Poikaystävä pyysi posliinia.. - Parisuhteet

Chaera

Eipä ole miulta tarvinnut moista pyytää, kun poslari olen ihan omastakin tahdostani, jo pari vuotta täysipainotteisesti ajellut. 8)
Posliini tuntuu vaan eniten mun jutulta, en tykkää pitää minkään sortin karvoja alapäässä. Joskus on tullut kokeiltua jättää viivaa, kolmiota sun muuta, mutta ääh.

Mutta ei tuolla miun ukkelilla ole mitään sitä vastaan (eikä ole tähän mennessä ollut kenelläkään muullakaan seurustelu/seksikumppanillani). Herra on itsekin posliini, joten aina vaan paranee!

Sivut

Kommentit (38)

minäminä..

Kyllä on mieheke pyytänyt minua sheivaamaan kokonaan posliiniksi. Kysyin vain miksei itse sheivaile;)
Kyllä olen ollutkin poslari mutta se on todella rasittavaa joka toinen päivä sheivailla (kun en omista epilaattoria ja liian laiska nyppimään..)
joten päätin lopettaa koko homman..

shazzer

Ei poikaystävä vaan eräs... noh, kai sitä vois panokaveriksi sanoa :roll: Ja tästä on siis aikaa.
Mie sitten kokeilin muutaman kerran mutta aina ei tosiaan jaksanu kun pitäis tyyliin joka toinen päivä ajella

narin

mun ex pyysi kanssa samaa.. ja nuorena ja tyhmänä suostuin tietenkin heti (ei muuten nuollu sen jälkeenkään vaikka vähän niin lupaili.. :x :D). sen jälkeen en ole kasvattanu takasin (4 vuoden jälkeen), pidän "muistona" omasta tyhmyydestäni ja helposti toisen tahtoon taivuteltavuudestani. ja sheivailen sitten joka toinen päivä, muuten menee ihan hirveek. mihinkään vahaukseen en oo saanu aikasek mentyä :/

mutta niin, nykyään en kyllä suostuis ellen ois sillon ajellu

Mistake

Juu onhan tuo pyytänyt :D Ja kyllä sitten ajoinkin, mutta inhoan kun karvat kasvaa takaisin kutittaa niiiin paljon :evil:

Mutta siis itse kyllä tykkään olla posliini, siistin näköistä :)

Msuh

Pidän alapään joka tapauksessa posliinina, sillä se tuntuu omimmalta vaihtoehdolta. Mies on päin vastoin pyytänyt jättämään edes jotain karvaa pystyyn :D

Baby-G

Mä oon pitänyt aina poslarina jos oon vakituisesti seksiä saanut. Sinkkuna tai sillon kun tietää ettei seksiä ole ainakaan vähään aikaan luvassa niin pelkästään siistin.

Mut ei oo joo kyllä kenenkään edes tarvinny pyytää, mä ajelen jokatapauksessa kokonaan :)

esiska

Mun nykyinen kysyi olenko koskaan kokeillu posliinia, en ollut. Mutta kaikkea pitää kokeilla joten höyläsin kiharat karvani hiiteen :lol:
Mies sanoi että voithan kokeilla, jos ei ole kiva niin kasvaa ne takas ja tykkää kuulemma nuolla. On se kyllä sen jälkeen ollutkin ahkerasti kielen kans siellä :wink:
Mutta minä tykkään, en kasvattais takas, mieskin on posliini ja molemmat sheivaillaanlähes joka toinen päivä :D

Suhfeli

Ei ole.

Poikaystävälläni ja itselläni on sellainen kuva, että pikkutytöillä on ihan paljas pimppi.

Kerran kokeillut. Silmääni erittäin ällöttävän näköistä ilmaan karvaa ja kutisee nin maan helvetisti kun kasvaa takaisin.

olematon

on eksä pyytänyt. Ihan kivahan toi on ideana mut toteutus kusee, meinaan ku se on aika repivä se sänki mikä tulee ja sit ku saa olla raastamassa karvoja veks jokapäivä.

Celestia
olematon
on eksä pyytänyt. Ihan kivahan toi on ideana mut toteutus kusee, meinaan ku se on aika repivä se sänki mikä tulee ja sit ku saa olla raastamassa karvoja veks jokapäivä.

^ Komppailen täysin tuota! Itsekään en jaksa olla joka päivä niitä ajamassa, plus tosiaan se kutina on jotain aivan sietämätöntä, joten mieluummin pidän siistinä muilla tavoin.
Mullakin siis eksä pyysi, tarkemmin sanottuna oli eka poikaystäväni. Suostuin sitten jossain vaiheessa kokeilemaan, ja kyllähän se tykkäsi kovasti, ja tais hieman yllättyäkin kun oli luullut etten suostuisi. Tuon jälkeen on tullut ajoittain kokeiltua, mutta ei oo silti ihan mun juttu kuitenkaan.

Arcanithel

Juu, kyllä entinen sitä pyysi. Lupaili, että olisi paljon suuseksiä luvassa, mutta eipä kertaakaan toteuttanut sitä. Kerran pikkuhousujen päältä suuteli. :roll:
Olen silti pitänyt posliinin, jotenkin tykästyin siihen. Olo on jollain tapaa eroottisempi, vaikkei kukaan asiasta tiedäkkään. :D Se kutina on kyllä se haittapuoli.
Tilanteeni ei vaadi jatkuvaa sheivailua. Ajan karvat, kun niiden on mielestäni aika lähteä, tai kun olen juhlimaan menossa. Minulla ei ole vielä kokemusta siitä melkein jokapäiväisestä höyläämisestä. Asuimme entiseni kanssa erillä paikkakunnilla opiskeluiden vuoksi, joten sheivasin karvat veks kun menin hänen luokseen viikonloppuisin. Toivottavasti tässä vielä siihenkin tilanteeseen ajautuu, että pitää sheivailla joka toinen päivä. ;)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat