Mies uhkaa jättää... - Parisuhteet

jn-

Riitelimme noin viikko sitten mieheni kanssa todella rajusti. Riiita alkoi ihan mitättömästä pikkuasiasta ja paisui sitten loppujen lopuksi niin, että seuraavana päivänä poikaystäväni sanoi ettei halua enää olla kanssani.
Olen yrittänyt puhua, että saisimme selvitettyä asiat, mutta mies ei suostu puhumaan. Yhdessä olemme olleet vähän yli 2 vuotta josta yli puoli vuotta olemme asuneet yhdessä.

Ongelmana on, että poikaystäväni lähettää todella ristiriitaisia viestejä.
Enkä tiedä haluaako hän todella erota vai onko meillä vielä mahdollisuutta jatkaa yhdessä.
Ensiksi oli todella vihainen ja ei puhunut minulle, saati sitten edes katsonut minuun päin. Nyt hän on pari kertaa esim. kertonut ihan normaalisti mitä töissä on sattunut ja muita sellaisia juttuja mistä tavallisestikin minulle puhuisi. Aamuisin halaan häntä ennen kun hän lähtee töihin ja hän antaa halata ja halaa jopa takaisin... Pari kertaa olemme sohvalla katsoneet telkkaria sylikkäin, ihan niinkuin aina ennenkin. Minä aina innostun että nyt hän on alkanut jo leppymään, mutta sitten yhtäkkiä hän saattaa taas jo olla todella kylmä minua kohtaan...

Olen siis monesti nyt yrittänyt kysyä että mikä meidän tilanne nyt on ja aina saan saman vastauksen "En tiedä haluanko olla enää sun kannssa, anna nyt mulle aikaa miettiä asioita" Kai hän kuitenkin tajuaa että ei voi tuolla tavalla vaan miettiä itsekseen asioita ja antaa minun odottaa, että haluaakohan se nyt olla vielä mun kanssa vai ei... Itse olen ihan rikki, en pysty kunnolla syömään, nukkumaan tai tekemään töitäni, koska en todellakaan halua erota. Kumpikin on myöntänyt että kummassakin oli ihan yhtä paljon vikaa ja se riita ei ollut yksinään vain toisen syytä. Silti hän saa minut tuntemaan että minä olen pilannut kaiken ja minun pitäisi pyydellä anteeksi häneltä.

Mitä teen? Pitäisikö todella antaa hänelle sitä aikaa? Olenko tyhmä kun annan hänen määrätä millä tavalla tämä asia hoidetaan?
En voi ymmärtää miksi emme voisi ihan normaalisti keskustella asiasta, sillähän tavalla olemme muutkin riidat aina selvittäneet...

Kommentit (2)

martitta

Tuollaiset tilanteet ovat aina ikäviä. Miehet on välillä vaikeita, joskus tosi pitkävihaisiakin. Yleensä ne kuitenkin leppyy.

Suutuspäissään tulee monesti sanottua kaikenlaista, mikä jälestäpäin hävettää. Olisiko tässä nyt sitten käynyt niin? Jos häntä hävettää eikä osaa enää perua sanojaan?

Keskustelu on mielestäni aina tärkeää, oli tilanne mikä tahansa. Jos yhdessäoloa on paljon takana, mielestäni mikään tilanne ei saisi olla niin paha, ettei sitä voisi puhumalla selvittää. :/

kaino

Olisiko myös mahdollista, että mies suuttui todella paljon, ja yrittää nyt kylmää esittämällä ikään kuin antaa opetuksen sinulle...? Siis vähän siten, kun naiset yleensä mököttävät ja pitävät mykkäkoulua.

Eiköhän se mies siitä lepy, luulisi kuitenkin, ettei haluaisi sinua kainaloonsa tai halailisi jos todella eroa miettisi.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat