Auttakaa! Mitä mieheni puuhaa eksän kanssa? - Parisuhteet

jannamanna

Ollaan mieheni kanssa seurusteltu puoli vuotta, asumme yhdessä ja kaikki on aivan loistavasti.. ...ainakin päälle päin.

Mieheni erosi eksästään vain muutama viikko ennen kuin tapasimme. He olivat seurustelleet 5 vuotta. Puhumme kyllä asioista ja mm. hänen eksästään. Mieheni sanoo, ettei eksä ole päässyt hänestä vielä yli.
Mieheni sanoo, ettei hän ole tekemisissä eksänsä kanssa.

Puhelimen lokista kuitenkin näkyy että hän tekstailee ja soittelee eksänsä kanssa lähes joka päivä kun on töissä! Samoin kerran menin mieheni tunnareilla facebookiin, jossa hänen eksänsä laittoi viestiä että mihin aikaan mieheni tulee käymään.Minulle mieheni sanoi joutuvansa jäämään ylitöihin!

Mieheni vannoo rakkauttaan ja kertoo kuinka väkivaltainen ja sairas tuo ex-nainen oli, mutta kertokaa miksi hän on yhteydessä ja tapailee tätä?

Olen ihan hajalla, haluaisin luottaa mieheeni, mutta

Sivut

Kommentit (16)

Svenja

Kyllä tuossa jotain haisee, jos valehtelee toisen tapaamisesta. Joko hän ei jostain syystä halua kertoa sinulle (ei halua loukata tms.) tai sitten hänellä on jotain muuta kuin pelkkä ystävyys mielessä.

En kuitenkaan tuollaista valehtelemista sietäisi ja selän takana puuhastelua. Kysy suoraan mieheltä mikä on homman nimi ja kerro että tiedät heidän tapaamisistaan ja soitteluistaan.

Frankie

Parasta keskustella asioista mahdollisimman avoimesti.
Voihan se tosiaan olla, ettei siinä heidän välillään ole sen enempää, mutta poikaystäväsi ei vain ole uskaltanut kertoa asiaa ja sitten asiat ovat jo edenneet niin pitkälle, että kertominen on miltei mahdotonta.
Miten sait asian selville, aloit edes epäilä miestäsi?

Monsu

Jep, mä olen kanssa sitä mieltä, että otat asian puheeksi miehesi kanssa ja kysyt suoraan missä mennään. Mullekin tuli ihan sellainen olo, että jotain salattavaa miehelläsi on, jos hän ei voi tapaamisista ja soitteluista kertoa.

jannamanna

Asian puheeksi ottaminen on todella turhaa, sillä mieheni vain valehtelee asiasta. Olen kysynyt suoraan, onko hän tekemisissä sen kanssa, ja että toivoisin, että hän kertoisi minulle mikäli tämä nainen on yhteydessä häneen.
Mutta mieheni vain sanoo kirkkain silmin, ettei ole pitkaan aikaan ollut missään yhteydessä eksäänsä..

Tiedän hänen suuttuvan jos sanoisin että olen katsonut hänen puhelintaan, joten en tiedä mitä pitäisi tehdä..

Kuitenkin mieheni kysyi että haluaisinko tavata hänen eksänsä, ja vastasin kyllä. (Siitäkin huolimatta että tämä eksä kuulemma hyökkää kimppuuni, haluan vain nähdä miten he ovat keskenään)

Sekin mietityttää, kun mieheni sanoi, että hän tietää niin paljon asioita tuosta naisesta, että se ei ikinä tule meidän väliin, sillä mieheni kuulemma voisi pilata tämän naisen elämän tiedoillaan.
Mutta tästä mietin, että eli mieheni voi vapaasti tapailla tätä naista, mutta tämä nainen ei koskaan tule sitä minulle kertomaan vaikka saisikin meidät eroamaan..

Epäillä aloin, kun kuulin mieheni puhuvan hänen ja tämän eksän yhteisen kaverin kanssa puhelimessa, ja mieheni kyseli kaikkea eksästään..

Olen aika toivoton, kun mieheni ei kerro totuutta vaikka kuinka kysyn asiasta..

Svenja

Tuossa vaiheessa olisin jo raivostunut miehelle ja sanonut suorat sanat. Valehtelee noinkin suuresta ja merkittäväst asiasta.

Sinun tosiaan kannattaa kertoa hänelle, että olet tutkiskellut. Jos hän tästä suuttuu, voit sanoa takaisin että hän ei kertonut totuutta ja selvitit sen omin keinoin. Ja oli kyllä aihetta epäilyyn ja epäily osui oikeaan. Mielestäni hänellä ei ole oikeutta suuttua, sillä hän itse on valehdellut päin naamaa.

papu-kaija

se mitä mä itse tuossa tilanteessa tekisin : samalla tavalla kuin muutamat ovat tässä neuvoneet.. eli otat asian puheeksi, niin että sanot tietäväsi miehesi "puuhista". kannattaa tarkkailla millaiseksi ilme muuttuu, se kertoo jo paljon mitä on kyseessä.. (jossei miehel nyt ihan niin hyvä pokeri naama ole.. kun toiset alkaa änkyttää, hieromaa leukaa, rapsuttamaan päätä yms tuollaisissa "jäin kiinni" tilanteissa)
jos tilanne lähtee käsistä, eli mies alkaa vaikuttaa väkivaltaselta tms ni sit vaan ovesta ulos ja heippa! sanon tämän nyt ihan sinua ajatellen : maailma on miehiä täynnä. (siis jos noin tulee käymään.)
mutta parempihan on että jos saisitte asiat puhutuksi. ja esim sovitte että mies kertoisi sinulle milloin hän näkee exäänsä, se olisi "vähintä" mitä hän voisi tehdä.. jos vaan luottamus toimii. ymmärrät varmaa mitä tarkoitan?

mutta mä luulen että se jo että sanot "tiedän että tapailet exääsi" johtaa jo johonkin, se että sinulla on "näyttöä" on viellä plussaa, niin mies ei siinä vaiheessa voi enää valehdella.. toivottavasti..

mutta toivottavasti tuo asia selviää ja käy parhain päin.
mutta ilmotathan tänne toki kun saat asian selville :) koska tuo miehesi käytös jäi häiritsemään minua kummasti..

jessica-

Itse en pystyisi pysymään hiljaa tolassessa tilanteessa, vaan tivaisin heti mieheltä mistä on kyse! Vaikka mies nyt sattuisi suuttumaan siitä että olet hänen puhelintaan tutkinut, niin kai nyt haluat saada tietää esimerkiksi pettääkö hän sinua! Sinulla on ainakin nyt näyttöä siitä että jotain miehesi on selkäsi takana puuhaillut kun on kerta valehdellutkin...
Eli mies ei pysty enää kieltämään asiaa ja hänen on pakko selittää asia jotenkin kun sanot nähneesi puhelutiedot hänen kännykässään...

minnikkä

Ei mun mielestä exän kanssa yhteydenpito väärin ole, yhteydenpidon salaaminen kyllä on väärin. Ihan mahdollista on ehkä sekin, että mies tietää asian olevan arka sinulle ja salaa siksi.

Ninive

^Mutta toisaalta asiasta tekee vieläkin aremman ja toisen osapuolen silmissä omitusemman juuri se, että yhteydenpitoa eksään pitää salailla.

Oiu

Hyih, kuulostaa inhottavalta tuollainen valehtelu. Kysy suoraan miksi mies on salaillut eksänsä tapailemista. Reaktiosta voi luultavasti päätellä paljon. Ja jos mies tivaa mistä tiedät, voithan sanoa vaikka vahingossa nähneesi puhelutiedot ja siitä tuohtuneena katsonut tarkemmin.

jannamanna

Eihän siinä mitään ihmeellistä olisi, jos mies olisi tekemisissä eksänsä kanssa jos olisivat ystäviä.

Ja olen miehelleni sanonutkin, että siina vaiheessa kun voitte olla vain ystäviä, niin minulla ei ole mitään sitä vastaan. Mutta olen myös ilmaissut mielipiteeni, että niin kauan kun tämä eksä itkee mieheni perään ja haluaa mieheni takaisin, ei heidän välit voi olla vain ystäviä.
Olenko kovin väärässä?

Toivon todella, että hän salailee näitä asioita minulta vain siksi, ettei halua turhaa kinaa välillemme, mutta silti mieheni tekee mielestäni väärin..

Odotan vain tapaavani tämän naisen niin pian kuin mahdollista. En tiedä miksi, mutta tuntuu että kun tapaamme kaikki kolme yhdessä voin tehdä jotakin johtopäätöksiä heidän suhteestaan toisiinsa.

Kauan en enää kestä tätä jatkuvaa valehtelua..

Svenja

Sun ei kuuluisi kestää tuota yhtään. Miksi haluat nähdä tämän naisen? Luuletko saavasi häneltä vastauksia?

En usko, että heistä näkee päälle päin onko heillä meneillään suhde. Jos he kerran ovat salaa yhteydessä, he voivat keskustella ja suunnitella miten salata heidän suhteensa käyttäytymisellä. Tuskin he näyttävät avoimesti tunteitansa toisiaan kohtaan, jos kerran eivät myönnä olevansa yhteydessä.

Kysyt häneltä suoraan mistä on kyse, äläkä hyväksy selityksiä. Jos hän välittää sinusta, hän lopettaa yhteydenoton kokonaan tähän naiseen. Jos kerran nainen on vielä tässä miehessä kiinni, hän luultavasti myös yrittää saada miestä takaisin. Oli mies sinun kanssa tai ei.

llaura-

mulla, mun entisessä suhteessa tai sen loppu vaiheessa oli aikalailla hmm samankaltainen tilanne mut tämä tyttö ei suinkaan ollut ex.

entinen poikaystäväni siis oli hyvinkin usein juhlimassa kavereiden kanssa ja kavereiden tyttöystäviä oli joukossa ja tämä kenestä puhun pääasiassa siis oli näiden muiden tyttöjen kaveri...

he yhdessä ajelivat ihan tuolla kaupungilla, vakuutteeli vain kaikille olevansa kavereita, päivä päivältä olivat vaan jossain vaikka siis edelleen SEURUSTELIMME. olin tosi raivona koska en tykkää ainakaan et tollanen uusi ilmestys tulee ja mieheni hengailee sen kanssa lähes joka ilta. no kännissä se sitten meni siihen että he eksyivät toistensa luo ja mitä sitten ikinä olikaan tapahtunut en tiedä menikö sänkyyn asti mutta seurustelimme edelleen siis..joten yksi suudelmakin riittää.

no tietenkin typeränä ajattelin tai siis en todellakaan nykyään enään tiedä mitä ajattelin että voimme jatkaa suhdetta kun olin raivonnu tytölle sekä mieheni kanssa ottanu asiasta useat matsit.. myöhemmin poikaystäväni siis valehteli tämän tytön kanssa menoista ja he sitten tapailivat minulta salaa.. meillä meni pidempään jo huonosti mutta en vaan osannut päästää irti kun se oli ensi rakkaus yms ja kuvittelin vain että kaikki palaa ennalleen kun raivoan tytölle ja sainkin tämän monta kertaa itkemään ja itkettiin kerran yhdessäkin ku otettiin vähän yhteen..ja mies tietenkin poistui tilanteesta JA SUUTTUI MINULLE ainoastaan vaikka minä olin vähiten syyllinen siihen ja kai tuossa tilanteessa onkin ymmärrettävää olla "hieman" raivostunut.. no en tiedä, mieheni piti hakea minua töistä tai työharjottelussa sillloin olin eikä hän tullut aina, ei vastannut puhelimeenkaan. kerran kävelin itkien kotiin ja he kahestaan ajoivat minua vastaan eikä poikaystäväni edes moikannut..kuvitelkaa :lol: roikuin siinä suhteessa älyttömän kauan ja yritimme seurustella vielä sen jälkeenkin useita kertoja..mutta ei luottamusta ollut ja tietenkin halusin koko ajan olla miehen kanssa ettei hän tekisi pahaa mutta eihän sekään nyt käy päinsä, omaa tilaa on oltava..

sen siitä vain opin että nykyään olen todella mustasukkainen uudessa suhteessani, olemme seurustelleet nyt päälle vuoden ja asumme yhdessä niin en vieläkään aina pysty luottamaan. kuvittelen joskus nykyisen rakkaani tekeväni samoja asioita kuin entiseni ja saatan raivostua vain omien ajatusteni johdattelemana..

onneksi tuo aika on takana ja minulla on nyt kaikista parhain kulta kuka ei tuollaista tekisi mulle.. mutta arvet jäi, kaikki ei mua ja mun tempauksia ymmärrä muttaa, tässä nyt ollaan ja yritetään saada mulle sitä luottamusta. miehelle kyllä kiitosta että jaksaa mua vaikka olen ehkä maailman rasittavin..

näin toinen ihminen voi vaan "pilata" toisen elämän..mutta enpä itse vain osannut päästää irti kun rakastin vain..mut nyt jälkeen päin kadun sitä että se suhde kesti ees vuotta pidempään..

heh pikku kertomus tässä, tästä on kulunut noin 2,5v tällä hetkellä ja olemme sen tytön kanssa nyt ihan väleissä.. ainiin ja exäni ja tämä tyttö seurustelivatkin mutta ero tuli hyvin nopeaan koska tämä tyttö otti poikaystävänsä takaisin (ketä siis myös petti).. hullua ja naurettavaa..

jessica-

Lainaus:
sen siitä vain opin että nykyään olen todella mustasukkainen uudessa suhteessani, olemme seurustelleet nyt päälle vuoden ja asumme yhdessä niin en vieläkään aina pysty luottamaan. kuvittelen joskus nykyisen rakkaani tekeväni samoja asioita kuin entiseni ja saatan raivostua vain omien ajatusteni johdattelemana..

Noinhan siinä hyvin usein käy. Luottamus menee ja sitä ei saa uudessakaan suhteessa enää noin vain takaisin :(
Eihän siinä ole mitään pahaa jos joku haluaa pitää yhteyttä eksäänsä, mutta valehteleminen ja salailu on todella väärin.
Itse sain tietää, että mieheni oli eräälle entiselleen viestejä laitellut vaikka oli minulle useita kertoja kirkkain silmin vannonut ettei ole tähän missään yhteydessä, edes kavereina. Kun sain sitten tietää totuuden selitti, että ei halunnut kertoa vain sen takia koska tiesi minun suuttuvan.
Vaikka mieheni olisikin kuinka kaverimielessä ja vilpittömästi
nämä viestit laittanut, aiheutti hänen valehtelunsa sen, että vaikea oli enää luottaa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat