Kuinka piristätte suhdettanne? - Parisuhteet

Suwa

(Anteeksi jos tälläinen aihe on jo, en itse huomannut. ?)

Miten piristätte suhdettanne? Onko suhteenne ollut tylsä? Kuinka pidätte mielenkiinnon yllä? Kokemuksia jakamaan!:)

Kommentit (12)

antsuu

Tehdään jotai iha päätöntä, jolle sitte myöhemmi nauretaan (esim. sekstailemme paikassa, jossa ei tulis heti mieleen tehdä sitä, ollaan lumisotaa, mennää jonneki alasti uimaan jne..) Pelaillaan jotai uusia pelejä yhessä, yllätetään toinen toisiamme ihan pienilläki asioilla (sanat, teot..)
Siinä nyt jotakin esimerkkejä, en ihan kaikkee jaksa tähän rueta listaamaan, mut mielikuvitusta ja paljon!!! :D

MyFace

Meidän suhde ei kyllä ole vielä koskaan päässyt tylsäksi (ainakaan minun mielestäni :lol: )... Mut meillä ne suhteen piristysruiskeet löytyy ihan normaalista arjesta ja arjen tilanteista, tilannekomiikasta...
Että esimerkiksi hellyyden osoitusten keskellä jompi kumpi keksii jotain ihan päätöntä ja alamme pelleillä ja leikkiä ja kiusoitella toisiamme :D

Suwa

Viikonloppuna mentii lenkille pururadalle. Pari kertaa se juostii ja sit keksisin et kotona haetaa youtubest jtn venyttely videoi ja sit venytellää. Oli kyl hauskaa siin hikisenä alkaa joogaamaa, ku eka tuli simmone video vastaa:P

ruusu

Itse kaipaisin näitä vinkkejä!!

Ollaan oltu reippaat kolme vuotta yhdessä ja vaikka tuntuu pahalta myöntää, niin tosiasiahan se on, että semmoinen kipinä puuttuu aina välillä. On kivaa, hauskaa ja mukavaa yhdessä, mutta sellainen alkuhuuman pirteys on vähän sammumassa. En tietenkään odota edes, että lopun elämää on samanlainen ensi-ihastuksen tunne, mutta jottei suhde kuivu kokoon, jotain pitäisi välillä keksiä.

Olen ajatellut ostaa jotain piristäviä seksijuttuja ylläriksi; asuja, käsiraudat tms. Sitten myös ajattelin, että voisi joku kerta helliä rakasta pitkällä hieronnalla tai jollain... Lisää ideoita?

mouna

Me piristetään toisiamme hassuilla "söpöhöpönöpö"-tekstiviesteillä :D
Ja mennään välillä ulos syömään ja muutenkin ulkoilemaan.

Viikonloppuisin kun ollaan yhdessä, niin hellyyden osoitukset on kova sana
silloin. Yhtäkkia kulta kaappaa syliin ja alkaa kutittaa <3

ruusu
mouna
Me piristetään toisiamme hassuilla "söpöhöpönöpö"-tekstiviesteillä :D

Ongelma on juuri tuo, että söpöhöpönöpö viestejä ei lähetellä ja lähinnä haluaisin vinkkejä siihen, miten saisi kipinän syttymään niin, että niitä taas läheteltäisi. Tajuaako kukaan??

MyFace

Hmm... pitäisikö teidän pitää joku "parisuhdepäivä", jolloin vietätte koko päivän kahdestaan ja teette kaikkea tosi mukavaa. Ja muistelette teidän alkuaikoja ja kumpikin kertoo, että mihin ihastui toisessa ja sen jälkeen te saatatte nähdä toisenne taas siinä alkuhuuman valossa :)
Voisitte vaikka mennä kylpylähotelliin ja rentoutua ja syödä hyvin ja uppotua ihan oikeaan, syvälliseen keskuteluun TEISTÄ :)
Tai sit voisitte tehdä jotain AIVAN uutta, jotain pelottavaa vaikka, joka lähentäisi teitä tai jotain... Tai sit voisitte ihan suoraan sopia, että kumpikin alkaa osoittamaan rakkauttaa yhtä paljon kuin alkuaikoina ;)

ruusu

Kiitos MyFace. Rajallisista rahavaroista johtuen kylpylät taitaa jäädä, mutta muuten voisi pitää jonkun hemmottelu viikonlopun. Ja muutenkin nuo keskustelut ideat oli hyviä. Kiitti. :)

Suwa

Odotan kesää niin paljon. Oman kullan kans ruissaloon pyörällä piknikil. Piti jo viime kesänä toteuttaa, mutta hän oli armeijassa vielä silloin niin viikonloput meni kaikkeen muuhun.

Se on harmittava tosiasia, että ajan myötä suhde muuttuu ja alkuhuuma laskee. Itsekkin juuri saman olen huomannut. Muutettiin n. 2kk sitten yhteen ja haluisin tehdä asioita yhdessä. Koska mulle ei riitä se että "asutaan yhdessä ja kun ollaan kotona samaanaikaan niin se on meidän yhteinen hetki" ei ei ei ei tule kuuloonkaan.

Pienet jutut piristävät. Extremenä vaikka lähteä kävelemään jonnekkin hirmu kauas. Ihan vain huvikseen. Kotosalla kokata yhdessä joku huippu hieno ateria. Pelata yhdessä jotain legendaarista peliä. (:D)

Ploppi

Meillä on silloin tällöin tapana pelata pari korttipeliä ihan kahdestaan. Yleensä kyllä pelaaminen päättyy kahden pelin jälkeen kun jompikumpi "huijaa", jonka jälkeen alkaa hurja painiottelu joka saattaa päättyä mukavasti vällyjen välissä ;) muutenkin painimisesta tulee ihanan pirteä ja [size=7]kiimainen[/size] olo :D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat