jäbä kertoo tunteistaan? mutta mitä mä teen... - Parisuhteet

minävain__

Ei kaivata vittuilijoita. Jospa jaksasit lukea :)

Eilen illalla olin yhen kaverin luona ja sinne tuli mun eksä ( tykkään sitä tosi paljon vieläkin ja haluaisin sen siis omakseni takasi). Se sano mulle, että Mä oon kelannu asioita monta viikkoa ja oon tullu siihen tilanteeseen, et mä haluan sut ja että haluaisin seurustella sun kans. Ja siks laitoin viimeks meidän jutun poikki kokonaan(joskus 6 kk sitte) ku mua pelottaa et mä en kelpää sulle (eli siis mulle ei kelpaa) ja sit laitto esimerkin syyksi, että kun se pelkää että se on liian huono mulle ja että se satuttais mua.

Se on vähän "sairas" siis se joutuu joskus syömään mielenterveysläkkeeitä aina joskus... :/ Ja sitten mulla oli tuossa maaliskuussa poikaystävä jonka kanssa olin vain 3 viikkoa ja tämä mun exä raivostu siitä.. Ja sitte sillä pojalla on täällä pikku kylällä missä asutaan niin vähän huonohko maine, niin se siitä kans sano että ku mua ei usko ikinä kukaan mitä sanon,Ku sanoin sille et en tiiä uskonko oikee tohon et haluasitit mut takasi yms.. Se oli vähän päissään ku se kerto tästä jutusta. Se sano myös,et vaikka oon nyt päissään niin mä myös tarkotan , ku mä en uskalla ruveta vaan puhuu selvinpäin ... Sit se sano et soita huomenna mulle nii jos nähtäis..(niiku tänään sunnuntaina..)

Mitä mun pitäis tehä.... Mä oikeesti tykkään pojasta paljon mutta en tiedä pystynkö luottamaan häneen.. :( voi ei.. auttakaa.

Kommentit (1)

lunacracker

No itse todnäk. pelkäisin eniten sitä, että katuisin myöhemmin jos EN yrittäisi nyt.. Mutta se on ihan niin , että joudut itse miettimään onko hän sen arvoinen :) Jos tiedustat, että SAATTAA käydä niin, että hän satuttaa sinua jotenkin, niin en näe mikset voisi yrittää.. Meinaan, "be prepared for the worst" , jos ymmärsit pointtini :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat