Oletko säikähtänyt poikaystävääsi? - Parisuhteet

Essie

itse olen 2 kertaa pitkän suhteemme aikana säikähtänyt poikaystävääni kun hän on korottanut ääntä ja kiroillut.. no olen purskahtanut itkuun.. ajattelin että voisikohan tällainen johtua siitä että en ole tottunut siihen että ääntä korotetaan ja kiroillaan? säikähdin oikeasti ihan kamalasti omaa poikaystävääni no hän onneksi lohdutti jälkeenpäin ja sanoi että ei häntä tarvitse pelästyä vaikka ääni nousisikin.. no hän kyllä lupasi että yrittää jatkossa olla korottamatta ääntä (ja etenkin olla kiroilematta) koska minä koen sen pelottavana..
onko muilla kokemuksia?

Olen siis todella herkkä.

Sivut

Kommentit (24)

Sheena

Olen joskus säikähtänyt muuten niin rauhallista poikakaveriani, kun hän kerran vahingossa potkaisi hyllyn kulmaan jalkansa ja sitten tuli ärräpäitä ja taisi se vielä potkaista sitä hyllyä.. Sanoin kyllä heti, että ei viitsisi käyttäytyä noin, ainakaan kun mä oon paikalla.

Mulla on ihan sama, että koen tommoset tappelut ja riidat uhkaavina ja tosiaan jos toinen kiroilee oikein kunnolla ja vähän korottaa ääntä, niin itku tulee täälläki helposti. Mutta oon oppinu elämään sen asian kanssa, oon töissä semmosessa paikassa missä joku aina alkaa tappelemaan ja olen huomannut että ei ainakaan fyysisesti kannata mennä väliin, koska itse ainakin pelkään sitä, että itte saa sitten kuonoonsa :D

olematon

Olen säikähtänyt (eksää). Kyllä se varmasti ketä tahansa järkyttää jos yhtäkkiä napsahtaa toisella niin että ääntä korotetaan tai jopa huudetaan ja kiroillaan ja näin osoitetaan kiukkua toiselle. Kaikista eniten mä säikähdin silloin kun se pariin otteeseen ihan huusi. Ei tollanen perus äänen korottaminen sillain, oikeestaan vaan rasittaa se et miks pitää alkaa mylvimään ku ihmisellä on kyky keskustella puhumalla. Ja nimenomaan, että äänen korottamisella toinen yleensä saa tilanteesta yliotteen jos toinen alkaa itkeä ja vaikka hän alunperin olisikin ollut väärässä, ei toinen (itkevä) välttämättä halua enää edes ottaa asiaan kantaa säikähdettyään.
Ja silloin myös järkytyin kun huomasin vikojen sanaharkkojen aikaan, että toisella alkoi silmät vaan palaa päässä eikä selkeästi voinut itselleen mitään. Niinhän siinä sitten lopulta kävi että se kiukku purkautui fyysisesti muhun.

Ploppi

Nykyistä joskus harvemmin nykyään kun olen tottunut kiukun puuskahduksiin ja en jaksa niitä enää kommentoida.

entistä säikyin enemmän kun siirtyi jo ihan sanoista tekoihin ja pari kertaa mätkähdin seinää päin kun herra tönäisi ihan kunnolla. luojan kiitos en katellu sitä äijää sen kauempaa.

Megan

Joo kyllä mä joskus. kulta on pahasti suuttuessaan aika pelottava. Mutta mulla on tapana aina vaan jankata ja jankata kunnes mies suuttuu kunnolla ja alkaa huutamaan tms. alan aina itkemään kun riidellään tai kulta syyttelee mua jostain. Oon niin herkkä. nykyään osaan jo onneks lopettaa jankkaamisen ja muun ennenkuin riita paisuu liian suureksi.

Essie
Megan
Joo kyllä mä joskus. kulta on pahasti suuttuessaan aika pelottava. Mutta mulla on tapana aina vaan jankata ja jankata kunnes mies suuttuu kunnolla ja alkaa huutamaan tms. alan aina itkemään kun riidellään tai kulta syyttelee mua jostain. Oon niin herkkä. nykyään osaan jo onneks lopettaa jankkaamisen ja muun ennenkuin riita paisuu liian suureksi.

Jep juuri näin. Eikä hän todellakaan kävisi päälle.. hän on maailman kiltein ihminen. mutta ehkä juuri siksi säikähdän häntä koska hän on muuten niin rauhallinen?
Olen puhunut asiasta hänelle ja hän onsitä mieltä että hän kykenee olla korottamatta ääntä minun takiani (ellei nyt ole kunnon tarve, mutta lupasi sanoa sitten aina sen yhteydessä että ei tarvitse säikähtää)

mandii

Olen säikähtänyt pari kertaa juuri samanlaisessa tilanteessa. Luulen myös johtuvan siitä, etten ole tottunut siihen, että joku korottaa ääntään.

Tomppa

Miesten pitäisi muistaa kaikissa tilanteissa että nainen on heikompi ja hänen seurassaan ei voi käyttäytyä miten haluaa. Näyttää siltä että naisille on kaikkein tärkeintä, että mieheen voi luottaa kaikissa tilanteissa.
Ei sitä ole tullut aina ajatelleeksi että mikä naisesta tuntuu pahalta/pelottavalta.

Snaelaug

Kyllä mä muutaman kerran säpsähdin exää kun se rupes varsinaiseksi sanasepoksi, mut sekin tapahtui vain kun hän oli humalassa. Normaalisti sen kännit oli kyllä sellasia et se vaan jurotti ja jumitti, mut en tiiä oliko sitten joku tietty viina, vaiko humalatila, kun hän rupes oikein sanaiseksi ja puhui suunsa puhtaaksi. Sieltä tuli kyllä tekstiä täydeltä laidalta, kirosanoja runsaalla kädellä. Naurettavinta oli se et se kuvitteli aina humalassa olevansa joku seksin ammattilainen :lol: mut myös ehkä pelottavinta. Pari kertaa se oikeesti yritti, eikä uskonut kieltoa, koita nyt vahva mies vääntää pois päältäs. Siinä kävi olo jo vähän tukalaksi ja pelottavaksikin, mut kai sillä johonkin tajuntaan silti kävi kun mä melkeen huusin et lopeta. Itseasiassa, kun rupee miettiin tota, niin ehkä mä taisin jopa läppästä sitä kasvoille. En oo kyllä varma. Siitä on niin paljon aikaa.

NeitiX

Kyllä olen säikähtänyt, ja ahdistava olo on suhteellisen usein.
Pokerinpelaajana hällä ärräpäät lentää ja toisaalta ymmärrän sen, mutta ylenmääräinen v*ttujen lennättäminen ja kauhea raivo saa minut kyllä pelkäämään. En pelkää sillä, ettäkö poikaystävä rupeaisi mua hutkimaan, mutta joku käsittämätön pelko siihen huutamiseen kuitenkin liittyy. En mä pysty olemaan poikaystäväni lähellä, kun peli menee päin puuta. Mieluusti siirryn kyllä muualle (usein itku kurkussa) seuraamaan raivonpuuskaa.
Ja kyllä, olen sanonut asiasta monesti, ja hän kyllä tietää, että ahdistun kovasti huutamisesta. Siltikään asiaan ei ole tullut muutosta. Ei hän muuten huuda, mutta aina pelatessa kun ei kortti kulje.

riinaF

Olen säikähtänyt eksää kaksi kertaa tosissani. Ensimmäisen kerran eräässä tilanteessa, jossa hän vaikutti ihan toiselta ihmiseltä. Käyttäytyi todella oudosti.. Toisen kerran riidellessä, kun hän ensimmäisen (ja toistaseksi ainakin myös viimeisen) kerran alkoi huutaa minulle ja iski käden pöytään niin lujaa kuin vain pystyi..

Vampira

Muutamat kerrat olen säikähtänyt, yllättäen riidellessä. Pahinta on se että poikaystävällä tuntuu napsahtavan aivan yhtäkkiä. Jos riidellään aluksi aivan "normaalisti" ääntä korottamatta tai mitään, niin yhtäkkiä saattaa alkaa kauhea huuto tai käydä jopa päälle :/ onneksi näin on käynyt vain pari kertaa, mutta silloin säikähti kyllä todella pahasti. eikä olla riidelty viime aikoina oikeestaan ollenkaan.

MyFace

En koskaan. Paitsi kerran hänen SUUNNITELMIAAN kun puhui siitä, että haluaisi aikuisena muuttaa ulkomaille... Se säikäytti, kun ajattelin, että saatan joskus menettää hänet :shock:

esiska

Säikähdin kun mies sanoi että pitäis puhua vakavasti tästä meidän jutusta kun hän lähtee kuukausiks kuolutukseen ja työharjoitteluun. Onneks kyse olikin siitä että lähdenkö mukaan, vai lujitetaanko suhdetta muuten :D

mouna

Säikähdin kerran kun poikaystäväni oli kotonani suihkussa ja olin
sitte jotain keittiössä antamassa pikkusiskolleni ja poikaystäväni
hiippaili taakseni ja pelästytti mut. Ja pelästyinpä niin pahasti, että
miekkonen joutu tajoamaan olkapäätään.

tapaus on aika huvittava :lol:

sitten on näitä muita säikähdyksiä kun poikaystävä haluaa
"puhua vakavasti tästä miedän suhteestä". No ne on vaan
tulevaisuuden suunnitelmia tai jotain sellaisia mies paran avautumis hetkiä.

Riidellessä sitä usein säikähtää kerran jos toisenkin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat