mitä minun pitäisi odottaa ja keneltä? - Parisuhteet

Brandi

[color=darkred][/color] Anteeksi pitkä teksti, lyhyemmin en osannut selittää. Mutta jos joku ihana jaksaa tämän lukea loppuun niin kiitän! :)

Tässä tilanteeni: Olen seurustellut 4 vuotta poikaystäväni kanssa, ja olemme olleet hyvin hyvin läheisiä toisillemme aina, kunnes tuli ongelmia, hyvin paljon erilaisia ongelmia. Ensin poikaystäväni aloitti vittuilun minua kohtaan, ja sai oloni tuntumaan todella huonolta. Löysin myös messenger keskusteluja joissa tytöt lähettelivät hänelle kuvia itsestään masturboimassa ym. hän kylläkin esiintyi näissä keskusteluissa myös itse naisena?? :S Käskin hänen lopettaa tämän, mutta se toistui. Annoin sen anteeksi hänen sanoessa että se oli vain jotakin josta hän saa mielihyvää, kun saa muka nämä ihmiset nolaamaan itsensä luullessaan puhuvansa naisen kanssa. TODELLA LAPSELLISTA!

Noh, aikaa kului, minä aloin kiinnostua viime jouluna ystävästäni Timosta, menin myös sänkyyn hänen kanssaan, mutta hän ei pystynyt ajattelemaan minua muutakuin ystävänä, ei elinkumppanina, joten tämä päättyi lyhyeen. poikaystäväni ei tiedä tästä tapauksesta.

MUTTA nyt olen tutustunut uuteen ystäväpoikaani Mattiin n. puoli vuotta sitten. Tämä ystäväni on ollut minusta kiinnostunut lähes koko ajan kun hänet olen tuntenut. En kuitenkaan antanut hänelle vastakaikua, sillä olin epävarma suhteeni tilasta. Kunnes pari kuukautta sitten olimme siskoni luona pippaloissa ja juttelin tämän kanssa syvällisiä keskusteluja, ja samaan aikaan suhteessani meni huonosti niin meninpä rakastumaan häneen. Menin hänen kanssaan sänkyyn sinä iltana ja siitä taas seurasi raskaus. Kerroin tämän kaiken poikaystävälleni, sillä asiat olivat menneet liian pitkälle, mutta poikaystäväni reaktio oli ''SAAT KAIKEN ANTEEKSI. EN HALUA MENETTÄÄ SUA!''

Nyt olen tehnyt abortin, ja olen vieläkin tämän Matin perään. Ainut asia mikä haittaa on se että hän lähti töihin ulkomaille pitkäksi aikaa, eikä välttämättä palaa ennen ensi kesää. Hän ei myöskään ole pitänyt yhteyttä kummemmin, lähetin hänelle kaverin kautta rakkaita terveisiä ja hän sanoi minulle myös. Hänen tapansa suhtautua minuun on nyt se että ei pidä yhteyttä sillä hän ei halua turhaan muistella minua täällä koska se menisi vaikeaksi juuri nyt.

Samalla minulla on edelleen tämä poikaystävä, joka vannoo rakkauttaan ja on erittäin kiintynyt minuun, ja onhan meillä oma historiamme, mutta silti mielestäni olisi parasta kuitenkin lähteä omille teille, olenhan tehnyt hänelle tosi pahoin. :( hän ei vaan itse tunnu tajuavan sitä..

Onko tämä oikea ratkaisu? Tiedän että saisin vakaan tulevaisuuden nykyiseni kanssa mutta hän muuttuu niin paljon pahempaan suuntaan päivä päivältä, (toisinsanoen isäkseen, jota en voi sietää ihmisenä) vittuilua en kestä loppuelämääni. ja tämä Matti taas saisi minut ainakin onnelliseksi positiivisuudellaan jota hänessä ihailen, tosin hän on todella menevä ja iloinen mistä pidän hyvin paljon, mutta ettei se sitten koituisi kohtalokseni, hän on itse sanonut että hänen kanssaan pystyy seurustelemaan vaan ihme nainen, sillä häntä on niin vaikea ymmärtää ja hän on erittäin vaikea ihminen.

ELI mikä on ratkaisu tähän? haluan ulkopuolisen mielipiteen.

Kommentit (6)

TaskuMyy

[color=blue]Ööhö..ompas pulmallinen tilanne :? :?
Tota oletteko puhuneet tämän miehesi kanssa; onko teillä itsesi mielestä tulevaisuutta?
Entä jos Matti palaa ensikesänä takaisin?
Oletko ajatellut jos Matti halusi vain seksiä eli suoraan sanoen oli pelimies? Ja kiinnostit häntä vain sillon olit varattu?
[/color]

shazzer

Luin kyllä tekstisi mutten osaa olla kovin ihana tästä asiasta. Pahoittelen jo etukäteen.
Ensinnäkin, haikailet toisen miehen perään ja petät miestäsi?
Ei kuullosta kovin oikealta. Miehesi on 4n vuoden aikana kiintynyt sinuun ettei osaa enää erota. Ehkä sinun pitäis vaan ottaa härkää sarvista ja lähteä suhteesta. Jos Matin saisit niin lähtisit varmaan muutenkin.
Pidemmän päälle huomaat että se on järkevin ratkaisu.

Sheena

Mäkään en osaa olla ihana nyt, mutta mielestäni olis paras vaihtoehto lähteä tuon sekamelskan keskeltä pois. Unohdat nykyiset ja entiset ja välihoidot, keskityt tulevaisuuteen ja etsit itselles semmosen miehen joka osaa arvostaa sinua, eikä seurustele kanssasi vain siksi että "no, me nyt vaan ollaan yhdessä", eli on jumittunut kanssasi siihen tilanteeseen.
Anteeksi suorapuheisuuteni, mutta itse lähtisin nopeasti tuosta tilanteesta, selittäisin sille tämänhetkiselle, että miltä itestä tuntuu.

Seera

Mua lähinnä jäi häiritsemään ne mese keskustelut tyttöjen kanssa, jotain outoa tässä nykyisessä on. Ja siihen päälle vielä reaktio siihen raskaus/abortti uutiseen; mihin ihmeeseen hän siinä vaiheessa "heräsi", kun ei halunnut sua menettää? Pystyykö hän keskustelemaan asioista rakentavasti? En ainakaan voisi kuvitella oman puolisoni suusta tuollaista jos kertoisin olleeni raskaana toiselle miehelle... miten siitä ei voi tajuta, että toinen on tehnyt pahasti?

Kyllä minäkin ottaisin pesäeron tuossa tapauksessa, saisit selvitettyä ajatukset ja miettiä mitä todella haluat (niin voisi tehdä poikaystäväsikin)

Tsein

Erotkaa. Olet pannut muita ja panisit edelleen, jos voisit. Mitä järkeä on pysyä suhteessa poikaystävään, jota et selvästikään rakasta etkä hänestä välitä? Se, että hän on niin onneton tossukka, ettei osaa näyttää sinulle ovea, ei riitä syyksi.

Brandi

Tiedän sen että minun pitäisi lähteä. En suoraan sanoen edes koe minkäänlaista vetoa enää seksuaalisesti nykyiseeni. Hän on sanonut itsekin jo monta kertaa että ellei suhtautumiseni häneen muutu, hän lähtee. Mutta eipä ole lähtenyt. Ja mielestäni jo se, että olen tehnyt hänelle noin pahasti ja hän vastaa siihen että ''saat anteeksi kaiken'' (vieläpä vain yhden päivän miettimisen jälkeen) kertoo sen että hän ei ole kanssani rakkaudesta, vaan tottumuksesta josta hän ei päästä irti, hän on nimittäin monesti maininnut miten hän jäisi aivan yksin ilman mitään jos ei minua olisi.

Olen maininnut hänelle vieläpä sen että minulla kehittyi tunteita tähän Mattiin. Enkä pysty sanomaan nykyiselleni enää että rakastan, koska en tarkoita sitä. Hän sanoo sitä monesti väärin perustein sillä selväjärkinen tajuaa sen olevan tottumusta minuun, ei rakkautta. :/

Ja kyllä jos Matti palaa niin se tulee olemaan juuri niin että rakastun jälleen pahasti, ja niinkuin hänen ystävänsä sanoi että Matti voi tuntea aivan samoin, sillä hän on minusta puhunut hyvin paljon tälle ystävälle joka on myös minun ystäväni, ja olisi hän vakavampaa minusta halunnut ellei olisi lähtenyt. Siksi hän sanoi minulle ettei yhtäkkiä haluakaan kanssani mitään, (syy tähän näkyi turhankin läpinäkyvästi, ei halunnut että jään kaipaamaan häntä) syyksi hän kyllä sanoi että hän lähtee niin pitkäksi aikaa. Seuraavana viikonloppuna tästä kertomuksesta hän tuli viereeni yöksi ja sanoi toivovansa että nähdään tulevaisuudessa. Tästä eteenpäin olen miettinyt vain häntä.. Ja odotan vain joulukuuta jolloin hän tulee käymään pariksi viikoksi suomeen.

Selväähän tämä on, en minä omaa tilaani epäile yhtään, vaan ''poikaystäväni''. Tottakai välitän hänestä ja hän on tärkeä mutta kun hän ei ymmärrä parastaan.. Hänen kuuluisi mielestäni lähteä pois tämän kaiken jälkeen! :/ itse ainakin olisin ollut niin loukattu etten voisi edes ajatella jatkoa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat