Mitä teette tapailemanne pojan kanssa. - Parisuhteet

Raffaela`

En oikein löytänyt aiheeseen sopivaa tekstiä, joten ajattelin kirjoittaa oman.

Olen siis tapaillut muutaman kuukauden oikein mukavaa poikaa, mutta ongelma on se, että hän on tällä hetkellä intissä ja yleensä hänen lomillaan tapailemme. Ajattelin yllättää hänet jollain mukavalla puuhalla hänen ensi lomillaan, mutta en oikein ole vielä keksinyt, että miten.. Yleensä olemme kahdestaan ja käymme ajelemassa tai jommalla kummalla (Yleensä minun luonani) ja katselemme leffoja. Olisiko teillä antaa vinkkejä, mitä itse puuhasitte/puuhaatte tapaamanne miehen kanssa. (:

Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (8)

Chaera

No myö poikaystäväni kanssa tapailuvaiheessa käytiin kaikenlaisissa kuppiloissa, käveltiin ympäri kaupunkia ja juteltiin kaikenlaista. Välillä oltiin sitten ihan vain toistemme luona. 8)

Tunnetteko toisenne miten hyvin? Musta oli alkuaikoina tosi romanttista istua poikaystäväni kanssa vaikka jonkun kahvilan rauhaisassa nurkassa tai puiston penkillä montakin tuntia ihan vain jutellen ja tutustuen toiseen. Näin talvisin voisi olla aika ikävää viettää aikaa puiston penkillä, mutta miten olisi jokun vähän erikoisempi kahvila?

Raffaela`

Kyllä tuo erikoisempi kahvila kuulostaa oikein mukavalta.. (:

Emme oikeastaan tunne kovin hyvin, mutta tietty oleellisista asioista on tullut puhuttua.. (:

Saanen kysyä, kauanko olette poikaystäväsi kanssa seurustelleet? (:

Lady_

Suhteemme on kestänyt jo jonkin aikaa, ja tunnemme toisemme hyvin.
Aika menee yleensä miehen luona istuessa; jutellaan (juttu ei tunnu koskaan loppuvan meiltä kesken), juodaan kahvia, kuunnellaan musiikkia ja hempeillään, nautimme toisistamme ja läheisyydestä. Tai sitten katsomme leffoja.

Saatamme myös käydä ihan vain kävelemässä ja tapaamassa kavereita yms. Kahvilat toimii myös, kauniilla ilmalla on mukavaa istua kahvilla noin kesäaikaan.
Tämä meneekin jo romantiikan puolelle, mutta joskus innostumme juomaan hieman viiniä ja kokkaamaan jotain hyvää. Ja mies yleensä toimii siinä pääkokkina :)

Raffaela`

Lady_ , kuulostaa oikein mukavalta ja hempeältä teidän yhdessä olonne.. (: Ja kyllähän ne miehet saavat toimia pääkokkeina, näin ainakin meillä tuon tapailemani pojan kanssa. (: Itsellä kun ei pahemmin ole aikaa perehtyä keittiön saloihin. (;

Onko teillä joitain yhteisiä harrastuksia, esim. käyttekö laskettelemassa, keilaamassa tai jossain tuollaisessa leppoisassa..? (:

tourniquet

Mäkin tapailen periaatteessa yhtä inttimiestä, tosin tapaillaan vaan seksin merkeissä :roll: En ees tiedä miten ajaudutaan aina hänen luokseen, jotenki se vaan aina menee sinne.. Ja tuo on aina humalassa lomillaan niin siinä ei pahemmin muuta romanttista oikeen voi keksiä, kun ollaan molemmat sen verran ujoja selvinpäin.. Nyt olen vaan aatellu alottaa sellasilla pikkusilla yllätyksillä.. en tie miten mutta jotenki 8)

esiska

Silloin kun alettiin tapailla nykyisen kanssa, niin me kans istuttiin kahviloissa, käytiin kävelyllä ja katottiin paljon leffoja. Leffoissa on se hyvä puoli jos ei jutun aihetta löydy niin voi olla hiljaa :) Yhdessä heattiin leffa eväät, tai tehtiin sellaiset, popcornia kattilassa, tortilloja, pitsoja ym. hyvää.
Kirppareita ja kauppoja on myös mukava kierrellä yhdessä. Minä usein sanon jos etsin jotain huonekalua ym. niin mies lähtee mielellään mukaan etsimään sopivaa.
Kokeilemme myös yhdessä kaikkea kivaa, keilailua, jousiammuntaa... Myös pelaaminen yhessä on kivaa, lautapelit sekä tietokone pelit.
Jos haluat yllätää, niin vuokraa vaikka leffoja, varaa kaappiin esim. pitsa tarpeet jotta voitte yhdessä tehä, jälkkäriks jotain hyvää... Hanki erilaisia pelejä, saunokaa yhdessä jonka jälkeen annat selkähieronnan (ainakaan minun mies ei voi vastustaa selkähierontaa :wink: )
Toivottavasti keksitte jotain hauskaa :D tässä oli nyt jotain mitä me tehdään

catnip

Silloin, kun minä ja poikaystäväni alettiin seurustella (reilu kaks vuotta sitten), me tehtiin aikalailla samoja juttuja mitä nyttenkin yhessä. :) Katottiin tosi paljon leffoja (hänen luonaan lähinnä), käytettiin koiria lenkillä, pelattiin pleikkaria, juteltiin, pussailtiin, käytiin shoppailemassa, syömässä jne.. Muistan, kun oltiin ekoja kertoja toistemme luona yötä, niin valvottiin usein aamuyöhön asti, juteltiin vaan hämärässä kaikesta mahdollisesta ja oltiin lähekkäin (tällöin ei vielä harrastettu ees seksiä).. Se oli jotenki kivaa!

Nyt ku tunnetaan jo paremmin, niin tehdään melkein kaikki arkisetkin jutut yhdessä.. Leipominen on kivaa, samoin lautapelien pelaaminen yms.

Leffan kattominen, ihan sama missä, kotona tai leffateatterissa on tosi kiva juttu, koska jos ei vielä tunne kovin hyvin, ja kuitenki haluais olla jo lähellä, niin voi silleen huomaamatta hivuttautua toiseen kiinni, ottaa vaikka kädestä kiinni tms. :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat