alkuhuuma puolessa välissäkö? - Parisuhteet

leli

Pakko oli kirjoittaa tänne vaikka näitä samanalaisia aiheita on joka paikassa mut haluan kertoa oman tarinani.

Elikkäs olen seurustellut vähä yli vuoden yhen pojan kanssa ja jokainen hetki on ollu ihanaa mutta sitte viime kesänä kaikki muuttu.
Hän meni tosi rankkaan töihin ja silti näimme melkein joka päivä vaikka tämä oli kauhean väsynyt.
Siitä lähtien hänellä on tullut jotain ihme ahistuksia, hän miettii millaista olisi olla vapaa ja tehdä mitä haluaa ja että rakastanko hän oikeasti minua. Ne menee joka kerta ohi ja sen jälkeen hän itkee ja kysyy miksi hän edes ajattelee tollasia ja sitten hänelle tulee samanlainen hyvä olo mikä minulla on koko ajan ja ikävä jos en ole hänen luonaan. Olen pari kertaa maininnut erosta niin sillon hänestä tuntuu ettei kyllä koskaan anna minun mennä, en voi jättää häntä enkä hän minua. Hän miettii usein edellisen elämän juttuja miltä tuntuis olla sinkku yms. Ne on jotain kiusauksia vaikka hän ei todellakaa haluais elää ilman minua.

Tämä kyseinen poika ei siis ole koskaan aikasemmin seurustellut hän on ollut 21vuotta yksin. Voiko tämä johtua siitä että hän on ns" kokematon" näissä seurustelujutuissa että mielialat vaihtelee miten sattuu?
Minä itse olen seurustellut ennenki eikä minulla ole mitään samanlaisia oireita. Itse olen alkuhuuman kokenut mutta aattelin että tällä pojalla se on jäänyt jotenki puoleen väliin ku työ vei kaiken ajan viime kesänä ja hän oli todelle väsynyt.
Haluaisin että hänellä olisi samanlainen "varma" tunne tässä suhteessa niiku minulla on. Voiko hän koskaa saada niin voimakasta rakkauden tunnetta että kaikki ahistukset ja pelot lähtisivät pois? Olemme suunnitelleet tulevaisuutta yhdessä ja se tuntuu hyvälle :D en haluais että tämä suhde menee pilalle tyhmien ahistuksien takia. Rakastan kuitenki häntä niin paljon <3
Oon lukenu monia juttuja jotka ovat samanlaisia kun tämä, niissä sanotaan että se menee ohi eikä kannata jättää sen takia, onko asia todellakin niin? Miten voin auttaa häntä? Hänellä tulee tämä ahistukset ku hän on yksin mutta harvemmin ku hän on minun kanssa.

Anteeks vähä sekavaa tekstiä mutta yritin kertoo tämän mahdollisen selvästi :D
Kiitos etukäteen!

Kommentit (2)

chorelll

..ja aika kultaa muistot.
Todennäköisesti poikaystäväsi luulee kaipaavansa sinkkuaikaa mutta ei todella musta millaista se oli(yksinäistä yms.) eikä ole varma kumpi on parempaa, sinkkuilu vai seurustelu kanssasi. Mitä jos kokeilisitte olla erossa hetken? Kun hän saisi elää vielä hetken sinkkuna, huomaisi hän varmasti että todella haluaa olla kanssasi.
Aika voi myös tepsiä, kunhan hän tottuu elämään suhteessa ei hän osaa enää kuvitellakkaan itseään ilman sinua :)

Susannna

Musta ei heti kannata eroon ruveta. Siis lyhyeenkään. Musta kaikenlaiset "tauot" on vähän turhan helppoja ratkaisuja, ja usein niistä seuraa vain pahaa mieltä jommalle kummalle, tai molemmille. Voi tulla esimerkiksi epäselvyyksiä siitä, mitä tauon aikana sitten saa tehdä ja mitä ei, jne.

Mä suosittelisin, että jatkaisitte seurustelua, mutta keskittyisitte molemmat ainakin hetken aikaa enemmän omiin juttuihinne. Viettäkää aikaa omien kavereidenne kanssa, tehkää omia juttujanne ja käykää harrastuksissanne. Antakaa toisillenne tilaa, varsinkin sinä miehellesi. Anna miehesi nähdä, että hän saa elää myös sitä ihan omaa elämäänsä, vaikka seurustelettekin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat