Ihanin herätys - Parisuhteet

kastanja

Elikkäs mun mielestä on niiiin ihana lukea noita söpöilyjuttuja niin kiinnostais hirveesti tietää et mikä on ihanin tapa miten miehesi on herättänyt sinut tai miten sinä oolet herättänyt miehesi! :)
Vai riittääkö rakastuneille yleensä vaan se, että herää toisen vierestä ;)

Sivut

Kommentit (20)

marjutti

kyllä se monesti riittää. kun herää ja näkee toisen tuhisevan viehessä :)
en oo koskaan heränny siihen et olisin esim saanu aamupalan sänkyyn, poikakaveri on monesti sanonu että 'miks sää aina heräät mua aikasemmin' ehkä sillä on ollu jotain herätys tapoja mielessä :)

minä herätän monesti niin et meen kiehnään sen päälle/viereen ja silittelen, on sanonu tykkäävänsä paljon kun herätän sen hyppimällä sen päällä :D (en siis kirjaimellisesti hypi :D )

joskus olen heränny siihen kun kultsi on lusikassa takaapäin ja silittelee (varmaan itekkin vielä puoliunessa)

Hazard

Pelkästään toisen vierestä herääminen on jo ihanaa.
Mutta parhaiten mieleen on jäänyt, kun olin ensimmäisiä kertoja miehen luona yötä ja aamulla heräsin hitaasti huomaamaan että toinen piirteli ja puhalteli selkääni :)
Sekin oli suloista kun keskellä yötä heräsin siihen, kun toinen puoliunessa/unessa otti kiinni vyötäröltä ja veti melko kovin ottein aivan kiinni itseensä. Unisena ihmettelin sitä ääneen, vastaukseksi sain vain rauhallista hengitystä.

Meillä se menee lähes aina niin että minä herään hänen jälkeensä.
Eipä tule oikein tilaisuutta herättää häntä :lol:

marimma

Sillon kun mies könyää kylkeen ja tuhisee korvaan on kiva herätä :)

En osaa sanoa sellasta tahallisesti herätettyä tilannetta, meille molemmille kun on älyttömän vaikeeta herätä herätettyinä :D Joten vaikka miten söpöjä tekis niin yhtä huonolla jalalla noustaan kuitenkin ylös jollon se söpöstely on menny ihan hukkaan.

Lady_

Heheh, mies herää lähes poikkeuksetta ennen minua, joten harvoin saan häntä herätellä..

Ihaninta on, kun vain olemme painautuneina iho ihoa vasten, puoliunisina, silitellen ja suukotellen.
On myös loistava herätys, kun mies tuo kupin kahvia sänkyyn ja kertoo rakastavansa minua! :)

Chaera

Sekin on jo ihanaa kun saa oman murun viekusta herätä, mutta ihaninta kyllä on, kun aamulla muru rupeaa herättyään pussailemaan miun niskaa, kaulaa, korvia, hyväilee käsillä hiuksiani. Mmm. 8)

Harvemmin mä saan tuota kultsia herätellä, kun olen tosi aamu-uninen ja tuo yksi herää aina ennen mua. :D

Disaster

No tavallaan ihanin herätys ainakin vähään aikaan oli viime viikolla, heräsin kesken hirveän painajaisen hiestä märkänä ja täristen. Oli ihanaa tajuta että kaikki oli vain pahaa unta ja oma mies nukkuu vieressä ja sai käpertyä kainaloon.

Puutarhis

Paras herätys on ollut sellainen, kun jostain harvinaisesta syystä mies oli herännyt ennen minua viikonloppuaamuna. Heräsin hiljaiseen silittelyyn ja toinen kuiskaa korvaan, ettei hennonnut herättää minua aikaisemmin... Oli siis tainnut olla pitkäänkin hereillä ennen minua :) .

Svenja

Onhan noita ollu. Mitään aamupalaa sänkyyn tai yllätyksiä en ole saanut, mutta kuten monet muutkin täällä ovat sanoneet, pelkkä herätys rakkaan vieressä on paljon.

Poikaystävä usein aamulla herättää hennosti, hieroen peppua, kosketellen ympäri vartaloa. Tällöin aina päädytään harrastamaan seksiä. :D Usein on jatkanut vaikka kuinka pitkään tätä koskettelua, kunnes käännyn häneen päin ja jatketaan. ;) Aina kun hän näin tekee, tiedän että nyt tekisi jotain mieli.

Tänään oli myös mukava herätä kullan vierestä. Mulla oli aikainen herätys töihin, poikaystävän ei vielä tarvinnut nousta sängystä. Mun herätyskello siinä soi, ja oltiin lusikka-asennossa. Mies mun takana. Hän sitten kietoi toisella kädellä pään ympäri (niin, että päällä nojasin hänen käteensä) ja sitten toisella kädellä piti vatsan kohdalta kiinni. Kyseli siinä että "onko siinä hyvä olla?".. Ei siitä sitten ihan nopeasti voinu nousta, juuri sellaista hellyyttä, josta ei halua poistua. Minä kun vielä olen niin hellyydenkipeä. :)

10 minuuttia herätyksestä mies sitten päästi minut suihkuun. :)

shazzer

Se kun mies käpertyy saman peiton alle ja ottaa lujasti kiinni, pussaa otsaa nenää suuta jne. ja silittää joka paikasta. Silloin tunnen olevani maailman onnellisin :)

flaps

kommppailen shazzeria..

kyllä ihanin herätys on ollut se, kun kulta on ottanut syliin ja halannut tiukasti ja kuiskannut korvaan että rakastaa minua. kyllä se vaan on maailman paras tunne<3

Lukretia

Mä herään aina paljon aikaisemmin. :) Ja ne kerrat, kun mies on ollut hereillä ennen mua ja tullut herättään, minä olen vain halunnut jatkaa unia ja käskenyt miehen vaikka lähtemään kahville kaverin kanssa, että minä saan jatkaa nukkumista. En siis arvosta herättämistä ainakaan vapaapäivinä. :)

antsuu

Nukun yleensä hänestä poispäin kääntyen kyljellään, joten ykkösenä on se, kun unenpöpperössä ottaa lusikkaan ja sivelee käsillään, ensin yleensä kyljestä, mahasta jne, ja sitten se monesti päätyykin sellaisiin paikkoihin, joka johtaa seksiin :D Tuollein on kyllä paras rueta nukkumaankin.

esiska

Silloin kun nukutaan yhessä, mies pitää sylissä koko yön. Maataan lusikassa ja mies kietoo kätensä rinnoilleni. Aamulla herään hyväilyihin ja suukkoihin. Pieniä lämpimiä suudelmia ensin pakaroille, siitä selkää pitkin ylöspäin, niskaan ja siitä kaulaa myötäillen huulille :) Sitten kun avaan silmäni, näen ensimmäisenä miehen pörröisen pään ja uneliaat silmät. Ihaninta siinä on se kun vain saa herätä toisen läheisyyteen ja kosketuksiin <3

meei

Minusta on ihana herätä siihen kun kulta nappaa minut kesken uniensa syliin, yleensä lusikka-asentoon.. Siinä asennossa on muutenkin niin ihana makoilla :wink: ja on suloista kun toinen tekee sen ihan kesken uniensa alitajuisesti...

Yksi suloinen herätys oli se, kun kulta oli kerrankin sattunut heräämään ennen minua ja sai loistavan ajatuksen ottaa minua nenästä kiinni kun vielä nukuin :D ei kuulosta mitenkään ihanalta ja aluksi haukuinkin miehen tuosta mutta se oli niin suloinen ettei voinut loukkaantua :wink: katsoi semmoisella koiranpentu-ilmeellä ja sanoi ettei voinut vastustaa kiusausta ja oli niin ihanan iloinen ja suloinen että oli ihana herätä...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat