Onko miehesi arjen prinssi... vai öh sammakko? - Parisuhteet

PinkPanthera

Heippa, oon uusi täällä foorumilla ja aattelin pistää tällaisen aiheen pystyyn.. Eli kuinka huomaavainen/uhrautuva/sun-vuoksesi-joustan-omista-menoistani-jotta-sulla -olisi-hyvä-olla tyyppinen mies sinulla on?

Tämä aihe kiinnostaa kovasti siksikin, että vaikka minulla hyvä mies onkin, niin välillä tuntuu, että aina siitä ei sitä arjen romantikkoa löydy :?..
Esimerkiksi toissapäivänä tulin kipeäksi, jolloin mies kyllä keitti flunssalääkettä :D, mutta eilen ei joutanut edes kylässä käydä kipeää hoitamassa (välimatkaa pari km), koska oli sopinut näkevänsä hyvän ystävänsä kaupungilla. Nyt aamulla kahdeksan aikoihin lähetin viestiä että olo on flunssan takia vieläkin kurjempi, mut pitäisi kaupassa käydä, johon vastaus että voin kyllä käydä sun puolesta, jahka koulusta pääsen neljän aikoihin... Lähetin viestiä takaisin, että kiitos, mutta en oo varma jaksanko nälkää nähdä siihen asti (jääkaappi tyhjä, n 7 tuntia) johon mies, että no itse käyn jokatapauksessa että ilmoitahan, josko et itse jaksa käydä niin käyn silloin neljän aikaan.

Olenko itse vaan liian hoivaviettinen, kun ajattelen, että itse olisin vastaavassa tilanteessa käynyt aamulla heti, kun kauppakin oli jo seitsemältä auennut, ollut sitten potilaan tykönä sen ajan mitä ehtii ennen kuin koulu alkaa (kymmeneltä) tai vaik myöhästynytkin? Ettei siis kipeänä olevan tarvis käydä itse kaupassa kun ei nälissäänkään jaksais monta tuntia olla..

Tää nyt oli vain yksi esimerkki, usein sanoo että haluaisi kyllä olla mun seurassa, esim, jos oon kipee ja tarvisin apua,mutta sitten kuitenkin .. :roll: Tuntuu, että mieheke on aikatauluttanut kaiken niin, että väärään aikaan jos apua tarvisin ni sitä saa sitten oottaa tai tehdä itse... Olenko itse vaan turhan romanttinen sielu...?

Kiitti, jos jaksoit lukea, kommetteja?
(ps. olen puhunu miehelle aiheesta aiemmin, mutta hän ottaa sen heti niin, että eikö hän tosiaan osaa tehdä mitään oikein..)

Kommentit (10)

shazzer

Kiva otsikko :)
Hmmm, miehesi kuullostaa ihan normaalilta tapaukselta. Ottaahan hän sinut huomioon hienosti kun haluaa käydä sinun puolesta kaupassa kun et itse voi ym. mutta esteenä oli vaan aika isokin velvollisuus eli koulu.
Älä tuosta vedä hernettä nenuseen. Pyydä seuraavalla kerralla jotain muuta käymään asioilla sinun puolestasi jos et itse pääse.
Itse kyllä käyn vaikka mulla ois 40 astetta kuumetta :D mutta se nyt ei ole mitenkään viisasta.

Tuo on oikeastaan aika tyypillistä, naiset on romanttisia, toivovat että miehet toisivat kukkia ja lupaisivat kuun taivaalta yms. ja miehet ovat vaan miehiä :D Tekevät kyllä yleensä kaikki mitä pitääkin mutta ylimääräisiä ei ajatellakaan :D Toki on poikkeuksia.

Mutta sammakko vai prinssi, uskon että meillä mies on molempia. Enemmän varmaan tuo sammakko :D

esiska

Tämähän kuulosti hauskalta :D
Mulla kulta on kans vähän molempaa, toisinaan kauheen huomaavainen mutta osaa myös aika itsekäskin olla, mutta niinhän ne miehet on :wink:
Kerran en päässy kultani luo murtuneella jalalla, niin hän tuli luokseni julmettu jätski lasti mukanaan ja siinä syötteli illan :P
Mielestäni on myös erittäin huomaavaista, kun annan hänen mennä viihteelle poikaporukalla, että hän illan aikana soittaa ja kysyy miten mussukan ilta sujuu, olenko puuhaa keksiny :)
Myös kaikki suklaan ostaminen ja ruuanlaitolla yllättäminen on tosi ihanaa. Kulta on puuseppä, joten asunnossani ei yksikään paikka kaipaa korjaamista, hän kyllä hoitaa kaikki remontti puolet, viimeksi taisi laittaa ikkunalaudan :D Mutta siinä on monitoimimies.
Romanttisuudesta...jaa no perus juro, erittäin huomaavainen sängyssä :wink: mutta jättää kaikki romanttiset lässytykset harvinaiseksi herkuksi.
Mutta PinkPanthera: ihan perus suomalainen äijä kainalostasi löytyy, ei ne ajattele niin ruusuisesti kun me naiset. Ne kun ite pärjää kipeenäkin, niin kai ne olettaa että myös naiset kestää. Surullista mutta totta, hellät miehet on uhanalainen laji :wink:

Kepatäti

Mulla on ainakin kotona n.90% aikaa sammakko. Jos mä olen esim. kipeä, niin kauppareissut hoidan kyllä minä (asutaan yhdessä ja se olen yleensäkin minä, joka yhteiset ruoat käyn hakemassa). Minä myös valmistan ruoan. Myös esim. tilanteessa, jossa mies on ystäviensä kanssa jossain/vanhempiensa luona tms. ja saa siellä ruoan niin ei kyllä tule hänelle mieleenkään soittaa, että tahtoisinko minäkin (esim. jos käyvät pizzalla). Vaikka minä todennäköisesti odotan kotona miehen kotiutumista, että saadaan sitten syötyä/käytyä yhdessä kaupasssa.

Kaiken kaikkiaan mies on sellainen, että ei nyt suoranaisesti ajattele itseään tai silleen "kunhan mulla on hyvä ni väliäkö tosta" vaan on enemmänkin sellainen, että ei vaan osaa ottaa huomioon. Hän ei vaan ajattele, että "niijoo, sillä avokillakin vois tietty olla siellä nälkä".

Laurau

Mieheni on 90% arjen prinssi! ;) ottaa mut täydellisesti huomioon kun olen kipeä, ei missään tapauksessa antaisi mennä kauppaan tai siivota vaan suorastaan juoksee aina paikalle jos kuulee mun nousevan sängystä :lol: tuo lääkettä, vettä, herkkuja, silittelee hiuksia, hieroo, katsotaan leffaa sylikkäin ison peiton alla, tekee hyvää ruokaa...suorastaan hemmottelee mut pilalle. :oops: oih, haluisin olla kipeä!

-10% lähti siitä, jos mieheni on innostunut pelaamaan jotain eikä kuule tai nää mitä ympärillä tapahtuu :D tosin eipä tuollaisia tilanteita oo, jos rakas huomaa että oon oikein kipeä

Nina Karlsson

Miesten ajatusmaailma nyt vaan sattuu olemaan aika erilainen kun meidän naisten. Olisit siitä iloinen että hän ymmärsi edes tarjoutua avuksi koulun jälkeen! Kyllä munki mies käy usein kavereiden kanssa pizzalla mutta ei kyllä koskaan tuo mitään jos en varta vasten pyydä. Ensinnäkään hän ei voi tietää, koska mulla on nälkä jos en varta vasten pyydä pizzaa ja ei hän ole velvollinen koko aikaa miettimään, että miltä musta tuntuu. En itsekään soittele hänen peräänsä jos käyn kavereiden kanssa syömässä, että tuonko hänellekin.

Nyytikki

Kyllä minusta on ihan huomaavaista, että jos yhdessä asutaan ja pistäytyy hakemassa itselleen pizzaa kotimatkalla tai syömäänkin sitä, niin toisi sitä myös toiselle. Itse pyrin aina ottamaan hänet tällaisissa asioissa huomioon, kun samassa pöydässä syödään. Samoin hän ottaa minut kiitettävästi näissä jutuissa huomioon.

Minulle mieheke on arjen prinssi, mutta ei mikään romantikko, päinvastoin... Hellä on kuitenkin ja osaa tunnustaa rakkauttaan ja sanoo ihania asioita. Jos olen kipeä, hän hoivaa minua, peittelee (jalatkin käärii tiukaksi paketiksi :D) ja tuo ruokaa, lähtee jopa hakemaan kaupasta mitä tahdon.

Mitä tahtoisin enemmän, olisi joitain spontaaneja tekoja, kuten lähteminen romanttiseen paikkaan (ei sisällä sekstailua siellä :D) tai yhtäkkiä vaikkapa tarjousruusun tai pienen kivan ostaminenkin. Itse olen usein spontaanisti romanttinen, mutta olisi kiva kyllä, että minua hemmoteltaisiin välillä... :)

Vastavuoroisesti minä teen hänelle samoja asioita.

petiteamie

No tuohan tekisi ihan mitä vaan mun puolesta!
Välillä oiken ärsyttää, kun ei tarvitse edes sanoa ääneen niin kulta on jo tehnyt kaiken mun puolesta. En oo vieläollut suhteemme aikana kertaakaan kipeä (viimeksi taisi pahempaa flunssaa olla about 2v. sitten :D) , mutta uskoisin, että mies tulisi mua hoitamaan, jos vain pystyisi (opiskellaan eri paikkakunnilla, joten välimatka voi viikolla olla hieman pitkä..).

Hierontaa saan ihan koska vaan haluan (ettei mussukalla vaan ole hartiat jumissa)..

Eikun nyt muista, mulla särki päätä ja silloin mies piti hyvänä, silitteli päätä, toi särkylääkettä ja kysyi haluanko jotain hyvää :)

Kyllä se on prinssi :D

SinRuid

^ No joo-o, tosiaan prinssi. :D

Mun mies häipy kavereidensa kanssa kaljalle kun minä jäin kuumehouruissani potemaan. Mutta eipä tuo haittaa, osaa se olla prinssikin, sopivassa suhteessa. Mä en edes haluaisi lässyttävää, liian palvelualtista "äitihahmoa" ympärilleni hyörimään.

Tomppa

Kyllä teiltä naisilta tulee juttua ja ajatuksia niin paljon että huh huh :? Ei oikeen tiedä mitä sanoisi, paitsi että oli kiva lukea. Jos jotain vaikka oppisi itsekin :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat