Suhteen vaikeat ajat - Parisuhteet

jessica-

On ollut, eikä tästä ole edes hirveän kauaa aikaa...
Oltiin jo eroamassa, useampaankin kertaan.
Sitten yhtenä iltana riideltiin tosi rajusti ja se jotenkin puhdisti ilmaa. Saatiin sen riidan jälkeen puhuttua kaikki vanhat asiat läpi mitkä oli jäänyt vaivaamaan ja nyt menee taas tosi hyvin.
Avomieskin sanoi että, vaikka se riita oli varmasti kamalimpia mitä meillä on koskaan ollut, oli tosi hyvä että se käytiin läpi koska sen jälkeen tuli molemmille tosi hyvä fiilis ja nyt voidaan jatkaa rauhassa eteenpäin kun kaikki vanhat asiat on nyt puitu läpi.
Itse olin suoraan sanottuna jo menettämässä täysin toivoani siitä, että saataisiin enää asioita selvitettyä ja mietin jo pois muuttamista.
En sano että riitely olisi se paras tapa selvittää asioita, mutta ei se aina niin pahastakaan ole :)

Kommentit (5)

Shirlie

Meidän suhteessa on ollut yksi yli vuoden kestänyt todella helvetillinen ajanjakso. Emme riidelleet tai edes kinastelleet kertaakaan, enemmänkin yhteiselo vain meni sellaiseksi, että toisen tekemiset ja sanomiset eivät kiinnostaneet sen vertaa, että niistä olisi viitsinyt toiselle sanoa. Elimme kuin kahta erillistä elämää, olimme pelkkiä kämppiksiä eikä siinä ollut avioliitosta tietoakaan. Välillä saattoi mennä viikon tai parin ajan paremmin, juttelimme enemmän ja ehkä kävimme leffassa, mutta sitten taas palattiin samaan vanhaan malliin.

Nyt meillä on mennyt parin kuukauden ajan paremmin. En tosin vieläkään sano, että olisimme onnellisia tai että meillä menisi erityisen hyvin, koska ongelmia on edelleen emmekä osaa niistä kunnolla puhua. En usko, että ongelmat menisivät ohi itsestään. Mutta minusta se, että meillä on taas hauskaa ja pystymme viettämään aikaa yhdessä, on nyt tärkeämpää kuin kissan nostaminen pöydälle vuoden takaisista asioista.

Haahu

On ollut. Oli todella stressaavat ajat oikeastaan lähes koko viime vuosi huhtikuusta tammikuuhun, kun asuin appilassa (eli rakkaani, hänen isänsä ja pikkuveljensä kanssa) kaukana kaikesta. Oli stressaava työ ja stressiä asua appilassa, kaiken lisäksi isällä parantumaton syöpä. Se vaikutti meidän parisuhteeseen todella paljon ja oli todella raskasta aikaa kaikin tavoin. Lisäksi mulla meinas jo antaa henki periksi että ei tätä enää jaksa. Mutta mulla oli hieman muitakin juttuja vaikeuttamassa elämää.

Mut asiat hoidettiin parhaamme mukaan ja roikuttiin toiveessa että elämä helpottuu ku muutetaan omillemme kaupunkiin. Sen jälkeen on asiat sujuneet oikein hyvin ja olemme olleet oikein onnellisia :)

Frankie

Mulla on ollut vaikeuksia, enkä ole silloin jäänyt siihen suhteeseen korjaamaan niitä.
Edellisessä suhteessa mulla oli hankalaa 3 kuukauden ajan, itkin monesti siinä sitä kuinka hankala olo oli ja joka kerran jälkeen listattiin asioita joita päätettiin itsessämme muuttaa.

Jotenkin, en vain tiedä... Voi olla, että olen luonteeltani vain sellainen että karkaan heti ongelmien saapuessa. Tai sitten ei ole vielä tullut miestä jonka takia olisin valmis taistelemaan näiden lävitse.

Miten te olette jaksaneet vuoden? Eikö ole tullut oloa, että nyt riitti? Tai siis monet sanoi että tuli? Mikä sai jäämään ja yrittämään?
Huh huh. Avostan tota mutta mietin vaan olisiko musta siihen.

Essie

Onko sinun parisuhteessasi ollut koskaan aikaa, jolloin ei oikeen sujunut mutta se meni sitten ohi ja elämä taas hymyili?

Kaverini oli tuossa 3 kuukautta sitten tilanteessa, jossa heillä oli poikaystävänsä kanssa jatkuvasti sellaista pientä kismaa, he väittelivät todella paljon, joka päivä lähes joka asiasta. Se oli kausi, pian se oli ohi ja he eivät ole juuri laisinkaan väitelleet/kettuilleet toisilleen.
Mä jotenki uskon että monissa parisuhteissa on kausia jolloin ei suju niin hyvin, että jokin vähän latistaa mutta sitten se menee itestään ohi ja sitte kaikki voiki olla taas todella mainiosti. Siksi ajattelinki kysyä että onko teillä ollu tälläsiä niin sais vähän faktatietoa :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat