina silloin kun mulla oli menkat, hän ei, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, koskaan pannut mua. Hän perusteli asiaa sillon touhun suttusuudella ja millon milläkin. Eli menkat tarkotti yleensä sitä, et ei seksiä 5-6 päivään. Kun sain tietää tästä hoidosta, kävi ilmi, et just näinä aikoina kun mulla oli menkat, hän oli nauttinut näistä "palveluista".
No aikaa on kulunut.. olen päässyt aika hyvin yli tästä kaikesta. Olen seurustellut uuden poikaystäväni kanssa pian vuoden. Seksin suhteen kaikki on mennyt suht hyvin. Menkat ei paljon seksiä haittaa, mun menkat on tai siis oli tosi niukat. Viime keväänä vaihdoin kuitenkin ehkäisyn kierukkaan, kun oli pakko. Menkat kestää nyt neljä-viis päivää mutta tavaraa tulee koko sen ajan kuin esterin p*****stä! Eli tän takia aloimme lopettaa aina seksin menkkojen ajaksi.
Nyt olen huomannut, et nää päivät käy todella mun hermoille. Mä olen alkanut epäilemään jo omaa mielenterveyttänikin. Olen kokoajan paniikissa, että nykyiselläkin poikaystävälläni on piilossa jossain joku hoito, joka huolehtii mun miehestä näissä väleissä. En halua puhua poikaystävälleni asiasta, koska en halua, että hän pitää mua luulosairaana. Hän kyllä tietää millasta mulla oli ennen. Tiedän (luulin "tietäväni" silloin ennenkin..) että ei ole mitään syytä huoleen, mutta varsinkin kun olen töissä ja poikaystäväni vapaalla ja mulla menkat, olen ihan hermorauniona. Öisin näen painajaisia kaikesta mitä voisi tapahtua. V****taa ja väsyttää tää!
Tässä ei todellakaan ole kyse siitä, että olisin joku seksipeto, jonka on pakko saada kokoajan seksiä, vaan ihan vaan toi mitä olen kokenut.
Menkkojen loputtua, saan heti, paljon ja kunnolla :wink: , ja sitä myötä fiilikseni normalisoituu samantien.
Onko kellään kommenttia?[color=red][/color][color=red][/color][color=red][/color]

Sivut

Kommentit (108)

laurajenna

elä sinä ihminen murehdi vaan ota asia ihan reilusti puheeksi. poitsusi varmaan ymmärtää lievän vainoharhaisuutesi menneisyydestäsi johtuen.

Tyttönen

Minäkin taidan menkkojen aikana muuttua aikamoiseksi panopupuksi:D Tosin poikaystävä ei halua rakastella silloin,kun sillä on pieni verikammo..No täytyy vaan pitää taukoa ja sitä paitsi,seksi tuntuu pienen tauon jälkeen aina vaan paremmalta!Ja aina ollaan otettu poikaystävän kanssa menetetty aika takaisin hehe:D

Mutta tosta sun ongelmasta..Keskustelkaa ihmeessä poikaystävän kanssa.Ehkä sen avulla pääset peloistasi eroon.Niin ainakin toivon! Eikä kaikki miehet ole samanlaisia.Tai siis,tuskin kahta sellaista paskiaista tulee saman ihmisen kohdalle. Onnea kuitenkin jatkossa!:)

yön enkeli

itse en kyllä menkkojen aikana seksistä tykkää (yhdynnästä nimittäin). voihan miestä hoidella sitten käsin tai suulla. :wink:
mutta nykyään tunttuu, ettei tässä talossa edes harrasteta seksiä kuin korkeintaan kerran viikossa. vähän epäilyttää, en tiedä, mitä ajatella? onko hän kyllästynyt muhun, vai mikä on..? kerran kokeilin jo asiasta puhua, mutta ei siitä mitään keskustelua syntynyt, vaan mies oli heti valmis sänkyyn menemään. tuntui minusta lähinnä siltä, että hän tarjosi sääliseksiä, joten eipä sitten mitään tehtykään.

:cry:

madison

sama täällä..harvemmin..en tiedä mistä se johtuu..taidan olla meidän suhteessa tuo mies joka joutuu aina vonkaamaan..ja kyllä halleluujat soi jos lykästää. enkö ole haluttava vai eikö seksi nykypäivänä enää niin kiinnosta tuota vastakkaista sukupuolta...??

Heather

Onpas ikävää. Kyllä on ihan ymmärrettävää, että olet epävarma ja alat kuvittelemaan kaikkea. Meitä ihmisiä on täällä joka lähtöön ja poikaystäväsi oli todella alhainen kaveri. Koita päästä tapahtuneesta ylitse, sillä tuskin sinulle kahta kertaa samaa paskaa heitetään silmille :cry:

Ja kerro nykyiselle poikakaverillesi tunteistasi. Olen varma, että hän ymmärtää. Ei sinun tarvitse alkaa syyttämään tai tuomitsemaan häntä toisen virheiden takia, vaan kerro asiallisesti, että olet huolissasi. Puhukaa rauhassa ja uskon, että luottamuksesi palutuu ennalleen jonkin ajan kuluttua :P

*Sandy*

On kyllä jännä juttu, miten seksiä voikin haluta eniten juuri silloin kun se kaikkein hankalinta on!!

Mä oon kanssa niin kiimassa menkkojen aikana, että oksat pois :D Yleensä yritetään kestää ne kolme päivää, mutta aina se ei onnistu :wink:

Ja sitten, melkein joka puolella kuulee, että saa (naiset siis) liian vähän seksiä. Onkohan naiset tullu himokkaimmiksi, vai miehet laiskemmiksi? Jotenkin luulis miesten haluavankin enemmän, kun joka tuutista pukkaa melkein Eevan asusteissa olevia naikkosia..

Hups, taisi mennä vähän off-topic.. Joten palataanpa aiheeseen.. Onnitelen heti siitä, että olet päässyt eroon exästäsi, ja että olet löytänyt uuden ihanan poikaystävän! Ja jos tämä uusi ymmärtää sun taustan, ymmärtää hän myös reaktiosi. Ja kyllähän se tauko aina välissä mukavaa tekee - sen jälkeen seksi maistuukin tuplasti paremmalta :D

mira

puhu sille sun poikakaverille siitä, mitä sulle on tapahtunut aikaisemmassa suhteessa. itse tekisin sillä tavalla. voittehan te muutenkin olla "sillä tavalla", vaikka se ei yhdyntää ole. rakastelua on monenlaista. :P onneksi...

Joanna

asia on ehkä hiukan helpottanut.. :) suihku on ollut kovassa käytössä, ja vaikka meidän suihkukaappi onkin kahdelle aika ahdas, niin on "toiminut" selkä seinää vasten... :wink: tästä exästä puhumista haluan mahdollisuuksien mukaan välttää, koska hänestä on ollut meille muutenkin niin paljon harmia. tyyppi on soitellut ja ehdotellut seksiä, tapaamisia, jne, näin jälkeenpäinkin ja siihen minä ja mun nykyinen poikaystävä ollaan täysin kypsä. meillä ei tähän muuten liity ollenkaan se, ettenkö minä kestäisi olla 4-5 päivää ilman seksiä, vaan tää mitä ennen tapahtui. mutta en mä sitä kiellä, etteikö menkkojenkin aikana mieli tekisi.

Aniara

Vaikka helppohan se on "sivusta katsojan" sanoa näin, mutta sanompa kuitenkin: älä ota turhaa ressia asiasta! :lol:
Uskon että uusi suhteesi on parempi kuin edellinen ja onnittelen sinua uuden paremman suhteen saavuttamisesta ja löytämisestä. Monet miehet tosiaan eivät välitä seksistä menkkojen aikana, mutta se ei kuitenkaan tarkoita että poikaystäväsi välittäisi sinusta vähemmän, vaikka ette harrastaisi seksiä menkkojesi aikana.
Uskon myös, että jos puhut poikasytävällesi asiasta sinunkin mielialasi kevenee etkä enää ressaisi turhasta.Mieti kuitenkin miten asiat esität!Enkä usko että hän sinua luulosairaana pitäisi!! Keskustelu on kuitenkin kaikkei paras tapa selvittää tuo asia!Onnea teille tulevaisuuden kannalta,toivottavasti asianne selviää! :wink:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat