Lupauksien pettäminen ja "väkivalta" - Parisuhteet

zenn_

Ollaan asuttu nyt jonkin aikaa poikaystävän kanssa yhdessä ja seurusteltu vajaa 2 vuotta. Ongelmana on se että poikaystäväni ei ikinä pidä lupauksiaan. Aina kun on sovittu jotain yhteistä tekemistä niin hän keksii jotain leffan katsomista tai pelaamista kavereittensa kanssa tai tietokoneella jumittamista. Monta kertaa olen huomauttanut mutta ei mee perille.

Seksilakolla ei voi uhkailla koska yksi ongelma on se että minä tässä alan olemaan puutteessa.

Toinen juttu on se, että olen aina vihannut väkivaltaa parisuhteissa. Vanhempani tappelivat koko ajan ollessani pieni ja sain katsoa nyrkkien heilumista ihan tarpeeksi. Nyt olen huomannut että jos oikein suutun niin saatan itsekin läpsäistä tms (en kovin kovaa mutta kuitenkin) ja poikaystäväni sitten joskus tekee takaisin. Jonkin aikaa sitten oikein säikähdin kun tarrasi kiinni ja töni kun suuttui.

Siis mitä hittoa mä teen kun puhuminen ei auta? Välillä tuntuu että ei tämä näin voi jatkua mutta joka tapauksessa haluaisin olla hänen kanssaan sillä rakastan häntä, mutta haluaisin suhteestamme paremman. Mitä tekisin?

Sivut

Kommentit (17)

TaskuMyy

Oletteko puhuneet tilanteesta?

Miusta ei kuulosta kovin fiksulta kummankaan käytös tuosta ''väkivallasta'' :roll:

Kandee ruveta tekee päätöksi; olla tai sit ei..

Kiira

Jatkan OT:a, sori.

Ei oikeasti tulis mieleenkään alkaa riita tms. tilanteessa alkaa uhkaileen tai kiristään seksilakolla. Onko ihme jos mies ei pysy omassa sängyssä, jos tollasella aletaan uhkaileen :shock:

Kiira

Nyt vasta hokasin, että voisin ihan oikeasti kommentoida aihetta :oops:

Meillä kans niin, että lapsuudessa olen nähnyt ihan tarpeeksi sitä nyrkkien heilutusta, tosin niin, että meitä lapsia lyötiin, vanhemmat eivät koskeneet toisiinsa. Olen aina vihannut kaikenlaista väkivaltaa, mutta mitenkäs kävikään kun aloin ensimmäisen kerran seurustelemaan.. Läpsin, siis löin miestäni. En oikeastaan edes muista, oliko siihen mitään oikeaa "syytä", kiukutti. Mies sitten muutaman kerran jälkeen otti tiukasti mun ranteista kiinni, ja sanoi, että minua ET lyö, vaikka tilanne olis mikä. Siihen loppui, eikä myöhemmin ole enää ollut tapana. Mie aattelen jotenkin niin, että jos minä lyön, vaikka vain läpsäisen miestä, niin miehellä on oikeus lyödä takaisin.

Jaeniver

Eipä kauhean terveeltä kuulosta tuo suhde seksilakkoineen ja väkivaltoineen.

Jos miestä ei kiinnosta yhteinen tekeminen, niin miksi olette yhdessä? Jos mies ei halua muuttua, niin hän ei halua. Minusta se kertoo tunteiden vähyydestä, jos ei halua panostaa.

DamDiDam

En tiiä mihinkä tää kuuluis, mutta ainaki jollain lailla liippaa tähän keskusteluun. Siis kun ns. poikkikseni on nyt muutaman kerran (äskön viimeksi) käynyt minuun käsiksi.. Esim. käsivarresta, niin että sattuu, kiinnipitämistä on molemmilla kerroilla ollut ja nyt viimeksi "seinälle laittamista"... Tiedän, että olin vähän kiukkuinen ja ärsyttävä, mutta silti en haluaisi tälläistä kohtelua.. Varsinkaan kun kotona meilllä(kin) vanhempien nyrkit heiluivat niin toisilleen kun meitä lapsiakin kohtaan.. Ja edellinen poikkiskin useampaan kertaan löi..
En haluaisi jättää nykyistä mutten haluaisi enää tulla lyödyksikään.. En halua pelätä, että milloin hän taas raivostuu ja käy käsiksi.. Äskenkin se vähätteli tapahtunutta ja sano, "ettei se ollu tarkotus, ei se voi sattuu .. yms".. En vaan tiedä mikä olis parasta...

Jaeniver

^Minä olen sitä mieltä, että tuossa tilanteessa pitäisi vain lähteä. Itse lähtisin heti ensimmäisestä uhkaamisesta/pahoinpitelystä menemään.

TaskuMyy
Jaeniver
^Minä olen sitä mieltä, että tuossa tilanteessa pitäisi vain lähteä. Itse lähtisin heti ensimmäisestä uhkaamisesta/pahoinpitelystä menemään.

Ehkä en uhkaamisen, mutta väkivallan kohalla lähtisin! Ja kerta kummatkin on hieman ''väkivaltaisia'' :roll:

TaskuMyy
Jaeniver
^No minä en kyllä jäisi mitään tappouhkauksia kuuntelemaan. :evil:

Rauhotuppas ja luepppas uudestaan :twisted:
Ei missään kohtaa käyttäjä puhunu tappouhkauksista

Jaeniver
TaskuMyy
Jaeniver

No siis puhuin ihan omasta esimerkistäni, kun äsken sanoin, että en jäisi pahoinpitelyä tai uhkauksia kuuntelemaan. Miksi minun pitää rauhoittua? Taisit käsittää väärin?

TaskuMyy
Jaeniver
TaskuMyy
Jaeniver

No siis puhuin ihan omasta esimerkistäni, kun äsken sanoin, että en jäisi pahoinpitelyä tai uhkauksia kuuntelemaan. Miksi minun pitää rauhoittua? Taisit käsittää väärin?

Et puhunut omasta tilanteesta!
Oli kyse aloittajan viestistä :wink:

Jaeniver
TaskuMyy
Jaeniver
TaskuMyy
Jaeniver

Et puhunut omasta tilanteesta!
Oli kyse aloittajan viestistä :wink:

Öööö. Sanoit, että sinä et lähtisi uhkaustilanteessa. Minä sanoin, että en jäisi kuuntelemaan tappouhkauksia. Mikä tässä nyt oikeasti mättää? Missä vaiheessa väitin, että aloittajan viestissä olisi ollut kyse tappouhkauksesta?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat