Poikaystävän perheenjäsenet - Parisuhteet

Essie

Eli tuletko toimeen poikaystäväsi kaikkien perheenjäsenten kanssa?
Äidin, isän, veljien, siskojen?
Käyttäytyvätkö kaikki sinua kohtaan mukavasti?

Mun poikaystävällä on ihana perhe (mukaanlukien hänen isoveljeään). Äiti on aivan ihana, käydään yhdessä kuntosalilla ja olen aina tervetullut heille vaikka kulta ei olisikaan kotona. Käyn nyt armeija aikana aina kerran viikossa kahvilla. Isäkin on todella mukava ja pitää minusta hirmu paljon.
No sitten on veli, joka on minulle todella vaisu. Ei puhu minulle, kysyy kaiken poikaystävän kautta mikä koskee minua, puhuu päälle, eikä sano edes ei hei jossen minä sano ensin. Olen yrittänyt kysellä kuulumisia hän vain vastaa mutta ei kysy takaisin. Hän vikisee kun poikaystävä viettää aikaa minun kanssani kun hän tulee kotiin (hän siis asuu muualla, ikää 27 vuotta) soittelee 8:lta aamulla "tuuthan pian kotia mun kanssa pelaamaan"
"ethän sä sielä taas koko päivää oo" ja mikä parasta: vikisee aina äidille miten pikkuveikka on TAAS tyttöystävänsä kanssa. HUOH. onneksi hän ei ole pilaamassa perhe-elämäämme muuten kuin sillon tällön.
perjaatteessa tulemme toimeen, pystymme katsoa leffaa kolmestaan yms mutta tunnen olevani silloin niin ilmaa.

Sivut

Kommentit (29)

Monsu

Tulen toimeen mieheni kaikkien perheenjäsenten kanssa. Olemme seurustelleet vasta puoli vuotta (vaikka asumme jo yhdessä), mutta heti alusta alkaen mieheni isä ja tämän naisystävä ottivat mut hyvin vastaan. Kahvilla olemme käyneet useasti ja autan heitä joissakin kotitöissä yms, ei tarvitse kuin pyytää. Mielestäni he ovat todella ystävällisiä ja mukavia, joten olen onnellinen, että sovin porukkaan niin hyvin.

Myös mieheni veljen kanssa tulen hyvin toimeen. Oikeastaan yllättävänkin hyvin, vaikka hän on mua aika paljon vanhempi. Esimerkiksi huumorintajumme sopii hyvin yhteen ja hän on luonteeltaan ikäistään poikamaisempi, joten sekin saattaa vaikuttaa asiaan. Mieheni perheenjäsenissä pidän eniten siitä, että he vaikuttavat oikeasti kiinnostuneilta musta. Kyselevät kuulumisista, töistä, koulusta, yhdessäasumisesta, kodista, ihan mistä tahansa.

Muita mieheni sukulaisia en ole vielä tavannutkaan, mutta jos he ovat yhtä mukavia, niin eipä tässä ole mitään hätää. :)

kis22

Perhe ja sukulaiset. Lasken ne samaan porukkaan. En kestä poikaystävän sukua. Ne kontroloi ja pompottelee. Mieheni on aikuinen ihminen, mut niiden on jotenkin vaikea ymmärtää sitä että hän tekee itse omat päätöksensä ja aloittaa oman elämän mun kanssa. Perhe pitää siitä niin kiinni, eikä anna itsenäistyä. Tuntuu, että tästä on tullu "kilpailu" kumpi saa miehen. Niin typerältä kun se kuulostaakin. Harmittaa, että kulta joutuu aina välikäteen. Kun ollaan sovittu että nähään, sen porukat keksii jotain älytöntä hommaa, joten mies ei tiedä mitä tehdä ja tulee huonolle tuulelle. Argh. :? Koko energia menee tähän.
En ikinä riitele hänen perheen kanssa kun nähdään, mut sit taustalla on tällästä..

Muutama sukulainen on tosi kiva, on ottanu mut tosi hyvin vastaan. Nähdään usein ja ollaan kavereita. Saatetaan nähdä sillonkin kun kulta ei ole paikalla.

Sharon

Ihan hyvin tuun toimeen isän, siskon ja veljen kanssa.. Ne on sellasia poikaystävän lähiperhettä, keiden kanssa asuu.. miehen äitiä en oo nähnyt ollenkaan, tai muita sukulaisia, muuten kuin ohimennen..

mutta isän kanssa tulen varmaan parhaiten toimeen.. :) niin samanlainen kuin poikaystäväni niin on helppoa olla hänen seurassaan, eipä oo omena kaus puusta pudonnut ;)

Essie
kis22
Perhe ja sukulaiset. Lasken ne samaan porukkaan. En kestä poikaystävän sukua. Ne kontroloi ja pompottelee. Mieheni on aikuinen ihminen, mut niiden on jotenkin vaikea ymmärtää sitä että hän tekee itse omat päätöksensä ja aloittaa oman elämän mun kanssa. Perhe pitää siitä niin kiinni, eikä anna itsenäistyä. Tuntuu, että tästä on tullu "kilpailu" kumpi saa miehen. Niin typerältä kun se kuulostaakin. Harmittaa, että kulta joutuu aina välikäteen. Kun ollaan sovittu että nähään, sen porukat keksii jotain älytöntä hommaa, joten mies ei tiedä mitä tehdä ja tulee huonolle tuulelle. Argh. :? Koko energia menee tähän.
En ikinä riitele hänen perheen kanssa kun nähdään, mut sit taustalla on tällästä..

Muutama sukulainen on tosi kiva, on ottanu mut tosi hyvin vastaan. Nähdään usein ja ollaan kavereita. Saatetaan nähdä sillonkin kun kulta ei ole paikalla.

toi oli suoraan ku mun suusta :"ne kontrolloi ja pompottelee, niiden on vaikea ymmärtää että mies tekee itse omat päätöksensä ja he eivät anna itsenäistyä" <- juuri sama tilanne mulla. huoh. Olen miettinyt että kiva jos ne sittenkin soittelee ja kokoajan ravaa meillä (etenkin veli!) kun asutaanyhdessä.. :S

Callandor

Kyllä, kaikki perheestä ovat olleet todella ystävällisiä minua kohtaan ihan alusta alkaen. :)

On niin rentouttavaa ja ihanaa olla tällaisessa suhteessa jossa kaikki hyväksyvät toisensa. Menneisyydestä (entisestä suhteesta) tiedän myös mitä on vihanpito osapuolten välillä. Se stressaa ihan hulluna vaikka kuinka muka uskottelee itselleen että ei muulla ole väliä kuin sillä että me kaksi tullaan toimeen.

Ploppi

Me ollaan seurusteltu alle kuukausi vasta, mutta kavereita oltiin pitemmän aikaa. Tuun kyllä kaikkien kanssa hyvin juttuun, isän, äitin ja pikkusiskon kanssa. Kullan iskällä on aika karu huumorintaju, johon sisältyy aika reilusti alapää-juttuja. Kotona kuulen aika paljon samantyylistä juttua joten ei hetkauta meikäläistä sen suuremmin :D Kullan äiti on tosi mukava, aina jaksaa huolehtia että onks mulla tarpeeks vaatetta, onko nälkä, tarvitsenko jotain. Sen kanssa juttua riittää ihan joka asiasta. Kullan pikkusiskon kanssa ei sen suuremmin jutella, mut moikataan kyllä ja saatetaan yhdessä naljailla kullalle :D

Mulla on käyny aika hyvin, mut te joilla ei oo tilanne yhtä kiva niin koittakaa jaksella.. Kyllä niiden perheenjäsentenkin pitäisi yrittää teidän kanssa tulla toimeen ihan jo senkin takia että kunnioittaa poikaansa/veljeään..

Embo

Kyllä

Olen tavannut heistä tasan puolet eli toisen vanhemmat ja toisen sisaruksen, ja olen tullut toimeen. Olen aika helppo ihminen tulla toimeen, mutta tykkääminen on eri asia. En tiedä ovatko he vallan mieltyneitä minuun vai tulevatko tosiaan vain toimeen. Sama se. Poikaystävän veljen kanssa olemme usein tekemisissä ja pidän häestä ja luulen, että hänkin tykkää minusta.

Monsu

Kyllä mullakin on kokemusta siitä, kun ei tule toimeen miehensä perheenjäsenten tai sukulaisten kanssa. Mulla edellinen suhde kesti kolme vuotta, mutta koko sinä aikana en puhunut kunnolla eksäni isän tai äitipuolen kanssa. Kyllä he tervehtivät, mutta siihen se sitten jäikin.

Eksäni pikkusiskon tunsin muutenkin koulun kautta, mutta en ollut hänenkään kanssaan sen paremmissa väleissä. Eksäni mummo taisi olla ainoa, joka olisi halunnut tutustua muhun, mutta eksäni ei "antanut", koska he taas eivät tulleet keskenään toimeen... :roll:

Se oli ainakin mulle todella hermoja raastava tilanne, kun ei tuntenut kuuluvansa samaan porukkaan. Ei mulle tullut sellainen olo, etteivät he olisi pitäneet musta, mutta eivät kuitenkaan vaivautuneet tutustumaankaan...

Onneksi kaikki on nykyään paljon paremmin, kun mulla on ihana oma avomies ja tällä mukavat perheenjäsenet! :)

MyFace
Essie
Hän vikisee kun poikaystävä viettää aikaa minun kanssani kun hän tulee kotiin (hän siis asuu muualla, ikää 27 vuotta) soittelee 8:lta aamulla "tuuthan pian kotia mun kanssa pelaamaan"
"ethän sä sielä taas koko päivää oo" ja mikä parasta: vikisee aina äidille miten pikkuveikka on TAAS tyttöystävänsä kanssa.

Voi luoja, tämä on ihan kuin omasta elämästäni! :O Mullakin menee hermot tohon "tuu pelaamaan" ja muuhun ruikutukseen jota poikaystävän isoveli harrastaa -,-

flaps

erinomaisesti tulen kullan perheen/suvun kanssa toimeen. kullan isoveljien+heidän vaimokkeidensa kanssa vietetään aikaa aika paljon kun kulta on lomilla, pelataan yhdessä pokeria ja istutaan iltoja yhdessä muutenkin. viime keväänä oltiin kullan kahden isoveljen+vaimokkeiden kanssa viikko lapissa :) oli hieno reissu!
anoppi ja appi ovat myös aivan ihania. tykkään kullan suvusta ja perheestä melkeen jopa enemmän kun omastani! :lol:

Essie
MyFace
Essie
Hän vikisee kun poikaystävä viettää aikaa minun kanssani kun hän tulee kotiin (hän siis asuu muualla, ikää 27 vuotta) soittelee 8:lta aamulla "tuuthan pian kotia mun kanssa pelaamaan"
"ethän sä sielä taas koko päivää oo" ja mikä parasta: vikisee aina äidille miten pikkuveikka on TAAS tyttöystävänsä kanssa.

Voi luoja, tämä on ihan kuin omasta elämästäni! :O Mullakin menee hermot tohon "tuu pelaamaan" ja muuhun ruikutukseen jota poikaystävän isoveli harrastaa -,-

ihan tosi?! aah ihanaa en ole yksin tämän asian kanssa :D sen isoveli saa savut mun korvista ulos.
Joku tuola sano : vaikka vakuuttelee ittelleen "ei meidän kahden toimeentarvitse tulla,silti se harmittaa todellisuudessa." - Jep tuo on niin totta. Välillä oon silleen "ihan sama joku isoveli" mut tajuan aina päiväpäivältä että se on poikaystävälle hirveen rakas.. eli huoh... Harmittaahan se, mutta minkäs teet, yritän iteo lla mukava ja kysyn aina kuulumisia ja sanon hei.

halium

Kullan perhe on aivan ihana. He ovat ottaneet mut kuin omakseni, kuten myös kullan pikkuveljen tyttöystävän. Viihdyn oikein hyvin kullan kotikotona. Siellä on aina tunnelmaa ja kunnon perhe-elämää, jota minä en ole ikinä saanut kokea.

Kullan vanhemmat ovat ihania. Juttelevat kaikesta ja olen käynyt anopin kanssa mm. meikkikutsuillakin kahdestaan. He lähettävät tekstiviestejä silloin tällöin ja ostavat synttärilahjankin. Heh. Viihdyn heidän parissaan, eikä ole yhtään vaivautunut olo.

Sisaruksetkin ovat mahtavia. Kullalla on kaksi pikkuveljeä, 19v ja 14v. Vanhemmalla on tyttöystävä, joka on myöskin aivan mukava. Ollaan usein kullan kotikotona ollessamme porukalla, kaikki viisi ja joskus vielä kullan kaverikin lisänä. Pelaillaan lautapelejä ja katotaan leffoja. Meillä on ihanaa yhdessä. Molemmat veljet ovat ihania, ja heidän kanssaan tulee hyvin juttuun, vaikka kahdestaan ollessakin.

Kullan suku on aika suuri ja heillä on omia perinteitä, mutta oon päässyt sinne hyvin mukaan ja he ovat todella mukaviakin. Viihdyn ihan heidän seurassaan, vaikka kaikki ovatkin meitä vanhempia.

papu-kaija

tulen hänen perheensä kanssa hyvin toimeen. viime viikolla oltiin jopa laivalal heidän kanssaan ja mukavaa oli : ) mutta onko kellään niin päin että omat vanhemmat eivät tykkää poikaystävästäsi vaikka ei edes tunne. jos joku niin myös tuo vie voimia ja tekee olon hyvin onnettomaksi.
että se äiti ei millään päästäisi irti. meidän piri muttaa murun kanssa yhteen mutta eipä sitten muutetakkaan. ettei synny kauheaa sotaa. joten joudun muuttaa vuokralle ja muru ostaa talon.. vietän ajan todennäköisesti siellä. että sillee. mut kuhan äiti saa vaikka edes vuodeksi rauhan itselleen. ja jos vuoden olen armeijassa niin siinähän se sitten menee. tai jos olen edes puolivuotta siellä. jooh. murr ärr.

(tää oli hituc aiheen vierestä)

marimma

Meillä ois jokunen kappale tähän aiheeseen olevia aiheita.

:arrow: http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/poikaystavani-sisarukset-t5999.html Poikaystäväni sisarukset
:arrow: http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/omat-ja-kumppanin-vanhemmat-t1000... Omat ja kumppanin vanhemmat
:arrow: http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/poikaystavan-kummalliset-vanhemma... Poikaystäväni kummalliset vanhemmat

Ja sitten bonuksena
:arrow: http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/poikaystavan-ja-aitini-valit-t422... Poikaystävän ja äitini välit
:arrow: http://www.cosmopolitan.fi/keskustelut/miten-tulla-toimeen-miehen-kavere... Miten tulla toimeen miehen kavereiden kanssa

marika_
Ploppi
Kullan iskällä on aika karu huumorintaju, johon sisältyy aika reilusti alapää-juttuja. Kotona kuulen aika paljon samantyylistä juttua joten ei hetkauta meikäläistä sen suuremmin :D Kullan äiti on tosi mukava, aina jaksaa huolehtia että onks mulla tarpeeks vaatetta, onko nälkä, tarvitsenko jotain.

Onkohan meiän miehillä samat vanhemmat? Eli siis aikalailla noin täälläkin. Tai no, en tiedä onks miehen isällä nyt erityisesti kovin alatyylistä huumoria, mutta aika karut jutut joita en todellakaan aina tajua. Mut täytyy kyllä myöntää et mies on hiukan samanlainen.. :D

Miehen siskon ja veljen kanssa tuleen myös hyvin toimeen, varsinkin siskon kanssa rupatellaan kaikista kaunesjutuista yms. yms. Tai miehen äiti, minä ja sisko vaihdellaan aina kuulumisia jostain uusista kosmeettikaosotoksista ja muusta :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat