Nolot(?) tilanteet, kun poikaystävälläsi on stondannut. - Parisuhteet

SunLion

PALATAAN jo aiheeseen!

Sivut

Kommentit (48)

maitosarvi

Näille on hauska nauraa :)

Itelläni, kun olin ihan kapes exäni kanssa, porukat ei ollu tavannu mu exää, no eiköhä mami ja isi kävele vierestä ku istuttii sylikkäi, no mie nousin ylös moikkaa niit,ku ne näki meiät, sit ex vetäs takas sylii, ja kuiskas etten kyl mene minnekkää, seisoo, sit ymmärsin :) Ei siinä mitään, porukat ei vaatinu, et pitää nousta kättelee ymm:

riinaF

Eksä ei käyttänyt niin ohuita housuja, että se stondis sieltä mihinkään näkyis joten eipä näitä taida olla :D

Mua on aina kiinnostanu, että miten ohuet housut saa olla että se näkyy ? Farkkujen, keittiötöihin tarkoitettujen housujen ja sellaisten reisitaskuhousujen läpi ei ainakaan näy mitään :shock:

olematon

^kai se riippuu vähän siitäkin miten pystyssä se sojottaa :lol: ja et kuin tarkkaan katsoo :D kyl sen jo huomaa jos ihan täysmittanen on vaikka ois kuinka farkut jalassa tai mitkä tahansa pussihousut :D Aika harvoin mä oon jääny enää tuijottamaan jos oon muuten asian jo havainnut :lol: joten sikäli hankala alkaa tuohon näkymiseen vastailemaan.

Chaera

No, vähän kummallisempi paikka missä viimeksi murulla seisoi, oli kun oltiin yhellä klubilla kattomassa meidän paria lempibändiä. 8) Seisoskeltiin siinä kuuntelemassa hieman rauhallisempaa biisiä, kun yhtäkkiä tunsin kuinka jokin kova rupesi painamaan alaselkääni - ja pahasti painoikin. :lol:

Kysyin heti tietysti, että "Krrhmm, seisooko se?", johon poikaystäväni kiemurrellen vastasi pieni virne naamallaan, että "No, kun tässä soi niin hyvä biisi, ja seisot siinä mun edessä, niiin.." :D

.. Ja tuo minun ukkelini kyllä käyttää välillä tiukempiakin farkkuja, niin ei niistä todellakaan voi olla huomaamatta, jos seisoo. Tosin, näkyy se seisokki löysemmistä reisitaskupökistäkin. :D

marjutti

me oltiin kerran kuuntelemassa ari koivusta :D , muru seiso mun takana ja piti käsiä mun ympärillä, ja tunsin kyllä hyvin ku sillä seiso, peppuun paino sen verran :D ei tuollon oikeestaan vielä edes seurusteltu, niin en asiasta sen kummemmin sanonu.

toinen kerta joka tulee mieleen tapahtu kylpylässä, ei sekään kovin noloa, ei vain voitu hetkeen vaihtaa allasta :) sano että olen niin seksikäs nii joutuu koko ajan taisteleen et ei oikeen alkas seisoon :D

ei mitään oikeesti noloa ole ton asian osalta meille sattunu.

Sheena

Joskus oltiin laivalla ja oltiin päätetty nukkua samassa sängyssä sitten. Samassa huoneessa nukkuivat pari kaveriani, joten ei voitu kauheesti alkaa siinä mitää hommailemaan, mutta aamutuimaan sitten makoltiin lusikka-asennossa ja yhtäkkiä tunsin kovan kalun persettä vasten... Molemmat naureskeltiin siinä että hehheh, menkää te muut vaan jo aamupalalle... :D No kulta onneksi sitten rauhoittui ja mentiin sitten mekin aamupalalle ihan samaa matkaa muiden kanssa.
Toinen kerta oli joskus kun oltiin ravintolassa ja odoteltiin ruokaa ja aloin katsomaan kultani naamaa vähä oudoksuen että mikäs nyt tuli, kun sillä oli semmonen virne naamalla ja tais se silmääki mulle iskeä.. Kysyin sitten vastausta tälle käytökselle, muttei kulta sanonut mitään, hymyili vaan :D Päätin sitten jalalla kokeilla jätkän haaroista, että mahtaisiko sielä olla yllätystä, niin näinhän se oli. Kysyin sitten jätkältä että mistäs nyt tuulee. Sanoi vaan että kun olin kurottanu jotain juttua siitä pöydältä, nii mun tissit oli kuulemma olleet niiiiiiin herkulliset, että sen olisi mieli käydä kiinni niihin heti :D

On ne miehet hassuja :lol:

marjutti

nyt viime lomilla kaupassa sano että kokeileppa ja veti mun käden haaroihinsa :roll: kova siellä tuntu, onneksi ei näkyny kuitenkaan, kun oli farkut jalassa eikä kuitenkaan "täys" stondis tainnu olla.

olematon

Musta tuntuu et joskus miehet on vähän turhankin tuulella käyviä tässä suhteessa :lol: Just tyyliin pyörit ite ihan normaalisti keittiössä ja laitat ruokaa eikä oo ajatus käynytkään seksissä, tyyliin lauleskelet mielessäs jotain kappaletta ja yhtäkkiä joku tulee halaamaan sua takaata niin mikäs sieltä onkaan havaittavissa :lol: Mitä eroottistä on ruokaa laittavassa naisessa joka pyörii hikipäässä pitkin keittokomeroa? :lol:

Essie

Heh, mun miehen taakse ku ei tarvii tulla ja vähän silittää masua nii pojoing :D ja ollaan kolme vuotta seurusteltu ja silti aina kun mennään saunaan niin sillä alkaa seisoa :D se viimeks sanoki :"voi perhana, ollaan 3 vuotta seurusteltu ja silti joka kerta tää sama reaktio ku mennään saunaan, mut en voi tälle mitään" naurettii siinä sitte :lol:

Essie
marjutti
täällä muuten sama tuossa saunaan/suihkuun menossa, aina k*lli pystyssä :D
mutta eipä siinä ole mitään noloa tai outoa :D

joo :D hahha, se on vaan niiiiiiin hauskaa :D

Essie
Chaera
No meilläkin on aina k*lli pystyssä kun mennään saunaan.. Okei, meillä tulee vasta vuosi täyteen mutta onhan se vähän hupsua! :wink:

no täälä 3 :D

Nyytikki

^Niin no, sama ilmiö tapahtuu täällä vaikka kesän alussa tulee 6v seukkailua täyteen... :P

Eipä ole tuolla miehekkeen pikkukaverilla ole ollut mitään noloja tilanteita, ainakaan yhdessäoloaikanamme :)

Essie
Nyytikki
^Niin no, sama ilmiö tapahtuu täällä vaikka kesän alussa tulee 6v seukkailua täyteen... :P

Eipä ole tuolla miehekkeen pikkukaverilla ole ollut mitään noloja tilanteita, ainakaan yhdessäoloaikanamme :)

hahha, voi ihana! :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat