Ennemmin tukka pystyssä kun viimesen päälle pyntätty - Parisuhteet

_Emmy

Onkos muilla tällaista miestä niinkuin minulla?
Sillon jos pynttäydyn viimesen päälle hienoksi ei mieheltä tule mitään kehuja ulkonäöstä mutta sitten kun aamulla herään tukka pystyssä ja unisen näköisenä sanoo mies ensimmäisenä että "voi ku sä oot ihanan näkönen"

Ja eilen kun tuosta puhuttiin, niin sanoin että "eli mää voisin kulkea tukka pystyssä ja unisen näkösenä aina", nii mies vastasi että "niin, mää ainaki tykkäisin" :lol:

On tuo hassu mies minulla :D

Sivut

Kommentit (20)

mouna

Aivan sama minulla :D vaikka kyllä tuo minun mieheni välillä kehuu,kun
olen laittautunut. Sitä voi kulkea tukka pystyssä ja lökärit jalassa, miehen
mielestä kuitenkin olen täydellinen :o

cookie

Sama juttu! Silloin kun ei ole meikkiä lainkaan ja tukka pystyssä niin miehekkeeltä aina tulee kommenttia "sun tukka on just hyvin" tai "voi kun sä oot söpö tolleen". Nyt kun aloin oikein miettimään, niin tuskin on ikinä tullut kommenttia silloin kun oikein olen laittautunut. Hassua! :D Ehkä ne miehet eivät sitten arvostakaan sitä tosi pynttättyä olemusta?

olematon

heh joo! :D kyllä mua on kehuttu oihan laittautuneenakin, mutta tosiaan; joskus aamulla lökäreissä tukka pystyssä oon kans ollu kuulemma ihana peikkolapsi :lol:

Amorous

Miä en muullon kehui saakkaan ulkonäöstäni kun silloin aamulla. :D No mut onhan se söpöö, kun toinen on just heränny ja tukka miten sattuu ja sit tulee onnellinen hymy kun toinen on vieressä. Kai sitä on helpompi kehua toista ku toinen on ihan "luonnollisen" näköinen. :)

esiska

Ihan sama täällä. Meikkaan ja laitan itteäni niin kommenttia en saa. Aamulla sitten kuulee miten ihanaa on herätä tämmöisen söpöläisen vierestä :lol:
Mies ei tykkää yhtään kireistä ja mielestäni upeista farkuistani. Aina hänen tai minun luona vedän lökärit ja hupparin/t-paidan niin silloin alkaa kehua tulemaan.
Mitä sekaisempi tukka, sitä parempi
Suihkussa oltiin samaan aikaan, meikki valui kasvoiltani, mies pyyhkäisi loput kädellä pois ja sanoi että oon älyttömän kaunis, varmaan oli meikin jämiäkin naamassa ja hiuksen valui vettä... ihmeellisiä nuo miehet :roll:

marjutti

kyllä minä saan paljon kehuja myös sillon ku olen pynttäytyny 'oot tosi nättinä'
mutta ehkä jopa enemmän juts sillon ku omasta mielestä en tosiaan ole parhaimmillaan, saunasta tulleena naama punottaa ja hiukset kikkuralla :D hyh en ite tykkää yhtään omista luonnonkiharoista hiuksista, mies sanoo monesti niitä ihaniksi ja 'oot mun oma prinsessa!'

ja tosiaan aamulla monesti hiukset ihan pystössä ja ilman meikkiä olen kuulemma tosi söpö.

Sheena

Meillä ihan samaa :D
Seurustelumme alkuaikoina olin vielä melko tarkka siitä minkä näköisenä lähden kotioven ulkopuolelle (kyllä nyt roskat voi viedä ja postin hakea ilman meikkiä ja hiuksia harjaamatta). Ukkoni hermostui aina kun oltiin lähdössä jonnekkin ja sanoin että oota, mä laitan vielä itteni, ei mee ku ehkä puoli tuntia, nii mieheke aina sanoi että ei sun tarvi laittaa ittees yhtään, oot just kaunis noin. Nykyään, kun ollaan seurusteltu yli vuosi, nii empä mä kauheesti jaksa välittää minkä näkösenä lähden liikenteeseen, hampaat pesen ja vähä harjaan hiuksia, siinä se. :D Joskus jos on aikaa enemmän nii sitte saatan pynttäytyä vähä enemmän nii ei se mieheke kyllä kauheesti sillon kehu, eikä varmaan edes huomaan eroa :D On ne miehet vaan niin ihania <3
Kulta tykkää myös kovasti siitä, kun mulla on päällä lökärit ja sit joku toppi tai t-paita vaan :)

riinaF

Täällä myös noita kehuja tulee välillä ihan ufoina hetkinä, viimeksi viikonloppuna kun heräilin rajaukset levähtäneinä ja hiukset joka suuntaan sojottaen sain kuulla olevani ihanan näköinen :lol: Tosin kyllä kehuja kuulee myös silloin, kun oikein on pynttäytynyt, varsinkin jos vihjaa miten kauan laittautumiseen meni tai että näki vaivaa toista varten :D

EDIT: Tuo siis meikeistä ^ Vaatteista ei kovin usein kehuja tule, lähinnä silloin kun olen minihameen laittanut päälle tai jonkun paljastavan topin :D Eli vaatepuolella ei kyllä mitkään lökärit vetoa, Heppu yrittää aina kiskoa niitä pois mun päältä kun näytän kuulemma rumalta :lol::lol:

olematon
riinaF
Eli vaatepuolella ei kyllä mitkään lökärit vetoa, Heppu yrittää aina kiskoa niitä pois mun päältä kun näytän kuulemma rumalta :lol::lol:
Mä oon törmänny tähän ilmiöön myös mut ei siks et rumalta näyttäis vaan koska vähemmän on kuulemma enemmän :lol: vaikka yleensä mä ehket tuntisin oloni nätimmäksi jos ois jotain millä verhota ittensä katseilta piiloon :D

riinaF

Mikäköhän siinä muuten on, että vaikka tietää toisen tykkäävän vähän räjähtäneemmästäkin ulkomuodosta niin kyllä mie ainakin pyrin laittautumaan kun nähdään :-k No seurustellessa ei kyllä jaksanut esim. viikonloppuina kun oltiin yhdessä, laittautua kuin perjantaiksi mutta kyllä mä nykyään mahdollisimman hyvännäköinen koitan olla aina kun nähdään ja siihen kuuluu meikit ja muut :D

Vaatteiden lisäksi muuten kynnet on kyllä sellainen, mistä ei kehuja tipu yhtään jos ne on räjähtäneessä kunnossa :D Pakko olla piiitkät ja lakatut, muuten tulee sad face kun näkee ne :lol: :roll:

Chaera

Mäkin saan aika usein kehuja heti aamusta, tai kun olen tyyliin juuri käynyt suihkussa ja meikit on valuneet viemäriin.. :-s
Onhan tätä tullut ääneenkin murulta ihmeteltyä, perusteluksi olen saanut, että "En mä sua sun pakkeleiden ja laitettujen hiusten takia rakasta". :D

Tosin, kyllä saan myös aika paljon kehuja jos olen kunnolla itseeni panostanut, meikannut viimeisen päälle jne. Mies aina huokailee kuin olisi kolmannessa taivaassa ja "taivastelee" kuinka kaunis taas olenkaan. :lol: 8)

Ja mikäs siinä, kyllä mie kehuista tykkään.. :wink:

kukkakeppi

Samaa sarjaa edellisten kanssa. Eniten kehuja tulee juuri silloin, kun sitä vähiten toivoo tai odottaa. Yleensä siis aamuisin tai iltaisin tai kun ei ole jaksanut panostaa. Toisaalta tuo on kyllä myös sellainen, että tykkää kireistä farkuista ja lökäreistä, koska kireät tuo jotakin esiin ja lökärit taas...no sitä en ymmärrä, koska ei niissä kyllä mitään kaunista ainakaan ole :)

JJEMMY
Disaster
Eniten mä olen mieheltäni kehuja kuullut ollessani meikittömänä verkkareissa.

Sama. Tai siis eksältä. Aina jos oltiin johonkin juhliin menossa ni eksä huokas oikein syvään et onneks arkipäiviä on enemmän ku oon seksikkäämpi ilman meikkiä ja tukka pystyssä. En jymmärrä :lol: Saiskohan baarista enemmän miehiä ilman meikkiä? :-k :lol:

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat