Oletko/onko sinun poikaystäväsi raivostunut? - Parisuhteet

NeitiCroo

Kauanko olette seurustelleet?onko poikaystäväsi joskus todella raivostunut sinulle/sinä hänelle että keskustelusta ei ole tullut yhtään mitään.. pelkkää raivoamista? Kauanko tämä tilanne kesti?

Kommentit (3)

vanilia

Meilläkin on tuollaista. Itse asiassa ollaan raivona suunnilleen kerran tai kaksi kahden viikon aikana, ei sitä voi tietää. Yleensä minä temperamenttisena ihmisenä otan nokkiini, sitten suutun, ja lopuksi raivostun. Sitten kun en ole siinä täydessä raivossa enää, voi olla, että mies sitten jostakin vihaisena sanomastani/tekemästäni asiasta raivostuu.

Näin meillä... :D Kaikki ollaan kyllä aina saatu sovittua.

Edit: niin ja ollaan seurusteltu reilu puolitoista vuotta, parin kuukauden päästä kaksi.

gnirom

saman verran ollaan seurusteltu kuin edellinen eli pari kk vajaa kaksi vuotta, ja meilläkin nuo on aika tavanomaisia. mies on aika temperamenttinen ja helposti tulistuva ja siksi raivostuu ja leppyy nopeasti. usein tulee tollasia yhtäkkisiä kommentteja mun tekemisiin, mitä sitten setvitään hetki myöhemmin. usein sanoo siis jyrkemmin kun tarkoittaa, kun vaan yhtäkkiä suuttuu.

olematon

tässä on melkein sama pointti ku tossa " oletko säikähtänyt poikaystävääsi" jutussa. Eikö tämän olis voinut sinne jatkaa? ;)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat