Mies ei osaa puhua, minä olen vainoharhainen. - Parisuhteet

Mr.Heroin

Jo alkaa kyrsimään.
9kk seurustelua takana ja menee vaan kokoajan huonompaan suuntaan.

Itse en ole mieleltäni terve eli itken paljon (myös ilman syytä) ja olen myös TODELLA vainoharhainen.
Mies on aivan outo nykyään.

Tai onhan se aina ollut hankala omalla tavallaan, mutta miten sen saa puhumaan asioista?
Jos haluan meistä puhua niin ei puhettakaan että kuuntelisi, sitten se vielä ihmettelee että mikä on kun olen sille töykeä sen jälkeen.
Vaihtaa kesken keskustelun aihetta ja tekee ihan jtn muuta. Mieheltä ei saa kysellä ikinä mitään ettei se hermostu, mutta kaikki minun asiat pitää olla hänellä tiedossa.
Yökyläänkään se ei enää pyytele ja jos minä kysyn nii vastaus on "en tiiä"
Asutaan siis kyllä joo erillään vielä.

Minä en saa olla mustasukkainen mistään, mutta hän saa olla.
Seksiä ei nykyään enää ole ollenkaan ja aina sama selitys "oon tosi väsyny"
Ehkäsylaastarit olen hankkinut jokunen kuukausi sitten ja ne ovat vielä kalliita ja kun on muitakin menoja kun tulotkin ovat pienet.

En usko, että mies minua pettää. Ei sillä etten halua uskoa vaan sillä että tiedän miehen minua rakastavan, mutta jotenkin alkaa vituttamaan tämä, että sen kanssa ei ikinä voi puhua mistään.
Puhuminen on minulle tosi tärkeetä, koska mies on ainut jolle pystyn puhumaan suoraan asioista.

Väittää minua vielä kohtuuttomaksi kun kysyn syytä siihen että miksi en voi tulla tänään yökylään :O
Koskaan ei ole syytä, aina vain joku turha hymähys ja sen jälkeen toteaa "elä nyt jaksa" SIIS TOTTA VITUSSA HALUAN OLLA PERILLÄ ASIOISTA JA TIETÄÄ SYYN?
Vai olenko todellakin kohtuuton?

Hyviäkin aikoja on, mutta tappelukshan kaikki aina menee, koska minä olen kohtuuton ja utelen liikoja.
Ja tuon kanssa pitäisi muuttaa vielä yhteen.

Mitään keinoa kellään miten saisin miehen ymmärtämään miten tärkeätä puhuminen mulle on?

Kommentit (2)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat