pettämisunet parisuhteen aikana? - Parisuhteet

llaura-

onko muut nähneet unia ex-miehistään vaikka seurustelee ja on korviaan myöten rakastunut nykyiseen kultaansa?

mä näen nykyään ihan liian usein, viime yönäkin olin sängyssä yläaste aikaisen poikaystäväni kanssa.. näen myös unia edellisestä pitkästä parisuhteesta, että menen sinne yöksi baarista ja sitten tajuankin etten voi ja uneen tupsahtaakin entiset anopit sun muut..oon huomannu et näitä unia yhdistää aina se että jään kiinni siitä..mistä ihmeestä tää voi johtua..mun ei tarvi ku nähdä joku entisistäni ja sitte se on jo mun unessa..vaikka en mitenkää tietosesti edes ajattele näitä ihmisiä enkä edes halua ajatella..

viimesin parisuhde oli ehkä kaikista kauheinta mitä mulle on tapahtunut tai ainakin se loppu aika ja siitä herrasta unia usein näenkin..onkohan se vaa jotenki pinttyny niin kovasti mieleen esimerkiks tapahtumat mitä se teki mulle..ku välillä ajattelen nykyisen mieheni tekevän samoja temppuja vaikka nää kaks on ihan erilaisia eikä kulta tosiaan tekis mulle ikinä mitään pahaa.. niin jotenki ne tulee mun uniin enkä halua :lol:

en tiiä oliko täs mitää järkeä mut musta tuntuu niin hullulle olla tyyliin joka yö sängyssä jonkun toisen kanssa eikä kulta tupsahda mun uniin sitten millään :lol:

Sivut

Kommentit (23)

MiamiGlow

Itse en ole nähnyt ex-poikaystävistäni unia, mutta kyllä olen unissani pettänyt kultaani miespuolisen ystäväni kanssa :D Monta kertaa olen nähnyt unta hänestä ja minusta, mutta kultaani en myös saa kiihkeimpiin uniini millään :( Kerran kyllä näin unta, että suutelin parhaankaverini tyttöystävän kanssa :D Ja tämä paraskaverini on nainen myös.

Unilleen ei varmasti voi mitään? Vaikka välillä ne saattavat yllättää niin :D

Oiu

Itse huomaan näkeväni pettämisunia eniten silloin, kun suhteessa on jotenkin ongelmallinen kausi menossa. Tai ihan yksinkertaisesti sen jälkeen kun olen kuullut eksästä tai tavannut tätä.

Unet on nimenomaan pettämisunia, sillä yleensä poikaystäväkin on olemassa siinä unimaailmassa ja tiedostan tekeväni väärin. Näistä tulee huono omatunto ja ne ovat kiusallisen selvästi mielessä kun tapaan eksääni tai sitä työkaveria johon unissa repsahdan. Todellisessa maailmassa en ole ikinä edes harkinnut pettäväni.

Gilti

En todellakaan tiedä, miksi olen nähnyt tällaisia unia, mutta näitä on useita. Joskus jopa monina öinä peräkkäin. En nää unta mistään existä tai tutuista, vaan ihan tuntemattomista miehistä, joiden kanssa päädyn aina jotenkin yhtäkkiä puuhastelemaan. Kesken kaiken oma poikaystävä hyppää mieleen, tajuan, mitä olen tehnyt ja rupean itkemään. Olen niissä unissa niin vihainen itselleni, aivan kauhuissani, enkä kestä sitä, että olen nyt pilannut suhteemme.

En tiedä, miksi noita nään. Oikeasti olen hyvin uskollinen - ihan kaikissa muissakin suhteissa kuin parisuhteissa. En enää edes osaa/jaksa katsoa muita miehiä, esim. ovatko nämä hyvännäköisiä vai eivät. Ja jos viihteellä joku mies tulee juttelemaan minulle, ohjaan keskustelun nopeasti johonkin aiheeseen, jossa tulen maininneeksi, että minulla on poikaystävä. En siis todellakaan flirttaile tms. muiden kanssa. Pettäminen on mielestäni ihan kamala juttu, sen lisäksi vieläpä lapsellista. Uskon olevani niin kypsä, että jos minun sitten olisi aivan pakko saada kokeilla jotain muuta, niin lopettaisin kyllä edellisen suhteeni. Joten ihan omituisia nuo unet.

jozz

ihanaa etten ole ainoa!! mä kanssa nään joskus unia että pussaan jotain tyttökaveriani, tai meen sänkyyn jonkun poikapuolisen kaverin kanssa tai jotain sellasta :s en ikinä voisi oikeasti pettää poikaystävääni, ja siks aina heräänki niin kauhuissani et apua, miten mä tollain..!

hirveintä on varmaa just se että ne henkilöt kenestä nään unia on mun tuttuja, joko parhaita kavereita tai työkavereita tai jotain sellasta. ei ne kyllä mitenkää tiettyinä aikoina ilmesty, joskus vaan herää sillee wtf. mut mun unet on muutenki niin outoja aina, liittyy jotenki kiertäen oikeeseen elämään, et jos vaikka puhun jostain pervosta asiasta jonkun miespuolisen ystäväni kanssa, niin saatan nähdä yöllä unta että teen sitä pervoa asiaa juuri hänen kanssaan, tai jos puhun biseksuaali-ystäväni kanssa siitä miten hän etsii tyttöystävää, saatan nähdä unta että hän pussaa minua. asiat vaan sekoittuvat päässä.

nyt olen oppinut että unet ovat vain unia, koska jos sä unessa saatat olla aivan varma että "joo kyllä tää on ihan totta että mä osaan lentää ja et hengailen tollasten vaaleenpunasten otusten kanssa" niin ei se toisen kanssa sängyssä oleminenkaan ole sitten kovin tietoista. plus yleensä ainaki mä nään unia sellasista asioista mitkä häiritsee, niin jos kullan kanssa menee kuitenkin yleensä hyvin niin siitä ei pahemmin unia näe :P

llaura-

mä en myöskää ikinä pettäis mun kultaa, typerää touhua ja sitäpaitsi mielummin sitten eroan ja sen jälkeen menen toisen kanssa jos kerta on tarve..mutta en voi vaihtaa parempaan ku mulla on jo parhain :wink: mä joskus ajattelen niit pettämisunia vähän surullisena et miks nään tällästä ku en ikimaailmassa tekis niin..mut kai ne unet on vaan unia..tosin unetki vois olla vähän kivempia. mua ainaki vähän ehkä loukkais jos mun mies kertois nähneensä jotain unia vaikka minkäs se sille voi :lol: en kyllä aio puhua tästä sille mitään.. :shock:

llaura-

viime yön unessa tosiaan oli se poika kenen kanssa "seurustelin" yläasteella.. ei siis ikinä oltu sängyssä et tää oli pussaamistasolla :lol: niin niin oltiin jossain en tiedä missä mut en tuntenu mitää kun oltii yhdynnässä et sillä oli niin pieni.. :lol: en tiedä oliko tämä pieni pippeli sitten unen pointti..mutta sen kaveri sitten yllätti meijät..mut se unessa oleva kaveri kyllä ajoi meitä eilen vastaan autolla.. :lol: haha

Hilavitkutin

Aiemmin näin useinkin tällaisia unia, uniin tuli vuorollaan moni tuttu mies. Usein kohde oli juuri jokin ihastus. Vaikka seurustelen, unissa en normaalia syyllisyydentunnetta kokenut, eikä poikakaverini ilmantunut unessa mieleeni.

En osaa edes ajatella tätä mitenkään kauheana asiana, pitäisiköhän?

mamasu

Voi voi, ei noista kannata huolestua. Ite oon kans nähäny ties kuinka monet kerrat harrastavani seksiä jonku tutun (tai tuntemattoman) miehen kans vaikka oma kulta nukkuu vieressä. En oo mikään unitutkija, mutta eiköhän se oo niin, että alitajunnasta tulevat asiat ei todellisuudessa oo mustavalkosia. Jos näet unta pettäväsi kumppaniasi, niin tosiasiassa se voi tarkottaa pelkoa taloudellisesta tilanteesta tms. Esimerkki kusee, mutta siis pointtini on, että varmaan ykskään uni ei ole hirveän suoraviivanen :) kannattaa ostaa unikirja, ne on pirun mielenkiintosia!

flaps

juu täälläkin on pettämisunia nähty..yks jääny varsin elävästi mieleen..hyi että. se oli ihan hirveetä kun se tuntu niin todelta..:> vaikka en ikimaailmassa oikeesti voisi rakastani pettää. koko päivän ja seuraavanakin päivänä oli vielä ihan hirveän huono omatunto ja paha mieli tuosta unesta, kun unessa rakas sitten minulle suuttui ja jätti..oli koko ajan semmoinen olo sillon että kulta on oikeestin minulle vihanen :lol: voivoi..pöpi mikä pöpi.

ja nää on jänniä, unessa ne miehet on tuttuja ja tietää tasan ketä ne on, mutta sitten kun herää nii ei enää muista kuka se oli..ehkä ihan hyvä vaan :lol:

lunacracker

Minäkin olen näitä nähnyt, luulen, että liittyi siihen, kun oli vielä ns "unfinished business" eksän kaa.. Selvitin asiat ja pystyin jatkamaan suhdettani normaalisti :)

Jaeniver

Minäkin olen nähnyt näitä muutaman. Niissä tosin ei ikinä ilmesty kukaan tuttu mies, vaan ne miehet on aina jotain ihan tuntemattomia. Aina tuollaisten unien jälkeen on tosi paha mieli ja ahdistaa, että miksi minä tuollaisia nään, kun pettäminen ei ole käynyt mielessäkään.

Miehelle kerran kerroin ja hän lohdutteli, että se on vain pahaa unta. Ihana kun jaksaa tuollaisestakin lohdutella.

Harmi

Hyvä etten ole ainoa!
Inhottavia tälläiset unet, mutta en pidä niitä mitenkään selitettävissä olevina, niin kuin en unia yleensäkään.

Garmenita

Nämä ovat inhottavia, varsinkin kun pettämiseksi tulemisesta on kokemusta :< itseasiassa heräsin juuri ja huomasin nähneeni jälleen kerran unta, että mieheni petti minua. Olen nähnyt unia siitä, eri tavalla toistuvana, jo parisen viikkoa, enkä ymmärrä miksi juuri nyt olen alkanut näkemään, koska en pettämiseksitulemiskokemukseni jälkeen ollut nähnyt aikoihin tälläsiä unia.. Pelottaa hiukan, nimittäin kun tulin 2kk sitten petetyksi, olin nähnyt juuri vastaavia unia miehestäni..

Paw

itse olen kanssa nähnyt nyt muutamana yönä peräkkäin että kultani pettää minua. pari kertaa olen herännytkin siihen että itken. luotan häneen sataprosenttisesti, joten en ymmärrä näitä unia. tosin on yksi tyttö joka on aiheuttanut vähän päänvaivaa käytöksellään, mutta olen varma ettei kultani siihen juttuun mene mukaan.

vain pari kertaa olen nähnyt että itse olisin vieraan miehen kanssa, mutta se on ollut vain halailua tai flirttiä.

unet on outoja.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat