Pahat tapanne suhteessa - Parisuhteet

Essie

yritin käyttää hakua mutten löytänyt vastaavaa, oli pakko tehä tällänen sitten ihan mielenkiinnosta.

Puhutaampas itsestämme ja omista "pahoista tavoistamme" suhteessa.

No minä:

* Jankutan liian helposti ("no oisit voinu sitä ja tätä ja tuota") pitäisi saada kauniimpaa äänenkäyttöä kehiin

*kiukuttelu (etenkin menkkojen aikaan)

* liika herkkyys joka kostautuu riidoissa, ja muutenkin oikeastaan :D olen aikamoinen Drama Queen.

Muutosta kohti :wink: mutta eihän kukaan ole täydellinen eli saahan niitä pieniä pahoja tapoja olla :)

Sivut

Kommentit (44)

Sharon

näitähän nyt on mulla ainakin vaikka kuinka mooonta :lol:

mullakin on toi kiukuttelu paha tapa, tulee kiukuteltua aika helposti (vähän liiankin) ja tosi tyhmistä asioista :oops:

sitten on varmaan itsepäisyys aika pahasta, aina pitäis mennä kaikki niiku minä haluun :D mutta oon käsitelly tätä asiaa jo jonkin verran, ja hieman parantanut tapoja jo..

ja aisioiden paisuttelu ja hirveä ylireagointi.. :D joskus pahana päivänä jos ukko on vaikka minun mielestä katsonut vähän sillä silmällä jotain tyttöä, niin paisuttelen asian niin että hän ei haluu olla mun kanssa enää, vaan haluaa salaa kaikkia muita tyttöjä... :oops:

Mut hei eihän se ukkokaan nyt ihan täydellinen ole !

marjutti

aikalailla samoja ku edellisillä, asioiden paisuttelu, sanon että mitä sää mulle huudat vaikka mies ois korkeintaan vähän korottanu ääntä, joskus heikkoina hetkinä myös tuo et kyselen että mitäs näkyy jos mies vähäsen vilkasee johonki muualle ja siellä näkyy joku tyttö :lol:

kiukuttelu, kotona siitä et minä siivoan paljo enemmän, ja mitä turhemmista asioista joskus.

itsepäinen olen myös, mies tainnu joskus sanoa et oot ihan mahoton ku olen halunnu et joku asia menee just niinku mie sanon!!

varmasti kaikilla joskus vastaavia tilanteita :)

lisään vielä mököttäminen, jostain pikkujutusta saatan kauanki möksöttää ja olla (muka) vihanen. aika helposti otan itteeni :roll: mutta kuitenki sit jonku ajan päästä en ees muista koko asiaa ja suutun jos poikakaveri siitä muistuttaa :D

Hazard

Noo ensimmäisenä mieleen tulee se, että syyllistän aika paljon. Tämä syyllistäminen on ihan pilailua, mutta tulee hyvin moni ja hölmö asia käännettyä toisen syyksi. Jos olen itse aiheuttanut peiton rullalle menemisen, vieritän syyn hänen niskaansa. Jos olen väsynyt, torun häntä siitä että on valvottanut minua. Jos unohdan vaikkapa katsoa jonkin ohjelman, senkin saa käännettyä toisen syyksi.
Eipä tuo ole tästä valittanut, mutta itseäni kyllä ärsyttää tämä. Olen koittanut vähentää ja toivottavasti onnistun lopettamaan kokonaan. :lol:

Lisäksi olen myös jollain tasolla taipuvainen ylireagoimaan ja hyvinkin mustasukkainen. Jos tyypistä ei kuulu muutamaan päivän (enkä syystä tai toisesta ole itse ottanut yhteyttä), mietin jo huolestuneena, onko hän tavannut jonkun muun.
Olen aika pahasti huomionkipeä, mutta koen etten itse osaa huomioida toista yhtä paljon kuin haluaisin tai en osaa näyttää tarpeeksi hyvin välittäväni.

Sharon
Hazard

Lisäksi olen myös jollain tasolla taipuvainen ylireagoimaan ja hyvinkin mustasukkainen. Jos tyypistä ei kuulu muutamaan päivän (enkä syystä tai toisesta ole itse ottanut yhteyttä), mietin jo huolestuneena, onko hän tavannut jonkun muun.

joo mullakin on toi mustasukkasuus vielä yksi huono ja varmaan myös kaikista isoin piirre... Olen aivan älyttömän mustasukkanen kaikista existä ja muista naisista, tuntuu välillä kun kaikki muut naiset olisivat vihollisia, vaikka ihaniahan te olette :)

riinaF

Aiempien suhteiden perusteella:
- Alkuaikoina mun kiinnostus katoaa samantien jos mies osoittaa liian selvästi olevansa kiinnostunut musta :D Samoin myöhemminkin suhteen aikana, en tahdo miestä joka höpisee pehmeitä ja keksii jotain kultahanirakas-lempinimiä mulle.
- Joko tekstailen liikaa tai liian vähän. En osaa sitä kultaista keskitietä tässä asiassa.
- Tarvitsen paljon omaa aikaa.
- En puhu puhelimessa miehen kanssa. Korkeintaan "mis oot, mistä haen sut"-puheluita voin soittaa, kuulumisia en puhelimessa vaihda, ikinä.
- En aina osaa ottaa toista huomioon tarpeeksi, en esim. osaa edes esittää kiinnostunutta jos toinen höpisee työ-/kouluasioista jotka eivät kiinnosta pätkääkään enkä tajua esim. tuoda toisellekin jos itse käyn vaikka hakemassa jääkaapilta jotain.
- Inhoan suhdetta koskevia keskusteluja ja välttelen niitä parhaani mukaan.
- Oikeastaan kaikki vikani vois tiivistää yhteen asiaan: Olen itsekäs, kaiken pitäis mennä niinku mä haluan :D

relephant

Voin olla hyvinkin mustasukkainen ja suuttua itsekseni päässäni kehittelemistä asioista. Saatan olla kovakin salapoliisi ja tehdä johtopäätöksiä ties mistä.
Olen myös kamalan omistushaluinen. Annan kyllä tilaa ja omaa aikaa, mutta hän on minun minun ja vain MINUN. :twisted:
Myös: Huomionkipeä ja kovin herkkä, vaikkei aina uskoisi.

Nyytikki

Haluan vastauksia nythetipiantänne, kun mieheke on hitaampaa sorttia ja se voi aiheuttaa vähän murnutusta välillä. Ja joskus kun en saa vastausta saatan jankuttaa. Kiukkupuuskissani saatan joskus kohdistaa murnutukseni miehekkeeseen :P

kaino

Otan nokkiini liian helposti miehen pilailuista ja esim. tilanteista, joissa hän ei kuuntele, ei vastaa viesteihin pitkään aikaan jne jne, niitä riittää.

Lisäksi puran pahan oloni häneen liian helposti, tämän olen oppinut äidiltäni.. -_-

Mitäs vielä... Ai niin, olen kans vähän salapoliisi. En ikinä tutkisi hänen viestejään ja mailejaan (en kyllä osaisi hänen mäkkiään tai kännykkäänsä käyttääkään), ja siksipä olen hyvä keksimään päästäni kaikenlaisia salajuonia.. Pääasiassahan ne aiheuttaa vaivaa vain itselle. Olen lisäksi hiukan siivousintoinen, miestä harmittanee se.

Repale

Hermostuessani ääntä lähtee kuin palosireenistä. Toisen pitäisi istua paikallaan tapittamassa miuta silmiin samalla kun huudan loukkauksia päin naamaa. Pikkuhiljaa on tuo tapa alkanut onneksi karsiutua pois iän myötä, aikaisemmin huusin suurinpiirtein yksin ollessanikin jos jokin meni vikaan.
Sit se asenne, että mie teen mitä haluan, jos et tykkää niin teen sen silti.

Frankie

Tää onkin hyvä keskustelun aihe. Mä olen yrittänytkin miettiä edellisistä suhteista omia virheitäni. En usko, että saan tähän niitä oleellisimpia, koska kukaan ei ole oikeastaan suhteen aikana sanonut mulle kunnolla missä olen huono.
Kumminkin:

Tiedän, että mä olen aika tunnevammainen, haluan olla paljon yksin ja saatan keksiä syitä pahoittaa oma mieleni ja siten myös kumppanini.

Jos tulee ongelmia en osaa käsitellä niitä kunnolla, murrun joko täysin ja itken hysteerisesti tai haluan lähteä keskellä yötä yksin kävelylle selvittämään ajatuksia.

Sitten kans tekstiviestit, vaihdan ennen juhliin lähtöä kaikkien mahdollisten kohteiden nimet puhelimessa tyyliin: älä sit soita xxx tai älä ees yritä xxx nimiksi etten ala kännissä puhella ohi suun.

En osaa myöskään puhua kännykässä, enkä osaa kirjoittaa söpöjä viestejä, hermostun ja yritän sanoa jonkun huonon vitsin jos joku puhuu minulle lempeitä.

Haluan tietää kaiken siitä ihmisestä kenen kanssa seurustelen ja asiat joista en pidä jäävät kummittelemaan mieleeni.

Flirttailen tajuamattani muiden miesten kanssa.

esiska

Juu täälläkin tunnustusta

Haluan tietää, olla varma, saada sanallista ja teoilla esitettyä vakuutusta siitä että on toiselle se yks ja ainut

Alan hermoilemaan jos mies ei mitään ilmoita moneen päivään

Saatan flirttailla turhanki ahkerasti muille vaikken ikinä pettäis tai halua muita, annan miesten siis lähestyä baarissa

En sano vaikka möksähdänkin miehen omista menoista, joihin mua ei siis huolita "mene vain, ei mua haittaa..." oikeesti haittaa niin että sattuu

perla

Mulla on äärimmäisen paha tapa "suuttua" ja loukkaantua verisesti asioista joista en oikeasti loukkaantuisi ikinä ja jos pienikin tilaisuus tulee tähän niin käytän sen heti hyväksi ja koen jollakin tavalla saavani näin enemmän huomiota!

Olen yrittänyt päästä tästä tavasta eroon ja tiedän että ajan myötä mulle voi käydä vain ja ainoastaan huonosti jos jatkan pikkuasioista suuttumista mutta....minkäs voin :( tapa ei karsiudu millään.

Gilti

- Liika herkkyys.

- Vainoharhaisuus, otan asiat liian vakavasti ja kirjaimellisesti.

- En osaa puhua vaikeista asioista. Voin itkeä itsekseni tunteja osaamatta kertoa, mikä on hätänä, jolloin toinen huolestuu.

- Vaadin joskus liikaakin huomiota.

esiska
riinaF

- Alkuaikoina mun kiinnostus katoaa samantien jos mies osoittaa liian selvästi olevansa kiinnostunut musta :D Samoin myöhemminkin suhteen aikana, en tahdo miestä joka höpisee pehmeitä ja keksii jotain kultahanirakas-lempinimiä mulle.

Aivan kuin mun suusta :shock: Just siks kiinnostuinkin, kun tämä herra olikin vaikea tapaus. Eikä tosiaankaan höpise pehmeitä kuin joskus harvoin rakastellessa, se on hyvä. Mitään nimityksiäkään en ole saanu, "hei sinä" on yleisin, kerran kuulin hänen kutsuvan nimellä ja piti oikein kysyä mitä se sanoi :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat