Mitä teen vai teenkö mitään? - Parisuhteet

airam

Tuossa noin elokuun aikoihin tavattiin yhden ihanan pojan kanssa. Siinä sitten saman illan aikana meillä alkoi tulla "juttua", touhuiltiin jotain ja hän jäi meille yöksi. Siitä asti "juttua" jatkui noin kuukauden, kunnes olimme ensimmäisen kerran yhdynnässä. Seuraavana päivänä hän kertoi minulle humalassa pitäen minua käsistä ja halaten, että ei halua mitään enempää, mutta haluaisi silti olla kanssani. No tuli kai minulle siitä sellainen olo, että olin hänelle vain pelkkä pano. Sen jälkeen kuitenkin "juttumme" on jokseenkin jatkunut seksisuhteena, jokseenkin taas enemmänkin. Olen hänestä vieläkin mustasukkainen ja hän on minusta vaikkei sitä myönnäkkään.

Nyt tässä yksi päivä meille tuli riitaa. Pyysin anteeksi ja kaikkea riitelyn jälkeen ja hän sanoi kaiken olevan ok. Kuitenkaan hän ei puhu minulle enää, jos puhuu niin on töykeä eikä itse sano mitään. Hänen piti tänään tulla meille, mutta ei kuulemma kerinnyt ja vietti aikansa mielummin kavereidensa kanssa pelaten.

Itsellä tässä nyt ollut jo pitkään todella paha olla kyseisen ihmisen takia. En tiedä mitä tekisin. Hän antoi minun olettaa liikoja ja oletti ehkä itsekkin, en tiedä. Minua ei enää nukuta, en syö kunnolla ja joka hetki huomaan ajattelevani tätä kyseistä henkilöä. Toivon hänen soittavan, tulevan meille, ihan mitä vaan mikä antaisi hänestä jonkun merkin, äänen ym tähänkin suuntaan. Lapsellista ja teiniä sanoa, mutta en jaksa kauaa.

Kommentit (1)

Tsein

Valitettavasti naisilla (ehkä joillakin miehillä) on valikoiva muisti. Mieshän ei ole mitenkään antanut ymmärtää mitään, mutta varmaankin olet omassa päässäsi ehtinyt jo keksiä vaikka mitä kehitelmiä mm. siitä kuinka hän sittenkin haluaa vakavan suhteen kanssasi. Hänhän on heti alussa sanonut, että ei halua muuta kuin seksiä.

Tässä on vaan tapahtunut se virhe, että olet(te?) mennyt sotkemaan tunteet mukaan pelkkään seksisuhteeseen.

Suosittelen, että jätätte myös seksin pois kuvioista ja joko pysytte ystävinä tai katoatte toistenne elämistä aika tehokkaasti, ainakin joksikin aikaa. Ei tuollainen haaveissa eläminen tee muuta kuin satuttaa, jos toinen osapuoli ei haavaile ollenkaan samoista asioista, kuten ilmeisesti tässä on päässyt käymään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat