Mitä mies tarkoittaa? (nainen-mies-nainen sanakirja ;)) - Parisuhteet

lunacracker

[size=9]Eli en löytänyt tämmöistä ketjua, modet saa ilman mitään hard feelings deletoida jos haluavat siirtää keskustelun johonkin muualle :P[/size]

[size=12]Elikkä, ajattelin, että saataisin pystyyn semmoinen mietintäketju, missä voisi jakaa kokemuksia siitä, mitä mies oikeasti meinaa, kun sanoo jotain mikä on teidän mielestänne vähän epäilyttävää :lol:
Itselläni ainakin tällä hetkellä sellainen ongelma, että mies, sanotaan vaikka Henriksi, sanoo että tunteita löytyy, mutta quote: "Se mitä meillä on nyt on niin kaunista, tää ystävyyssuhde on niin uniikki ja special ja ERILAINEN kun kaikki muut ystävyyssuhteeni, etten tiedä haluanko riskeerata sen". Onko tämä vain sitten Henrin tapa sanoa nätimmin, ettei halua minua? Mitä tämä ihan "naisten logiikalla" meinaa? [/size]

Sivut

Kommentit (16)

lunacracker

No sinnepäi joo :D Laitoin et nainen-mies-nainen ku kelasin, et kai naisetkin joskus puhuu järjettömii mitä miehet ei tajuu jne nii :lol:

olematon

Joo. No miten ois tällanen:

Tulee kultaa ja rakasta sun muuta, kauheesti halailee yms. Sit ku lähen kotiin ni ei kuulu tyypistä mitään. Miks? Niin siis asutaan eri paikkakunnilla. Visainen pähkinä purtavaksi, eikö? :lol:

Vanamo

[size=12] "Se mitä meillä on nyt on niin kaunista, tää ystävyyssuhde on niin uniikki ja special ja ERILAINEN kun kaikki muut ystävyyssuhteeni, etten tiedä haluanko riskeerata sen". Onko tämä vain sitten Henrin tapa sanoa nätimmin, ettei halua minua? Mitä tämä ihan "naisten logiikalla" meinaa? [/size][/quote]

Minun mielestäni tuo tarkoittaa, että kelpaat minulle vain kaverina tai satunnaisena/vakipanona.

lunacracker

Jaa'a. Ollaa Henrin kaa oltu hyvii kavereit kolmisen vuotta joten mä en jotenki pysty uskoo et se kusettas päi naamaa, mut muutki ihmiset kenen kaa oon puhunu meinaa, et se kyl on aika ehdoton ei O_o

esiska

Noh tämmöinen tulee jatkuvasti esille: " Kyllä mie esiskaa rakastan, mutta en haluais erota, siks ei kannata virallistaa" :-s
"Se et saan sut kuntoon menee kaiken edelle, katotaan sitten mihin tässä joudutaan, ei kiirehditä"

lunacracker kuulostaa että olet miehelle tosikin tärkeä, mutta jostain syystä karttaa sanaa suhde. Et varmasti ole sama kuin muut hänen naispuolisista kavereistaan (jos näitä on...?) Eli jokin siinä ystävän ja tyttökaverin välissä. Vaikea näitä kakslahkeisia on tulkita :-k

lunacracker
olematon
Joo. No miten ois tällanen:

Tulee kultaa ja rakasta sun muuta, kauheesti halailee yms. Sit ku lähen kotiin ni ei kuulu tyypistä mitään. Miks? Niin siis asutaan eri paikkakunnilla. Visainen pähkinä purtavaksi, eikö? :lol:

No toi just kaukosuhteen pelko ehkä ois ihan hyvä arvaus. Onko teillä siis ihan kunnon suhde kummiskin ?

Frankie

Lainaus:
lunacracker kuulostaa että olet miehelle tosikin tärkeä, mutta jostain syystä karttaa sanaa suhde. Et varmasti ole sama kuin muut hänen naispuolisista kavereistaan (jos näitä on...?) Eli jokin siinä ystävän ja tyttökaverin välissä. Vaikea näitä kakslahkeisia on tulkita :-k

Itsellä oli sama, vain niin että mä kaihdin sanaa suhde. Se johtui mun kohdalla siitä, että en ollut valmis sanomaan muille ihmisille, että seurustelen siinä pelossa, että se, ja minut tuomittaisiin heti. Olin juuri eronnut ja pelkäsin "syöjättären" ja kiertopalkinnon mainetta.

Se oli kumminkin ihan eri asia kun oltiin kahdestaan, silloin ei mitkään sanat pelottanut, vasta sitten kun piti olla yksin ja sanoa olevansa uudessa suhteessa.

kastanja

Nyt mä tosiaan tarviin tätä että tiedän mitä ajatella yhtään mistään

Elikkäs lyhyesti tilanne on tämä.. Tapasin netissä miehen, joka on aivan ihana.. Ei olla nähty livenä vielä mut ollaan webkameroiden välityksellä nähty tietysti toisemme ja suunnitelleet ensitapaamista..
Välillä hän sanoo tosi kivoja asioita ja vaikuttaa kiinnostuneelta, mutta välillä hän on taas niin hiljainen ja ehkä vähän etäinen ja minun täytyy yrittää keksiä puheenaiheita pitkän hiljaisuuden jälkeen
Tänään hän lähti koneelta muutamaksi tunniksi ja kysyin häneltä että haluaako minun olevan siellä sen jälkeen kun hän tulee takaisin ettei valvominen ole minulle ongelma.. hän sanoi, että minun täytyy päättää itse ja hän näkee tuloksen sitten myöhemmin...
Hänellä on ollut se ongelma ettei oikeen tee alotteita eikä ole pyytänyt puhelinnumeroa tai mitään muutaman viikon jutustelun jälkeen (tosin juttelullamme oli kuukausi väliä muuttoni ja nettini takia) ennen kuukauden paussia sovittiin, että tavataan ja nyt kuukauden jälkeen hän vielä kysyi, että mites ne puheet tapaamisesta.. Ja hän muutenkin puhuu välillä tosi ihania tai sellaisia asioita että luulen hänen oikeasti olevan kiinnostunut.... Olemme myös sopineet, että jos ei enää halua puhua toisen kanssa niin luvataan kertoa se suoraan.. silti ihmetyttää

Nyt haluaisin tietää missä mennään, mutta pelkään että hän pelästyy jos kysyn tätä suoraan, sillä jos tämä mies olisi selvempi tapaus olisin jo langennut hänen polviensa juureen... Voiko tämä johtua siitä ettei hän halua puhua enää kanssani muttei uskalla sanoa sitä?
En tiedä saitteko mitään selvää mutta olisi ihanaa saada selkoa ajatuksiini! Kiitos kaikille, ketkä yrittävät auttaa!

lunacracker

No henk.kohtaisesti olisin ihan paniikissa jos olisin mies ja netistä kauniin naisen bongannut. Luulisin, että pelkää sitä, ettei siitä tulekkaan mitää? Netin kautta ku ei oikein opi tuntemaan ihmistä niin ehkä miettii, että haluaako riskeerata sen ihanan jännän tunteen mitä "juuri rakastuneena" tuntee sillä, että tapaatte oikeasti sillä riskillä, että toinen ei olekaan sitä mitä oli odottanut?

Luulen kans, että netin kautta on paljon helpompi "jättää" toinen, joten eiköhän ko. mies olisi jo "jättänyt" ellei haluaisi olla enää yhteyksissä? :O

kastanja

lunacracker: oijoi ku kivasti sanottu... mieli rauhottu vähä ku ajattelen et jos tää mies oikeesti ajattelee noin :) miten voisin rohkaista häntä? onko ehdotuksia, koska pieni vihjailu ei näytä auttavan... :D tosin hän voi olla myös aika ujo.....

lunacracker

Kastanja no se on vaan mitä mä kelaan asiasta :D Meinaan mesessä kuiteskin on se block-nappula ja näin..

RiinaF Juu se ois tarkoitus siis, meni vaan vähän pitkäks se oma viestini :lol: Mitä yleensäkkin "En halua tuhota ystävyyssuhdetta" meinaa? :roll:

Mo
lunacracker
Mitä yleensäkkin "En halua tuhota ystävyyssuhdetta" meinaa? :roll:

No mulle tulee mieleen ettei hän halua olla muuta kuin kaveri. Miksi yksikään mies (tai nainen) sanoisi ettei halua riskeerata ystävyyssuhdetta, jos oikeasti olisi kiinnostunut?

olematon

mä voisin nähdä tossa sellasenkin jutun, että se pelkää että menis kaveruuskin jos jotain vakavampaa olis, että jos menis sitten sukset ristiin niin ei olis enää sitä hyvää ystävää.

luna Öö siis mikä suhde? :lol: eipä meillä mitään ihmeempää suhdetta ole.... :D nähdään sillontällön.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat