Mies armeijassa nro II - Parisuhteet

Glamorous

Uudet sivut? uudet tunnukset?
En oo ainakaan ite tehnyt :)

Masentava ilma :( no onneks koht lähen tanssimaan niin ei silleen haittaakkaan ;) ja kivempi tehä koulujuttujakin kun on vähän huonompi sää.
Kultaa vaan käy sääliksi kun se on viikon leirillä, jos koko ajan sataa vettä :(

LTJ 5 ;) (saan pitää murun omana 3 yötä, eli la-ti, jes!)

Ps. haha, hauska toi meiän ISO koira, joka pelkää kaikkkea, tällä hetkellä ukkosta ja käpertyi tohon mun jalkoihin! :D

Sivut

Kommentit (711)

marjutti

ai täällä on löytyny tuttujakin :D

vasta yks poika kävi kultsin hakeen, lähtivät ajaan kassua kohti. hyvällä tuurilla saan sen jo torstaina päivällä kotiin, viimeistään perjantai-iltana kuitenkin :) ihana viikonloppu oli taas. käytiin uimassa parikin kertaa ja tehtiin hyvää ruokaa :P

Skarabee

Ikävä kultaa <3 Onneksi mulla on sen t-paita yöpaitana, niin saan vähä sitä haistella.. <3 Mutta pitää yrittää piristyä, tänään on ollu hyvä päivä, oon saanu vaan hyviä uutisia, hammaslääkärissä kävin, nii ei ollu yhtään paikattavia reikiä, kulta kerto et pääsee lomille viikonloppuna ja sain tietää et kirjallisesta ruotsista tulee todistukseen H4 ja suullisesta H3 :)

llaura-

mua kyl kans vähä harmittaa ku saan kullan vaa yheks yöks ja sit on kaks viikkoa kii mut ei voi mitää..seki on just leirillä mut vaa keskiviikkoo saakka..tyhmää ku ei voinu anoa perjantaillekki lomia..

riiks

Toi uus näyttää jotenkii oudolta mun silmiin, mut kai sitä oppii käyttään :D joo.. Meikä tyttö ollu jo 3 päivää flunssassa.. Menee nää vapaa päivät sit näinkin.. hmpsh..

flaps

oi että, huomenna kulta tulee<3 ja keskiviikkona se sitten menee jo takas, mut perjantaina tulee taas :D tänään olivat mettään menneet, kulta otti puhelimen mukaan!<3 :)

tänään sovitin sitä vanhojen mekkoa niitä tansseja varten ;) pikkusen oli yläosan vyötärö väljä, oonko minä muka laihtunu :shock: no, tässä on vielä kaks kuukautta melkeen aikaa syödä masu takasin :lol: voisi vaikka huomenna käydä kyselemässä sitä kampaajaa....;)

[size=9]minä tumpelo en löydä sitä uutta ketjua :( [/size]

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat