Herättääkö exien uudet mustasukkaisuutta? - Parisuhteet

nnana

Niin no, ehkä muaki vaivas eniten se että erotessa eksä totes että "ajatus seurustelusta vaan ahistaa nyt". Ja aika nopeesti sillä olikin uusi, eikä seurustelu enää ahdistanutkaan :) Lähinnä vaan tuli mietittyä että jaa, tekosyitä tekosyitä. Mutta emmää sitä sen pitemmälle ajatellut, kun tosiaan itekin olin jo alottelemassa uutta suhdetta silloin :>

Sivut

Kommentit (45)

chilimarenki

Tuntuu varmasti pahalta, jos exällä on heti uus suhteen päätyttyä. Vaiks erost on jo melkeen 2kk, niin sanoisin, et puolen vuoden sisäl hankittu uus tyttö tuntuis tosi pahalt. Varsinkin kun se sanos meijän erotessa haluavansa olla nyt sinkku vähän aikaa. Jos se heti uuden hankkii, niin toi väite et tahtoo olla sinkku tuntuis kusetukselt. Ja lisäks se ois aika säälittävää. En oo ollu siihen nyt yhteyksis, mut oon ihan 100% varma, et sil on jo haku pääl. Viimeekski ku erottiin, se oli heti pyytämäs yht typykkää kaffel. En tie miks ees otin tollasen lurjuksen takasin.

Sori tollanen vuodatus :oops: .

jerba

(En löytänyt ainakaan haulla mitään vastaavaa..mutta..)

Minulle tänään tuli tietooni että eksäni, kenestä erosin noin 4 vkoa sitten, oli jo kiehnäämässä toista akkaa baarissa.. tuntuihan se tietenkin ihan paskalle, mutta onhan se oikein että pitää mennä elämässä eteenpäin..

[color=red]Mites teillä, tuntuuko Teistä pahalle, jos/kun kuulette/näette eksänne jo pian eronne jälkeen kiehnäävän uuden akan vieressä?

edit by -sun-[/color]

zera

Kyllä musta tuntuu pahalta jos pian eron jälkeen exällä on heti uus tyttö kainalossa. Varsinkin jos itse en ole ollut se, joka sen eropäätöksen teki.

Jos on pitkä aika erosta kulunut, enkä enää tunne vetoa siihen exään niin ei mua haittaa yhtään. Mutta mun kaverit ei saa mun exiin koskea! :?

ilakka

Kyllähän se ensimmäinen toinen tyttö vähän pahalta tuntui, etenkin kun olimme juuri eksän kanssa lämmittelemässä välejä, ja itse jo elättelin toiveita suhteemme jatkumisesta.
Sittemmin eksän uudet tytöt ovat lähinnä vain auttaneet pääsemään eroon viimeisestäkin haikailevasta ajatuksesta. Olin aikanaan kovin hämilläni siitä, miten tulisesti eksä vaikutti minuun rakastuneen, mutta miten seinään hän silti päätti suhteemme. Eromme jälkeen eksällä on tietääkseni ollut kolme tai neljä vastaavaa puolen vuoden suhdetta, jotka kaikki ovat alkaneet kovin nopeasti edellisen suhteen päätyttyä. Eipä taida siitä tyypistä olla sitoutumaan.

olematon

Tottakai se pistää ketuttamaan, etenkin jos on vielä tunteita. Toivois että se toinen ois tyyliin loppuikänsä yksin niin tietäis mitä sekin on. :roll: mutta ei mua enää kyllä nappais yhtään vaikka sillä ois joka päivä uus, kun ei niitä tunteitakaan taida enää olla.

esiska

Ei mua eksän naiset harmita, tyytyväinen olisin jos jonku löytäis ja jättäisi minut vidoin rauhaan :? Eli päinvastoin kyllä, eksä on mustis nykyiselleni ja se on välill' tosi rasittavaa.
Jos minut jätettäisiin ja tunteita olisi niin olen varma että en kestä nähdä häntä muiden kanssa

gnirom

olen ehkä aika suuri poikkeus tässä asiassa, sillä minua harmittavat myös tuollaiset tapaukset, joiden kanssa mulla ei koskaan ole ees ollut virallista suhdetta mutta olen sellaista jo ehtinyt toivoa. eli pari säätö-/tapailuvaiheeseen edennyttä miestä ja heidän "uudet" naisensa hämäävät joskus vieläkin, vaikka itse oon seurustellu nykysen kanssa jo pian kaksi vuotta. kummallista, kyllä, mutta onneks tuo on niin lievää että sen pystyy suht helposti työntämään taka-alalle. oon vaan taipuvainen menneisyydessä roikkumiseen, johtunee siitä...

egyptilaiset

Oh yes! Mussa herättää todellakin. En oo varmaan ikinä, ees erotessa, itkeny niin paljon, ku silloin, kun kuulin uudesta naisesta. Sitten raivostuin. Fántasioin väkivaltaisilla haaveilla, jotka kohdistui vuoroin eksään, vuoroin uuteen ja vuoroin muhun itteeni. Ja järkiperustelut ei auta yhtään. Nyt oon vähän päässy yli asiasta, mutta silti mä haaveilen välillä kunnon kissatappelusta sen uuden naisen kanssa, vaikka eihän se sen vika oo ees, koko tilanne.
Mutta mä en ees yritä väittää, että olisin päässy yli eksästä tai että tunteet olis kaverillisia. Silloin tuskin tuntisin näin vahvasti, vaikka kai se aina vähän haikeutta herättää ja tulee se kriisi, että mikä siinä toisessa on parempaa ku mussa.

amaryllis

Se vähän riippuu, miten vakava juttu on ollut. Enpä taida ite olla ollut mustasukkainen kertaakaan, voi olla että johtuu siitäkin, että ite on aina tullut melkein jätettyä toinen ja aika pian tullut uusi juttu. Mutta minkä takia entisen uusista pitäis olla mustasukkainen, eiks se vaan oo hyvä että toinen pystyy jatkaa elämäänsä eteenpäin.

jerba
amaryllis
Mutta minkä takia entisen uusista pitäis olla mustasukkainen, eiks se vaan oo hyvä että toinen pystyy jatkaa elämäänsä eteenpäin.

Niinhän se on, ja itsekin pitäisi eteenpäin mennä, mutta kun on vieläkin tunteita exää kohtaan..

amaryllis

Niin no ja jos menee heti uuteen suhteeseeen, niin voihan se helposti mennä "laastarisuhteeks", jos etenkin vanhaa haikailee. Ja onko se hyvä, ei.

riinaF

Ensimmäisen eksän uusi nainen ei aiheuttanut mustasukkaisuutta, pikemminkin olin iloinen siitä että hän oli päässyt yli minusta ja löysi uuden.

Toisen eksän uusi taas satutti, kidutin itseäni kuvittelemalla hänet tekemässä samoja asioita uuden kanssa kuin teki minun kanssani, jne. Mustasukkainenkin olin, tuntui siltä että uusi nainen ei ansaitse minun eksääni koska kukaan nainen ei voi olla tarpeeksi hyvä. Plääh, vaikeasti selitetty

janika-

Kyllä eksien uudet naiset herättävät mielestä aina jonkinlaisia tunteita, varsinkin jos on oikeasti rakastanut miestä joskus. Itse erosimme poikaystäväni kanssa noin 4kk sitten kun minua alkoi ahdistaa niin paljon se ettei minulla ollu enää omaa elämää ollenkaan. Poikaystävälleni se oli todella kova paikka, niinkun minullekkin aluksi, mutta olen pystynyt jatkamaan helposti omaa elämääni. Vasta nyt kun näin hänet uuden "tyttöystävänsä" kanssa, tulin todella mustasukkaiseksi ja minusta alkoi yhtäkkiä tuntumaan, että rakastan häntä vieläkin. en pysty ajattelemaan edes muuta enää, mutta en halua kertoa eksälleni tunteistani, koska tiedän, että se olisi väärin nyt kun hän on päässyt omassa elämässä eteenpäin. Tiedän myös, että minun pitäisi olla onnellinen hänen puolestaan, mutta se tuntuu nyt mahdottomalta ja päässä pyörii vaan kaikki vanhat muistot.

flaps

ei mitään vaikutusta enää :> kyllähän se sillon kauan sitten kirpaisi kun minun entinen lennossa vaihtoi naista :> mutta, se oli sillon se. nyt minulla on oma ihana muru, muut saa tehä mitä tykkää!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat