Taasko erehdyin. ? - Parisuhteet

susuki

Eli siis tapaus on tämä:

n. kuukausi sitten tapasin tämän kyseisen miehen, tunnettiin kaverin kautta. juttu alkoi ihan viattomasti, pyysi kanssaan tanssimaan ja huomasin miten hyvä hänen vieressään on olla. antoi seuraavana päivänä numeron jos joskus haluan soittaa tai jtn. ei ollut vielä mitään, koska mies oli käsittänyt etten ole valmis mihinkään, mutta pyyteli kahville silti ihan juttukaverimielessä, kun oltiin jotenki samalla aaltopituudella jne. käsittääkseni tässä vaiheessa hän tapaili jotain naista.
yhtenä iltana hän oli tosi surkea ... varmaan tää nainen oli sanonu ettei tule mitään. oli kuitenkin kiva kun sain äijän hymyilemään pelkällä katseella ja oli ilonen kun kysyin että onks kaikki ihan hyvin jne. jossain vaiheessa alko sadella txt että hän ei saa silmiään irti musta, että kattoo kokoajan mitä teen ... että olen kiva. taas tanssittiin ja jätkä lähti saattamaan ja ulkona suudeltiin pitkä tovi. mua kuitenkin alko ahdistaa ja sanoin että tästä ei tuu mitään ja mies alko itkemään ja itkemään ja halas ja oli ihan rikki.

tämän jälkeen sitten oltiin ihan kavereita ... juteltiin aika paljon mesessä jne. välillä siltä tuli semmosia "äh, ihan hiton huono olo. :/" liittyen siis muhun ja kaikkea muuta syvällistä. mutta enimmäkseen ihan normaalia juttelua.
viikonloppusin taas nähtiin ja vaikka pakit olin antanut niin silti ei tää mies tuntunu lannistuvan. kerran sen yksi tyttöpuolinen kaveri sanoi että " kai sä nyt tanssit nää hitaat mun kanssa, ku sanoit et jos et löydä sopivaa tyttöystäväehdokasta ni" ja samantien jätkä kattoi mua ja pyys mut tanssimaan. olin äimänkäkenä. ei siinä mitään, ihan vaan tanssittiin ja jätkä saatto mut kotiin eikä mitään muuta. mä tässä vaiheessa tapailin yhtä tyyppiä, joten siksi en tehnyt mitään.
no, se mun tapailuni loppu aika lyhyeen. kunnes sitten tapasin taas tän miehen niin että itse olin melko humalassa ja hän selvinpäin. tajusin että taidankin oikeasti tykkää siitä ... mutta mitään en tehnyt etten pilais koko hommaa. meillä oli kumminkin tosi mukavaa. jätkä heitti mut kotiin ja minähän humalassa menin ja suutelin ja sanoin että haluisin olla hänen kanssaan. varmisti että muistanko varmasti ton huomenna.

seuraavana päivänä kyllä muistin tapahtuneet ja olin ollut ihan tosissani ja jätkä oli kovin onnessaan. sovittiin että tapaillaan, niin ettei siis nyt ketään muita siinä sivussa tapailla. viestejä tuli paljon ja sellasia "oon sun kanssas tosissani", "en vois ikinä satuttaa sua, mua on itteeni niin paljon satutettu" "et arvaa kuin onnellinen oon" "oon valmis ottaa kaikki "sinkku" jutut pois joka paikasta". nähtiin kerran kun kävin niillä katsomassa leffan ... suudeltiin, ei muuta ja jätkä halus heittää mut kotiin. hieman tämän jälkeen kyseli että ei kai ole saamassa pakkeja kun vaikutin siltä, ja sanoin ettei todellakaan. seuraavan kerran nähtiin perjantaina. ilta meni suudellen, mutta minä lähdin menemään baarista koska hermostuin jostain asiasta. tää mies kuitenkin käveli aikamoisen matkan mut kiinni ja halas ja selitti asian mistä olin hermostunut. menimme niille yöksi, mutta mitään ei sinänsä tapahtunut. aamulla sain halauksia ja pusuja ja hymyjä. heitti mut kotiin ja sanoi että ilmottele itsestäs.
seuraavan kerran nähtiin lauantaina, minä selvinpäin ja jätkä ilmestyi baariin aivan hirveässä kunnossa. ei edes tunnistanut mua, kiskoin hihasta pitkän tovin ennen kun sain kännisen halauksen. sitten jätkä häipyi jonnekin. olin niin pettynyt että lähdin kotiin. kotona soitin miehelle, eikä hän tajunnut mistään mitään saatika mistä olisin suuttunut. sanoi vaan että menettää kohta hermonsa. tämän jälkeen vielä koitin soittaa montamonta kertaa mutta jotenki tuntui että puhelin lyötiin kiinni tai sitten ei vaan vastattu. eihän baarissa kyllä mitään kuule mutta. jätkä sanoi että soita aamulla.

seuraavana päivänä mä soitin sitten päivällä ... mies oli ihan kylmä, tuntu ettei kiinnosta yhtään. ei muistanut edellisestä illasta yhtään mitään. pyyteli vähän anteeksi. kysyin että mitä hän musta haluaa ja sanoi ettei nyt pysty puhumaan kun haluaa nukkua darran pois ja selvittää päätä. sanoin etteä sanois suoraan jos en kiinnosta sitä ... "kyllä mä sanoisin jos asia olis niin". viestiä tuli yöllä; "mä oon ihan rikki". ajattelin että siks kun loukkas mua mutta "on niin hirvee darra". tähän vastasin jotain lyhyttä niinkuin "voih". seuraava yhteydenotto tapahtui vasta seuraavana yönä ja sekin mesessä "moi, tai siis moikka ku mun pitää lähtee :/ <3". ei saanut mun vastausta, mutta viestillä perään lähetin "et saanu mun vastausta, mutta <3".
tuo siis viime yönä. ei mitään ole laittanut sen jälkeen. en ymmärrä yhtään.

tutulta sain kuulla että se kuulemma harrastaa tommosta että vokottelee pitkään aina jotain ja sitten heti vaihtaa ku päässy tiettyyn tavotteeseen. huoh.

olen kovin pettynyt, mua on kusettanut niin monet miehet niin pahasti että ihan pahaa tekee. :/ seurustelin joskus kaks vuotta ja tuo tuntu olevan ensimmäinen juttu sen jälkeen josta vois oikeesti kehkeytyä jotain. mutta.

anteeksi jos on epäselkeesti selitetty, mutta epäselkeä on kuviokin kyllä. :D

Kommentit (1)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat