Vuosisadan rakkaustarina vai takuuvarma sydämen särkyminen? - Parisuhteet

Shifu

Tilanne nyt on tämä, että olen vuoden "säätänyt" yhden jätkän kanssa. Tavattiin baarissa kaverin kautta ja siitä kaikki sitten lähti. Minähän olin ihan myyty jo ensisilmäyksellä.

Jossain vaiheessa huomasin, ettei tilanne etene mihinkään, se on vaan sitä samaa tapailua viikonloppusin baareissa ja siitä hänen luokseen plus satunnaiset yhteydenpidot arkisin. Tuli puhetta tilanteesta ja hän kertoi, ettei tahdo mitään vakavempaa. No, vaikkei mullakaan nyt mikään kiire seurustelemaan ollut, niin päädyttiin siihen, että lopetetaan koko juttu ennen kuin mua tulee sattumaan kunnolla.

Tuosta, kun sovittiin noin, on nyt vajaa vuosi ja edelleenkin ollaan samassa tilanteessa. Heti kun tuli seuraava viikonloppu niin hän otti yhteyttä ja jälleen löysin itseni seuraavana aamuna hänen vierestään. Tilanne jatkui kuten aiemmin kunnes tuli seuraava kerta kun sovittiin "eroavamme" ja tätä on nyt jatkunut tähän päivään asti. Yhteensä noita "eroja" on jo varmaan viisi tai kuusi :roll:

Jätkä väittää välittävänsä ja järkeilen itsellenikin asian olevan niin. EIhän hän muuten mua olisi jaksanut vuoden vertaa ja eihän hän muuten olisi niin naurettavan mustasukkainen musta.

Itse olen oikeasti ihan niin rakastunut häneen kuin vaan voi ihminen olla ja säälittävää mutta totta, niin täysin hänen vietävissään. Jotenkin tiedän, että tämä tilanne ei muuksi muutu, se voi olla vielä vuodenkin päästä tätä samaa veivaamista.

Sinänsä otsikko on harhaanjohtava, koska lähinnä mun pointti tässä oli se, että kun mä kerta en tule saamaan haluamaani (tässä vaiheessa se on sanomattakin selvää että haluaisin jo edes vähän enemmän), niin miten mä opin sanomaan tälle "EI"? Että kun sovitaan että annetaan olla, niin seuraavan kerran kun hän taas pyytää mukaan baarista/ottaa yhteyttä niin mä en lähde enää siihen mukaan?

Jos tässä olisi pienikin toive, että tämä päätyisi jotenkin muuten kuin lopulliseen, katkeraan eroon, niin olisin valmis tekemään mitä tahansa sen eteen.

Eli kommentteja, teidän näkökulmia, kokemuksia, neuvoja.. mitä vain?

(Teksti saattaa olla vähän sekava kun kauheassa kiireessä tuli naputeltua :D )

Kommentit (2)

moioonjenni

Itsellä oli joskus sama tilanne, tapasin työssäoppimispaikassa mukavan miehen ja siitä se tekstaaminen lähti. Olin heti myyty. Hengailin hänen luonaan ja katselimme leffoja, pientä flirttiä ja hierontaa yms. Lopulta päädyimme pussailemaan ja tapailumme jatkuivat. Emme ikinä näyttäytyneet kylläkään julkisesti, olimme vain hänen luonaan. Minä tyhmänä pienenä tyttönä en tajunnut, että mies ei halunut mitään sen kummempaa muuta kuin hengailua ja jonkun kenen kanssa pitää vähän hauskaa.
Kesällä riitelimme, kun hän sanoi rakastavansa eksäänsä edelleen. Tietenkin suutuin, koska itselläni oli tunteita häntä kohtaan ja hänestä oletin että tunteet olivat molemminpuoliset, mutta ei. Lopulta vain oli päätettävä, että en vastaa puheluihin, viesteihin, en mihinkään.

Eli mielestäni kannattaa puhua miehen kanssa vakavissaan asiasta, jos hän ei siitä pysty keskustelemaan tai ette pääse mihinkään tulokseen, SINUN on vain päätettävä ettet pidä mitään yhteyttä häneen.

Toveh

Itsellänikin päällä jollain tapaa samanlainen tai ainakin samantyyppinen tilanne...

Olette yhteyksissä siis muulloin, muutakuin baari-iltoina eli siis vkl? Vain niissä yhteyksissä kun olette viihteellä tms.

Miehen mustasukkaisuus sinusta kertonee kuitenkin jotain. Voihan siellä alla piillä vaikka mitä, ettei hän vain uskalla halutakaan ja yrittääkään mitään sen suurempaa kuin sitä, mitä teillä nyt on...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat