Saako nainen ottaa ohjat käsiinsä? - Parisuhteet

inppa

Onko se kummallista, jos nainen toimii ikään kuin aloitteentekijänä useissa (myös arkielämän) asioissa?
Itse tunnun olevan suhteessa se osapuoli, joka oikeasti näyttää kaapin paikan. Eikä siinä mitään, olen vahva persoona ja itsepäinen ja rooli tuntuu asettuneen minun harteilleni luontevasti...
Mutta siis, asiaan: olemme olleet avoliitossa jonkun aikaa (lue:vajaan vuoden) ja seurustelleet lähes viisi vuotta. Haluaisin jo ottaa Suuren Askeleen ja kihlautua ja tietenkin myöhemmin myös avioitua. Mutta saako nainen kosia? :roll: Olemme jutelleen asiasta, mutta mies ei saa aikaiseksi kysyä...

Kommentit (2)

TaskuMyy

Eihän se nyt outoa ole, kyll nykypäivänä naiset ruvennu ottaan ohjia käsiin :wink:
Mutta taas itse en jaksaisi koko aika ehotella tekimisiä jne. Menis hermo moiseen jos mies ois semmonen nössykän vässykkä :twisted:

SunLion

mun mielest olis parempi et otat puheeks tulevaisuuden ja naimisiinmenon..onko mies sellaseen vielä valmis. Ei kannata suoraan pamauttaa kosintaa koska siitä voi olla vaikea kieltäytyä..pitäis tietää haluaako hän sitä todella.

Voihan nainen kosia, mutta mun mielestä ainakin tuntuis kivemmalle et mies kosii kun sille tuntuu...eli itse mielummin vihjailisin jne.

Sellasia miehiä on jotka tekee työtä käskettyä..eikä siinä sit oo vikaa jos heille näyttää suunnan mikäli mies viihtyy tälläsessä tilanteessa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat