Suhteessa ongelmia - Parisuhteet

linkray

Elikkäs ongelma on sellainen että aina kun riitelemme taikka on luottamusongelmia niin ns. juoksen karkuun näistä asioista niinkuin pikkukakara :( Haluaisin päästä tästä yli, koska muuten ei suhteemme voisi koskaan toimia jos toiselle tulee huono olo ja haluaisi tukea enkä voi antaa sitä... Pelkään satuttavani häntä. Haluisin päästä yli tästä lapsellisesta käyttäytimisestäni, haluisin olla naiselleni se johon hän voi luottaa ja saada tukea vaikeina hetkinä.

Olisi hienoa jos jollain on samantapaisia kokemuksia ja voisi jakaa niitä tännekkin :) Rakastan omaa naistani tosi paljon ja haluan että pääsen tuosta yli...

Kommentit (10)

Essie

minä olen itse samanlainen. haluan mennä pois tilanteesta. POikaystäväni sanoi että se ahdistaa häntä ja saa hänet raivostumaan, joten mä päätin lopettaa. ja hyvin on mennyt :) lasken kymmeneen ja mietin että mitä sanoisin ettei tulis sellanen olo että pitää lähteä pois. sit usein mietin sitä että tää oven laittaminen voi olla viimenen, elämässä voi sattua mitä vaan, olis kauheata kun ei tuliskaan enään takas. tiedät varmaan mitä tarkoitan. kuolemaa. joten kannattaa miettiä mikä tässä elämässä oikeesti merkitsee.

linkray

Kiitoskia Essie, tämä asia avasi asioita minulle lisää :) Meidän täytyisi yhdessä jutella tästä naiseni kanssa ja haluaisin näyttää hänelle että en tee noita virheitä enää... mietin vain että onko se liian myöhäistä jo? :( Jos hän ei uskokkaan mun muuttuneen taikka yrittäväni muuttua?

herkkusiäni

Oispa tää mun poikaystävän kirjottama.

No... Neuvon vaan että vaikka tuntuis vaikeelta kohdata niitä ongelmia ja muita, niin silti kannattaa puhua vaikka kuinka vaikeeta ois. Se on ainoo ratkasu.

TaskuMyy
herkkusiäni
Oispa tää mun poikaystävän kirjottama.

No... Neuvon vaan että vaikka tuntuis vaikeelta kohdata niitä ongelmia ja muita, niin silti kannattaa puhua vaikka kuinka vaikeeta ois. Se on ainoo ratkasu.

Niin, eipähän ne ongelmat katoa vaikka pakenee. Ennemmin tai myöhemmin ne tulee vastaan.

Jaeniver

Minkä taakseen jättää, sen edestään löytää.

Tiedät itsekin, että sinulla ei ole muuta mahdollisuutta, kuin ottaa itseäsi niskasta kiinni ja kohdata vaikeudet. Tylyä, mutta niin se on.

linkray

Tuo on totta ha haluankin kohdata, en muuten pääse missään asiassa koskaan eteenpäin jos jatkan samaa rataa :?
Nyt täytyisi vain näyttää naiselleni että en tee sitä enää... :wink:

Yei Lou

Linkray, viestisi oli hieman sekava, joten en ole ihan niin varma millaisessa tilassa teidän suhde on.

Miksei teidän suhde voi toimia, jos pakenet riidellessä? Itsekin tavallaan pakenen kun riidellään kullan kanssa. Tai oikeammin pidän taukoa riidasta, koska tiedän etten pysty ratkomaan asioita, kun olen raivona. Pakenen tilanteesta rauhoittuakseni. En halua menä sanomaan rakkaalleni mitään sellaista mitä en tarkoita ja hän ymmärtää poistumiseni kyllä. Saadaan molemmat päästellä höyryjä pihalle, jonka jälkeen voidaan puhua järkevästi :D .

Mut sitä luottamusta voi lähteä rakentamaan ihan pienistä asioista. Jos tytölläsi on joskus huono päivä tai hän on kipeä, voi mennä piristämään häntä, vaikkei hän sitä pyydäkkään. Osoita, että olet häntä varten huonoinakin päivinä. Ja jos riidellessä et kestä olla samassa huoneessa, kirjoita hänelle vaikka kirje, jossa kerrot tunteistasi (älä hauku, äläkä syytä, jätä ne negatiiviset asiat pois).

Aika sekavaa tekstiä, mutta toivottavasti tosta on apua :) .

Essie
linkray
Kiitoskia Essie, tämä asia avasi asioita minulle lisää :) Meidän täytyisi yhdessä jutella tästä naiseni kanssa ja haluaisin näyttää hänelle että en tee noita virheitä enää... mietin vain että onko se liian myöhäistä jo? :( Jos hän ei uskokkaan mun muuttuneen taikka yrittäväni muuttua?

Minä sanoin poikaystävälleni että olen itse kärsinyt niin paljon tavastani ja hän myös että en todellakaan mokaa tätä. en ole mokannut on mennyt tosi hyvin :) jos itse uskot ittees voi kumppanisikin uskoa. kerro hänelle miten todella uskot itseesi ja että olet ylpeä omasta tahdon voimastasi. tsemppiä

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat