miehen menneisyys vainoaa, en osaa luottaa.. - Parisuhteet

Sharon

Noh.. otsikko on vähän tökerö, muuttakaa jos keksii paremman :wink: Enkä ainakaan tästä löytänyt muita keskusteluja, pelkästä luottamuksesta kyllä, vaikka melkein samaa käsittelee :oops: (poistakaa jos osuu väärään!)

Anyway.. Luotatteko vain sanoihin, jos kultanne sanoo teille kuinka paljon välittää ja rakastaa? Lupaa ettei petä, lupaa myös paljon muuta, elämän rakkautta ja yhteistä tulevaisuutta?

Itselläni on vaikea luottaa oikein ihmisiin... varsinkin miehiin.. ja minusta oma luottamukseni muuttuu välillä mustasukkaisuuden raivokohtaukseksi.. Seurustelen kyllä, mutta en tiedä uskonko miestä, jos hän vain sanoo rakastavansa, jos hänen tekonsa eivät näytä sitä? Välinpitämättömyys ja pinnallisuus ovat hänelle ominaisia piirteitä.. ainakin miusta tuntuu siltä.. :? Hän ei tee aloitteita, eikä mitään muutakaan.. "on vaan" , minulle se ei oikein ehkä riitä..

Ja hänen menneisyytensä vainoaa minua kaikkialle.. jopa uniin.. Hänellä on paljon enemmän ollut seksikokemuksia kuin itselläni ja no sanotaan että hän oli vähän sellainen "pelimies" .... Harrasti seksiä monen kanssa ilman mitään tunteita yms... ja siis voin sanoo, että monen sellaisen kanssa jotka myös itse tunnen!
En oikein osaa luottaa hänen sanoihinsa tai varsinkan siihen ettei hän pettäisi minua tai haluaisi olla jonkun muun kanssa..
Osaatteko luottaa kumppaniin? Toivoisin että itsekkin osaisin ja haluaisin sitä kovin, mutta se tuntuu niin mahdottomalta hänen menneissyytensä takia..

olen usein nähnyt unia että hän on yhtäkkiä kertonut että on seurustellut vuoden jonkun muun kanssa, tai olen nähnyt unia että hän harrastaa seksiä niiden entisten kanssa.. :cry:
Haluan luottaa mutta en ossaa, mies tietää sen valitettavasti....

Onko mitään neuvoja miten voin luottaa hänen sanoihinsa?[size=9][/size][size=9][/size][size=12][/size]

Kommentit (4)

TaskuMyy

Ihanko tämmönen ois ollu, mutten itsekkään löytänyt^^

Oletko puhunut miehesi kanssa asiasta?
Toki ymmärtää, että jos toiselle pelimiehentausta, niin luottaminen on vaikeampaa.

Merilyn

Vaikea tilanne, ymmärrän tunteesi, koska itsellänikin on aika monia tunteettomia "suhteita"(ns. fuckbubby-suhteita) ollut ja mies oli näistä hieman ihmeissään kun kerroin hänelle. Eli meillä tilanne vähän toisinpäin, ja seurustelumme alkuvaiheessa hän oli monesti hyvin epävarma mun tunteista häntä kohtaan, mutta onneksi olen saanut hänet vakuutettua. Toisinpäin en ole koskaan epäillyt hänen sanojaan, no, ei mulla syytäkään ole, koska elämme kaukosuhteessa ja mies joutuu käyttämään satoja euroja päästäkseen luokseni, joka jo todistaa jotain.

Mun mielestäni sun kannattaisi vielä katsella pikkuhiljaa miten teidän juttu etenee, ja alkaako mies näyttää rakkauttaan muutenkin kuin sanoilla. Älä kuitenkaan tyrmää häntä hänen menneisyytensä perusteella, keskity nykyhetkeen. Tekeekö hän pieniä arkisia yllätyksiä? esim. tarjoutuuko joskus tekemään jotain puolestasi, kyseleekö ja kuunteleeko hän sinun kuulumisiasi? Jos hänen kaverinsa pyytävät häntä baariin, jääkö hän usein mieluummin viettämään aikaa sinun kanssasi? saatko fyysisiä hellyydenosoituksia(pusut, halailut, pään silitys jne) ilman "vaatimusta" seksiin?

Sharon

Merilyn..

Kuulumiset kyllä kyselee, mikä on minusta todella mukavaa.. :)
tosin siitä baari jutusta en sitten tiedä, toki on totta että hän jää joskus kanssani kotio viettämään iltoja ja ottamaan muutamaa ihan kotioloissa.. mutta, sitten kun suunnitellaa , että yhdessä lähdetään johonkin kaupunkiin. no alkuillan saatamme käydä parilla jossain, sitten hän haluaa mennä "omia menojaan" miesten kesken kuulemma muihin baareihin ja sitten minä lähden tyttöjen kesken muualle..

Olen kuitenkin hyvin mustasukkainen, niin kyllä siinä epäilykset herää kun hän aina lähtee baareilemaan "omiensa" kanssa.. :-s

Merilyn
Sharon
Merilyn..

Kuulumiset kyllä kyselee, mikä on minusta todella mukavaa.. :)
tosin siitä baari jutusta en sitten tiedä, toki on totta että hän jää joskus kanssani kotio viettämään iltoja ja ottamaan muutamaa ihan kotioloissa.. mutta, sitten kun suunnitellaa , että yhdessä lähdetään johonkin kaupunkiin. no alkuillan saatamme käydä parilla jossain, sitten hän haluaa mennä "omia menojaan" miesten kesken kuulemma muihin baareihin ja sitten minä lähden tyttöjen kesken muualle..

Olen kuitenkin hyvin mustasukkainen, niin kyllä siinä epäilykset herää kun hän aina lähtee baareilemaan "omiensa" kanssa.. :-s

No kannattaa vielä tarkkailla tilannetta. Kannattaa myös ehkä vähentää omatoimisuutta. Kuulostaa omituiselta, mutta itselläni on tullut muutamia pettymyksiä juuri sen vuoksi, että se olin minä aina, joka järjesti yhteistä tekemistä, minä aina kerroin tykkääväni miehestä ensin jne. Katso kuinka omatoiminen hän on. Pettyykö hän jos sinä perut esimerkiksi tapaamisenne? Nämä ja nuo aikaisemmin mainitsemani ovat nimittäin kertoneet nykyisen suhteeni ja joiden aikaisempien suhteeni eron.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat