rakastunut parhaaseen ystävään - Parisuhteet

momo_123

Ajattelin, että pidän tämän kokonaan omana asianani, mutta asia on alkanut painamaan liikaa.

Oon rakastunut parhaaseen ystävääni. Kuukausi sitten hän kertoi, että hän oli ihastunut muhu viime syksyllä, mutta kun mitään ei tapahtunut hänen ihastuksensa laantui, mutta mun tunteet vaan vahvistui. Kun hän kertoi olleensa ihastunut muhun niin päädyimme suutelemaan intiimisti.

Nyt hänellä on ollut melkein kuukauden tyttöystävä. Vihaan tyttö sydämeni pohjasta, en ainoastaan ystäväni takia, en ole koskaan pitänyt hänestä. Näen heitä molempia joka päivä.

Mulla ei ole hajuakaan mitä mun pitäs tehdä. TÄä tilanne ei vaan näytä helpottavan. Usein päädyn iltaisin itkemään ja katumaan, että en syksyllä kertonut tunteistani.

Muutaman viikon päästä lähden ystäväni kanssa kahdestaan viikoksi matkoille. En tiedä mitä odottaa. En yleisestikään tiedä miten mun pitäisi suhtautua tähän koko tilanteeseen. Pohdin usein, että voisiko se ihastua muhun uudestaa. Kerran eräs ystäväni sanoi, että kun on kerran ihastunut voi ihastua uudelleenkin. En tiedä onko se totta.

Äh, mulla ei ole hajuakaan mitä mun pitäisi tehdä ja miten selviän tästä.

Kommentit (4)

Nyytikki

Minusta sinun kannattaa puhua hänen kanssaan asiasta suoraan. Hänellä on nyt tyttöystävä, josta hän ilmeisesti välittää ja voihan olla, että hänen tunteensa eivät enää sinua kohtaan pala. Ei kai sitä selville saa kuin juttelemalla. Miksi teistä ei sitten suutelokohtauksen jälkeen tullut mitään vaan hän alkoi seurustelemaan toisen kanssa?

heica

Juu u. Kyllä minuakin kaduttaisi tuossa tilanteessa, etten ole aikasemmin tarttunut härkää sarvista :? tilaisuus vaan mennyt nenän edestä ja nyt miehellä toinen tyttö.

Se, että menisin juttelemaan asiasta miehelle... en tiedä uskaltaisinko mä. Siis tarkotan sitä, että aika varmasti voisin saada tylytkin pakit ja ystävyys vois todellakin kärsiä... Että onko se asian esille ottaminen niinkään kannattavaa... Mutta tietysti sitä omakohtasesti toivois että mieskin tuntisi edelleen jotain muutakin kuin kaveruutta.

Mä ite hankkisin jollain tapaa tietoa miehen tunteista mua kohtaan ja niiden kahden suhteesta, että kuinka vakava se on jne. Ei kyllä mitään hajua toisaalta miten mä noi tiedot hankkisin... Kun en siis suoraan uskaltaisi kysyä. Musta vähä riskipeliä...

momo_123

Niin ja samalla sitä ei haluaisi menettää ystävyyttä.

Oon niin älyttömän hämmentynyt tästä tilanteesta. Enemmän hämmentynyt kuin viimeksi kirjotin.

Ihmiset nimittäin sanoo omituisia asioita humalassa. Ystäväni soitti mulle ja pyysi mua tulemaan sen luokse ku sillä oli paha fiilis ja se oli iha järjettömässä humalassa. Tietty menin ja se pääty tilittämään asioita (joita ei enää muista) mulle humalassa. Samalla kun se kertoi tyttöystävästään ja siitä kuinka se ei ole rakastunut ja kuinka se suhde ei ole todellakaan sen elämän vakavimpia suhteit, se selitti kuinka siihen sattuu kun mä en voi tulla toimeen sen tyttöystävän kanssa. Hetken päästä se alkoi muistella meidän muhinointia. Ja selitti kuinka muka sen tyttöystävän mukaan se on okei jos se tapahtuu meidän matkalla uudestaan ja blablabla. Ja seuraavaksi alkaa tilitys kuinka paljon mä merkitsen sille.

En jaksaisi ajatella kaikkea mitä se sanoi ja samalla en saa sitä mielestäni. Mun ei varmaan pitäs miettiä tätä ollenkaan ja kattoa mitä tapahtuu. Ahistuskin tästä tuntuu helpottavan hiljalleen.

Meteo

Mä olen sitä mieltä, et sun kannattaa kertoa tunteistasi. Kerro myös siitä, että ne ovat aikaa myöten vain vahvistuneet. Jos hän tuntee samoin, niin hyvä sitten.
En tarkoita, että kannattaisi ruveta mihinkään pettämiseen ja loukkaamaan sitä toista tyttöä, mutta jos kummallakin on tunteet samat niin asiat pitää yksinkertaisesti selvittää.
Tää elämä on kuitenkin niin lyhyt, että älä ihmeessä jää toimettomaksi jos tykkäät jostain henkilöstä. Itse olen tehnyt sen virheen, että jäin jumittamaan asioiden kanssa, moneksi vuodeksi. Mielessäni minä ajattelin että kyllä me joskus päädytään yhteen,jotenkin, ja sainkin kuulla kiertoteitse että kundi tykkää minusta. En tehnyt silloinkaan mitään, ja surukseni tämä jätkä kuoli onnettomuudessa. Siitä jäi kauhea tuska, ja kadutti etten koskaan kertonut hänelle tunteistani...

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat