ex-miehen puheet rinnoista monen vuoden takaa painavat yhä - Parisuhteet

triik

Eli istuimme silloisen miesystäväni kanssa yökerhossa viettämässä aikaa kavereitten kanssa. pikkutunteja kohden mies alkoi tuijotella yhden seurueeseen kuuluneen naisen rintoja jotka olivat siis todella isot.
Nainen huomasi tämän, mutta ruokki silmää ja koitti salavihkaisesti tuoda rintojansa mahdollisimman esille.
En kehdannut siinä sano mtn muuta kuin että voisimmeko lähteä, sillä tilanne alkoi ahdistella, mies suoraan tujoitti ja muutkin huomasivat tilanteen.
Aamulla kaudessa krpulassa mietin asiaa ja ajattelin että mies oli niin kännissä. Omat rintani kun ovat hyvin pienet, mutta mielestäni kauniit (a75), enkä koskaan ole koettanut piilotella tai hävetä niitä, ja ajattelin että ne ovat ihan normaalin kokoiset.
Jossain vaiheessa sitten mieheni sanoi minulle ihan selvänä asiasta keskustelematta että "hankitaan sullekki ne silikoonit". Olin ällikällä lyötö.
Tapahtumasta on jo 4 vuotta ja joka kerta kun olen harrastanut seksiä miehen kanssa olen pitänyt paidan tiukasti päälläni, vaikka ennen olin mielusti ihan alasti.
yläaste iällä kävin mielusti rannalla, mutta nyt en ole käynyt 4 vuoteen enkä mene.
sen jälkeen olen valinnut mahdollisimman löysiä paitoja jne.

Harrastin nuoremana jalkapalloa ja nyt valmennan 13-16 vuotiaita tyttöjä ja melkein kaikilla on isommat rinnat kuin minulla. Kiinnitän toisten rintoihin todella paljon nykyään huomiota, ja haluaisin toteuttaa unlemani ja hankkia silikoonit.
Tapasin entiseni pari viikkoa sitten baarissa ja puhuimme asioita vähän selväksi (eron jälkeen tarvitsin aikaa ja minun tapauksessa aikaa meni 3-vuotta) kerroin asian mikä on vaivannut minua ja mies vastasi siihen "Ei voi olla totta".

Syy miksi kerron tämän on varmaan se että en ole aikaisemmin puhunut aiheesta ja halusin avautua.

Kommentit (13)

Nyytikki

Ehkä se aikaisempi tykkäsikin isommista rinnoista ja oli ilmeisen idiootti ja sanoi ääneen sellaista, mikä loukkasi sinua. Toisaalta tiedän monia miehiä, jotka pitävät ennemmin pienistä rinnoista kuin isoista - sehän on aivan makuasia. Toisille rintojen koko ei ole tärkeää vaan muoto - makuja on lukemattomia!

Ymmärrän, että tuo loukkasi sinua, mutta siihen ei tulisi jäädä kiinni. Naiset (miksei miehetkin) voivat kuulla lukemattomia ihan aiheettomia kommentteja ulkonäöstään: ruma, läski...

Aiotko antaa yhden entisen moukan vaikuttaa sinun tulevaisuuteesi ja tekemisiisi niin kauan? Aiotko alistua sille, että muiden tai vain yhden ihmisen mielipide saa sinut muuttamaan mielipidettäsi itsestäsi?

Tuli vaan mieleen, että rintasi voivat olla hyvin kauniit ja nätin malliset ja monen muun ihailemat, mutta mielessäsi kummittelee ainoastaan tämän yhden ainoan ihmisen yksi lause. Eivät ne rinnat muotoaan muuta, sanoithan että ne ovat nätit mutta koko on se ongelma - eikö jalkapallokin ole ihan yhtä hieno oli se kokoa 4 vai 5? ;)[size=9] (juu tiedän että peleissä on palloille kokorajat mutta eihän rinnoille sellaisia ole!) [/size]
Onko sillä oikeasti väliä, joku ehkä tykkää enemmän toisenlaisista ja joku toisenlaisista - olisiko kuitenkin rintojen suurennus nyt sitten vaan yhdenlaisiin muotoihin tykästyneiden miellyttämistä. Jää huomioimatta ne kaksi muuta ryhmää, jotka tykkäävät kaiken kokoisista rinnoista ja niistä, jotka pitävät pienistä(-keskikokoista?)... :)

A- kuppihan on aivan jees :)

TaskuMyy

Kerta et onneks ole sen ääliön kanssa, niin mitä sieh murehit enää rintojasi tyttö hyvä!
Toiset tykkää äitistä, toiset serkusta.. Sama koskee tissejä; toiset pienistä ja toiset isoista...

SunLion
triik

Kiinnitän toisten rintoihin todella paljon nykyään huomiota, ja haluaisin toteuttaa unlemani ja hankkia silikoonit.
Tapasin entiseni pari viikkoa sitten baarissa ja puhuimme asioita vähän selväksi (eron jälkeen tarvitsin aikaa ja minun tapauksessa aikaa meni 3-vuotta) kerroin asian mikä on vaivannut minua ja mies vastasi siihen "Ei voi olla totta".

menisit juttelemaan asiasta ensin terapeutin kanssa..mielestäni silikooniihannointi on sairasta...oletko pohtinut kaikki riskit jne? ei nekään ole ikuiset tai ikuisesti kauniit..Veikkaan että miehesi sanojen takia sulle on jäänyt pakkomielle isoimmista rinnoista.

mutta huomasithan sä mitä sun exäkin sano? "ei voi olla totta"...eli teit kärpäsestä härkäsen.

Tiedän että se voi satuttaa kun ulkonäköön puututaan ronskisti..se vaan et kukaan ei ole täydellinen? mitä jos joku tuleva poikaystävä kandidaatti pitäisi juuri pienistä rinnoista? Muutenkin toiset miehet ovat enemmän vaikkapa pepun perään..eli et voi koskaan miellyttää kaikkia kuitenkaan. Jotainhan voi silikonit suorastaan inhottaa.

Suhfeli

Onkohan tuo "unelma silikooneista" edes omasi.

Mies käyttäytyi ja sanoi tuolloin tyhmästi ja toivokaamme, että hän on kasvanut tuollaisten vaiheiden yli. Älä anna hänen tyhmän päähänpistonsa vaikuttaa elämääsi. Nauti elämästäsi täysin rinnoin.

TaskuMyy

[color=indigo]Koskaa, ei koskaan kannata muuttaa itseään sen takia, että toinen tahtooo. Koska se voi mennä hulluuden ja sairauden päälle!! Toinen yrittää vain tehdö itselle ns. unelma naisen, ja sitten jos toinen on hyvin manipuloitavissa... [/color]

laura17

Kun luin tuota kirjoittamaasi, ensimmäin ajatus oli se että 75A -koon rinnat ovat monen miehen mielestä paljon paremmat kuin esimerkiksi D-kupin rinnat! Miehet, joihin olen tutustunut "lähemmin", ovat lähes kaikki ilmoittaneet pitävänsä paljon enemmän pienistä tai "sopivan kokoisista" rinnoista, kuin todella isoista. Toki taas on paljon niitäkin, jotka pitää isommista rinnoista. Pahaksi onneksi yksi näistä miehistä, joka ilmeisesti pitää enemmän isorintaisista, sattui juuri sun kohdalle. Mutta tuossa tilanteessa en kyllä todellakaan harkitsisi hetkeäkään silikonirintoja - varsinkin, kun tuntuu että koko ajatus on lähtenyt vain omasta (turhasta?) epävarmuudesta, jonka joku toinen on aiheuttanut. Mieti mieluummin oman vartalosi hyviä puolia eikä vaan niitä huonoja!

Repsukka

Anteeks nyt vaan mutta herätys! :!: Et sä voi olla noin tommonen et annat tommosen tokautuksen vaikuttaa sun koko elämääs! Ei hyvää päivää sanon minä!

SunLion

täytyy täälläkin vielä mainita se että on olemassa peppumiehiä ja tissimiehiä (ja sit molempia :P)...eli mitäs jos unelmien mies onkin vaan peppusi perään eikä tissisi kiinnosta häntä juuri ollenkaan...tai mitä jos hän tykkäisikin pienirintaisesta, hyvän takamuksen omaavasta naisesta?

SunLion

mm nojoo tuo ei taas hirveesti tsemppaa aloittajaa..mutta kuitenkin :D oma mieheni taas on enemmän peppuja ihaileva ja tän kun olis jo suhteen alussa tienny...

adele^^
Suhfeli
En ymmärrä miksi naisten pitää miehiä ymmärtääksen jaotella heidät esimerkiksi "tissi ja peppu miehiin".

Mä en koe jaottelua tissi ja peppu miehiin niinkään yrityksenä ymmärtää miehiä, vaan pelkästään jaotteluna mistä kukakin tykkää. Ihan samoin ku toiset naiset tykkää miehissä eniten esim. rintakehästä, selästä, käsistä ym. Naisilla nyt vaan sattuu olemaan "vaan" nuo kaks yleisintä kohtaa mistä miehet tykkää. HUOM. Kaikki miehet ei suinkaan ole tissi tai peppu miehiä.

Mutta palatakseni ketjun aloittajan ongelmaan, niin olen samaa mieltä muiden kirjoittajien kanssa. Älä anna jonkun tolvanan miehen sanomisten vaikuttaa itseesi! tiedän että tuo on helpommin sanottu kuin tehty, mutta silti. Kuten joku jo ehdottikin, nii ehkä olisi ihan hyvä idea käydä puhumassa terapeutille ennenkuin ryntäät hankkimaan ne silikonit.

Muista luottaa itseesi! Rintasi ovat varmasti todella monen muun mielestä kauniit sellaisina kuin ne nyt ovat :)

whipcream

Voi ei.
Tiedän tunteen.

Tissikateus on turhaa, et missään nimessä ota silikoneja.
Valittaessani rintojeni koosta, mieheni sanoi "älä viitti, mä haluan ihmisen enkä mitään lehmää", tarkoittaen että jotkut hillittömät utareet eivät ole ainakaan hänen makuunsa.

Älä haikaile niiden kumitissien perään.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat