Poikaystävän kummallinen tapa.. - Parisuhteet

Emilii__83

Kaikki tämä on mielestäni todellakin outoa enkä ole ikinä törmännyt aikaisemmin vastaavaan tilanteeseen.. Kerron tämän mahdollisimman sanatarkasti..Pari viikkoa takaperin kotiin saavuttuamme yöelämästä, olin menossa tupakalle takapihalle ja lainasin poikkiksen työtakkia. Kovan tuulen ja kylmyyden vuoksi laitoin toisen käden takin taskuun, ja kappas kummaa löysin sieltä kondomin! Mietein hetken aikaa, että mitäs prkl...meillähän ei kumia käytetä kun on pillerit kun suhde on kestänyt 3vuotta. Tulin sisälle ja otan käden taskusta missä pidin kyseistä kumia ja kävelin hänen eteen ja kysyin et mikä tämä on? Oli kauan hiljaista (ja kun minä tempperamenttiä omaan..joskus vähän liikaakin, raivostuin ja huusin hetken sitten tuli vielä kamalampi hiljaisuus..) sitten hän avasi suunsa ja sanoi ettet usko tätä kuitenkaan mut hän nyt sanoo tän. Hän kuulemma käyttää kumia kun runkkaa..Ja on aivan itse ostanut ne kaupasta, eikä varmasti ole minua pettänyt. Sinänsä tätä on vähän vaikea minun uskoa kun suhteen alussa hän petti minua! Enkä nyt tiedä mitä ajattelisin,olen yrittänyt nyt elää normaalia elämää kuten aikaisemminkin, ja hän on kyllä ollut ihan normaali. Lisäksi hän totesi että näin hän pysyy minulle uskollisena..What a fu...??Kysyin et tarviiko siihen kumia pysyäkseen uskollisena..mut ei ole kuulemma siitä kiinni.!!Siis hyvät naiset, kertokaa mielipiteenne, sekin jo auttaa minua selvittämään asiaa omassa pienessä päässäni :o

Sivut

Kommentit (24)

Ploppi

Jotkut miehet kyllä oikeasti tekee tota että runkkaa kortsun kanssa. Ehkä se on sit vähän siistimpää? En kyllä osaa muuta oikein sanoa.

TaraTella

En ole kuullutkaan että runkatessa kumia käytetään :roll:
Mutta kannattaisiko teidän istuutua rauhassa keskustelemaan asiasta, koska tuo ilmeisesti vaivaa sinua vieläkin?

Emilii__83

No siinpä se onkin, kun en minäkään ole ikinä kuullut että joku käyttäisi kortsua runkatessaan.. :o Onhan siitä keskusteltu heti seuraavana päivänä, mut vastaus on aina sama mitä aikaisemmin kirjoitin. Kerroin kyllä hänelle etten tiedä kuinka minun pitäisi asiaan suhtautua ja kuinka saan sen mielestäni..aina vain se siellä kummittelee!! :cry:

minnikkä

Onhan kortsun kanssa homma kuitenkin aina vähän siistimpää...

Vähän oudolta tuo voi vaikuttaa, mutta ole hermoilematta turhia. Uskon, että jos on kerran petetty, on vaikeeta luottaa taas. :( Mutta seuraa tilannetta, älä kuitenkaan tee siitä pakkomiellettä, sillä silloin kaikki merkit tulkitsee helposti väärin. Jos (kun) asia vaivaa sinua, puhu miehellesi. Luulisi, että noinkin pitkässä suhteessa voisi keskustella. :)

Tsemppiä!

marimma

Kyllä se kumi muuten runkkaamiseenkin käy!
Ei yhtään kannata silmiään pyöritellä kenenkään.

Voi olla Plopin mainitsemasta siisteydestäkin..
Tai esimerkiksi siitä, että se nyt vaan tuntuu erilaiselta kun se oma käsi mitä on saanut ehkä sen 10 vuotta jo käyttää hommassa niin eihän se kovin "uudelta" tunnu enää mitenkään päin. Sama kun naisilla saattaa olla niin että välillä housujen päältä on kiva hieroa itseä, joskus vaihdetaan housut satiiniin, joskus käytetään pitsiä ja joskus puuvillaa. Jokaisessa on eri tunne ;)

En usko että suotta vitsaillaan niistä "tuntemattomista käsistä" (puutuneella kädellä vetää handuun), "hanskaan vetämisistä" (ottaa vehjeestä jollain vaatekappaleella kii ja masturboida) ja niistä kaikista muistakin.
Se on vaan se eri tunne ;)

Ja se että tehdään siitä liian tutusta ja tavallisesta, edes vähän erilaista :) Vähän niinkun seksi jos menee tylsemmäks niin kokeillaan uusia asentoja :)

Emilii__83

Kiva että valaisitte mieltäni tästä kumin käytöstä! Täytyy vain yrittää olla miettimättä sitä, saada se tuolta pääkopasta pihalle, keinolla millä hyvänsä :)

Kiitos :D

Chaera

Ja jos sä et saa sitä mielestäsi pois, niin rohkeasti vaan jutskailemaan sen poikaystävän kanssa. :wink: Kyllähän sä voit kysellä tästä "tavasta", pyytämään kertomaan lisää.. Tietenkin painottaen ettet ole häntä mistään pettämisestä syyttelemässä/epäilemässä. :D

mouna

Itse minäkin muutama kuukausi sitten löysin poikaystäni pöydältä
komdomin ja sanoi että sillä on helmpompi runkata. tietystihän minä
uskoin sen. Jos jätkä pettäis mua, niin sen saisin tietää aika äkkiä ilmankin
että poikaystävä kertoo.

Ginger

Hmm. Uskon että voi käyttää kortsua kun runkkaa, mut miks se kortsu takin taskussa on? Sen ymmärtää että esim. yöpöydässä säilyttää. Ei kai se äijä nyt takki päällä ulkona ala runkkaamaan??

papuna

komppailen marimmaa noista "kaupnki tarinoista". olen myös kuullut miesten kertovan näiden "kikkojen" olevan ihan jatkuvassa käytössä.

takin taskulle voi olla montakin syytä...
ehkä mies runkkaa töissä(esim. tauoilla) ,työ matkalla tms. ollaakseen jäämättä kotona "kiinni". tai sitten samasta syystä työtakin taskussa,koska ei ajatellut tyttöystävän katsovan sen taskuihin. yöpöydältä mä ainakin bongaisin moisen helposti kun etsii jotain tai siivoo...

keskustelkaa poikaystäväsi tavasta,niin väärinkäsistykset selviävät. ja hänen ei jatkossa tarvii piilotella ja keksiä kummallisia kumin säilytys paikkoja ;)

TaskuMyy
_ankka
Sama tuli mullakin mieleen; miksi se kondoomi oli takin taskussa? :o

Tokihan se sinne voinna jäähä, jos esim. ennen kouluun/töihin menoa runkannu autossa? Jos meinaan asuu porukoilla?

marimma

No miettikääpä sitä niin että jos ne kumit ois yöpöydän laatikossa, tai vaikka.. mm.. no jossain mitä se muijakin saattaa tutkia usein, niin luuletteko että se nielis sitä mä-vaan-runkkaan vaihtoehtoa niinkään hyvin? :lol: Helpompihan se takin taskussa on pitää kun sieltä hyvin harvoin kukaan muu mitään etsii :) Ja kun ne on vaan omaan tarkotukseen niin ne on jossain ihan omassa piilossa :)

Pennsylvania

Kaikkea ei ehkä tarvitse aina ylispekuloida. Turha varmaan kenenkään yöuniaan menettää siksi, että kumi nyt oli takintaskussa, eikä yöpöydän laatikossa.

Minusta tämä ei kuulosta kovin vakavalta. Kyllä itse ainakin uskoisin runkkausselityksen. Tietysti sitä nyt voi vielä varmistaa miehelle, että oikeasti jos kyse on mistään muusta kuin runkkaamisesta, haluaa kuulla, mutta turha tuollaistakaan ikuisesti on jaaritella ja palata asiaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat