Televisio, Tietokone ja Mies - Parisuhteet

Esmeralda

Tietokone tottakai... ihan rasittavuuteen asti.

Sivut

Kommentit (33)

Essie

Käyttääkö miehesi enemmän aikaa television kanssa vai tietokoneen kanssa?
Mitä hän niillä tekee?

Onko jokin tietty sarja tai sivusto jota hän katselee?

Meillä on tuo telkkari tärkeämpi. Ainakin miehen osalta. Se katsoo Salkkarit mun kanssa ja sitten urheiluruudun.

Olen huomannut että sillonkun jotain tärkeää tulee niin jos puhuu samalla niin se ei tykkää. Se on kerran ärähtänyt kun ootettiin jotain uutisjuttua ja sitten mä justii pölötin siinä ja se oliki sitte alkanu, sitte sanoin että "heei, se alko pistä lujemmalle" nii se ärähti :"no ole v'ttu itse hiljaa niin kuullaan" :shock: --> purskahdin itkuun. No se tuliki sitten lohduttelemaan ja pyytelemään anteeksi kuin niin rumasti sanoi.
Muilla vastaavia tilanteita? :D

oon huomannu kans isässä saman, siinähän ei pölistä kun herra katsoo uutisia. :roll:

lunacracker

Jaahas, taas joku juttu minkä vuoksi oli sitten varmasti niin sen arvoista ruveta itkemään? :roll:

Kyllähän joo toi tietsikka vei mun eksän koko elämän :evil: Siihen menikin aika nopeasti hermot.

Essie
lunacracker
Jaahas, taas joku juttu minkä vuoksi oli sitten varmasti niin sen arvoista ruveta itkemään? :roll:

Kyllähän joo toi tietsikka vei mun eksän koko elämän :evil: Siihen menikin aika nopeasti hermot.

Tuo tietokoneriippuvuus (siis oletan jos kyseessä on että se vei hänen elämänsä että sillon on riippuvuus) on kyllä varmasti todella hallaksi koko suhteelle.
[size=9]( ja kyllä oli syytä alkaa itkemään, hän huusi ja kirosi, ei kivaa laisinkaan)[/size]

Repale

Täällä menee niin, että mies katsoo telkkaria enemmän kuin käyttää tietokonetta. Mies ei voisi olla vähempää kiinnostunut koneista ja hyvä kun osaa edes käynnistää tätä miun kannettavaakaan. Ei kyllä haittaa ollenkaan, saanpahan tietokoneen ihan omaan käyttöön. :)

Essie

ärsyttävää kotona ku iskälle tuntuu olevan niin tärkee joku urheiluruutu tai uutiset. Kamala mekkala heti jos tuun siihen puhumaan äidille.
Onneks tuo oma mies (tai poikaystävä, mies kuullostaa nii viralliselta :D)
ei oo ku kerran pahasti ärähtänyt, ois voinut kyllä jättää ärähtämättä.

mutta mistäköhän lienee että joku ohjelma voi olla niiiiiiiiiiin tärkeä. Olen myös huomannut kaveripojissa että jos ne on tietokoneella ja meet hoputtaa että tuu nyt nii ne on joko ettei kuuliskaa tai sitte ärähtää.

Ei mulla vaa moisia oo. (no okei, salkkareiden aikana EI puhuta :wink: )

Repale: wou, vähän mikä mies :D oot nyt onnellinen tollasesta, tuntuu että kaikkien miehet on nykyään tosi paljon koneella, sielä on muka aina "niin paljon tekemistä"
Meillä tosin enimmäkseen koneilut on sitä että katsellaan leffa-arvosteluita jne, kun poikkis on leffa-friikki. No minä kyllä aina cosmotan :D

Sharon

hehe..
Meillä menee aika paljon aikaa telkkarin äärellä, ihan molemmilla :) yhdessä usein katotaan..
Tääläkin on ukko joskus ärähtäny kun itse oon höpöttäny just ohjelmien aikana, vaikka puhun kyseisestä ohjelmasta :D on vaan vaikee olla hiljaa kun tulee juonikäänteitä, niin alan aina höpöttämään ja ennustamaan mitä seuraavaksi tapahtuu, ukko ei ehkä aina tykkää niin paljon.. :roll:

marjutti

meillä minä kattosin paljon enemmän telkkaria, mies lähinnä kattoo vaan teksti tv:tä :lol: sieltä pitää aina tarkistaa jotain urheilu/jääkiekko tuloksia..

tietokonettakaan se ei paljoo käytä, mut välillä käy tarkistaan joltain foorumilta tai esim finhockeyn sivuilta jotain tuloksia tai miten kelläki on menny.. hahah ei siis oo yhtään riippuvainen mistään sarjasta tai tietokoneesta :)

pelikonsolia meillä ei oo mutta kulta on kyllä jostain sellasesta vaikka xboxista haaveillu, musta nintendo wii vois olla mukava :) hankitaan sit joskus ku on sen verran ylimäärästä.

flaps

meillä minä käytän konetta enempi ja kulta kattelee telkkaa, mut eipä se sitäkään juurikaan käytä :) tykkää enempi touhuilla kaikkea muuta, se kun on semmonen maalaispoika<3 mutta saas nyt nähdä mitä sitten kun tulee intistä ja muuttaa tänne kaupunkiin (toivottavasti) minun kanssa..hih.

kaino

Tietokone tietysti, koska käyttää sitä työkseen. Yli 12h kuluu helposti koneen ääressä. Niin tosin mullakin menee usein aika kauan koneella. Eli mistään riippuvuudesta ei tässä kohtaa puhuta.

Niin, kun ikää tulee lisää, niin varmuudella sitä alkaa kiinnittää huomiota omaan käyttäytymiseensä ja etenkin siihen itkuherkkyyteen.. :cry: Jotkut on herkempiä kuin toiset, olis kiva nähdä mun äijän reaktio jos aina hänen korottaessaan ääntään alkaisin itkeä (ja itkenhän mäkin helposti..), koska eihän se ole kivaa ja kilttiä korottaa ääntään tai sanoa pahasti. Anteeksi.

E: Ja niin, onhan ne uutiset tärkeitä, ymmärrän kyllä helkkarin hyvin jos silloin ärähtää. Ei mua kyllä haittaa jos oma isä käskee olla hiljaa jos pölisen hänen katsoessaan telkkaria (ja onhan se niin tehnyt monta kertaa). Voin mennä juttelemaan äidin kanssa toiseen huoneeseen, jos asiani ei mitenkään voi odottaa 10 minuuttia.

tave

Meillä kans minä käytän enemmän konetta ja kulta kattoo telkkaria. Ei se ennen niinkään kattonu, mutta nyt intin aikaan kun lomille tulee niin tykkää jotain luonto- ja eläinjuttuja varsinkin kattoa :lol:

gnirom

me käytetään molemmat konetta paljon. kulta on tosi ärsyttävä välillä just sen takia, ku sitä saa aina odotella koneelta. ja sit just kun ei saa häiritä ja niin pois päin. onhan sitä välillä tärkeitäkin asioita, mutta on se usein ihan jotain turhaakin :roll: noo kaikilla huonot puolensa.

halium

Tietokonetta kulta käyttää enemmän, niinkuin minäkin. Telkkarista hän ei paljon mitään katsoa, se on leffojen katselua varten pääosin. :)

Koneella kulta on aika paljon päivästä, koska tekee koulujuttuja sen kanssa. Opiskelee tietotekniikkaa, joten kaikki on koneella. Toki minullakin on koulujuttuja koneella, ja onneksi meillä on kaks läppäriä.

Sitten se surffaa yhellä foorumilla. Mutta suurin osa ajasta menee koulu/harrastustouhuihin, eli kokeilee kaikkia juttuja eri ohjelmointikielillä ja sen sellasta. Pelejä pelaa erittäin harvoin, pari kertaa puolessa vuodessa, onneksi.

amethystine

Enemmän mies telkkaria katsoo, minä taas oon enemmän koneella. Mies kattoo kaikki jääkiekkopelit mitä tulee ja muutakin urheilua seuraa, myös urheiluruutu on paljon katsottu. Ja sarjojakin se seurailee. Jonkin verran kulta on koneella, yleensä samaan aikaan, kun katsoo televisiota. Onneks mies ei hirveesti pelaa, välillä tulee kausia kun pelaa pleikkarilla, mutta yleensä sillon kun en ole kotona, jotain mäkihyppyä ja pilkkiä se myös välillä koneella pelaa, mut ei liikaa minun mielestä. Telkkari siis häiritsee enemmän, illan aikataulut kun tehdään aina ohjelmalistan mukaan ja saunassa käydään siinä välissä kun ehditään ohjelmilta. Onneksi on tallentava digiboksi, muuten ei vois iltaisin tehdä mitään. :roll:

Kultaa kyllä välillä ärsyttää, ku mulla menee koneella aikaa. :D Ainakin jos erehdyn foorun avaamaan, siinä sit kestää!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat