nolot, pakkomielteiset tavat - Parisuhteet

Sharon

[size=9]en löytänyt ainakaan samantapaista, poistakaa jos jossain on!![/size]

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn että onko teillä kellään parisuhteessa joitakin pieniä asioita joita teette vain keskenänne tai vain toisillenne.. jotain outoja tapoja, joista ei välttämättä muille kehtaa puhua, jos ne ovat ehkä vähän noloja tai vähän pakkomielteisiä..? :oops:
jos vaikka löytyis samankaltaisia henkilöitä joilla on samanlaisia "noloja" tapoja.

selvennykseks voin antaa oman esimerkin:
no mulla ainakin on hirveä pakkomielle rapsuttaa hilsettä ukon päästä (vaikka pesee hilseshampoolla) aina kun sitä sinne ilmaantuu... :lol:
ja toisena ainakin on ruvet, hirvee pakkomielle repiä ukon ruvet jos niitä löytää tai jos löydän itseltäni meen miehen viereen : "kato ku kiva rupi, revi pois pliis :roll: " ukko ymmärtää jo :lol: :oops:

Sivut

Kommentit (27)

miepa

hm, vähän sama "pakkomielle" minulla, tykkään puristella finnejä. omia ja muiden. miehen mielestä se on tosin todella inhottavaa, sen sijaan hän tykkää repiä kuivaa ihoa :D

kaipa niitä muitakin on, jotain lässytystä ja muuta..

kaino

Hyiii, en ikinä nyppisi mitään näppylöitä toisilta! :D

En tiedä onko tää nyt niin outoa, mutta mä pyyhin ihan paperilla aina miehen leuan ja naaman kun sillä on tapana syödä vähän koko naamallaan... Ja niin, nypinhän mä ne muruset sen rintakarvoista sitten... :roll:

kirahveli
kaino
Ja niin, nypinhän mä ne muruset sen rintakarvoista sitten... :roll:

Ai täh? Ruuanmurut vai?
Kyllä mun välillä tekis mieli puristella näppylöitä muilta, mutta miehellä niitä ei ole. :)

kaino

niin siis jos tuo on syönyt sohvalla maaten leipää ilman paitaa, niin muruset on rintakavoissa.. Kuulemma veljellä sama juttu, miehen veljen exän kanssa tästä kerran puhuttiin että taitaa olla sukuvika.

Välillä tunne itseni ihme holhoojaksi, ihan ku äidit aina pyyhkii pikkulapsiensa suita. Tietenkään julkisella paikalla en miestä ala tuolla nolaamaan.

ruusu
miepa
hm, vähän sama "pakkomielle" minulla, tykkään puristella finnejä. omia ja muiden. miehen mielestä se on tosin todella inhottavaa--

Sama täällä!

Sharon
esiska
Mie nypin kynsillä pois ne pari mustaa karvaa jotka ilmestyy miehen navan seudulle :lol:

hahaha... :D nauroin.. mun ei anneta nyppiä niitä kun ne on kuulemma miehisyyden merkki, vaikka niitä olisikin vaan kaks :roll:

ilakka

Meillä myös puristellaan finnejä puolin ja toisin. Ite rapsutan kynsillä irti myös sellasia miehen iholla olevia "näppyjä". En edes tiiä mitä ne on, ei mitään finnejä tai mustapäitä tai muuta, sellasia sokerikiteen kokosia ihan ihonvärisiä näppyjä, mitkä vaan tuntuu karkeina omaan käteen, kun silittelee miehen ihoa, niin on pakko rapsuttaa ne irti.

Miehellä sitte on ehkä enemmän näitä. Uusimpana hirvee himo nyppiä mun karvoja ihan pinseteillä. Heti jos näkee jotain hajakarvoja kulmissa, niin on pakko löytää pinsetit. Ja jahka pääsee vauhtiin, niin haluis päästä nyppimään bikinirajaakin.
Vanhana suosikkina miehen pitää aina tarkastaa, että mun nenä on tyhjä, ja jos se sieltä löytää jotain kovia räkäpaakkuja, niin ne pitää heti saada kaivaa pois. Samalla se yleensä kaivaa mun korvat puhtaaksi.

[size=9]Jos kaino on miehellensä äiti, niin mä oon sitte omalle miehelle varmaan koira tai joku muu lemmikki.. :P[/size]

Mistake

Meilläkin puristellaan finnejä :roll: jos toiselle on tullut selkään ikävä finni ja sitä ei itse ylety puristamaan niin autamme toisiamme :D

Välillä oon nyppinyt myös kultani kulmakarvoja kun ne tykkää kasvaa yhteen :?

olematon

Mulla ois ehkä sitten hiusten hiplailu :D tykkään haroa toisen hiuksia :D etenkin jos on sellanen "hyppyrikampaus" ni sitä hyppyriä aina "laitan".

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat