Nuorempi mies - Parisuhteet

Kissi

Mitä mieltä olette siitä, että mies on useita vuosia naista nuorempi? Entä jos homma menee niin, että poika on vielä alaikäinen ja tyttö kahdenkympin tietämillä?? Minun mielestäni homma toimii oikein hyvin, mutta mietityttää lähinnä muiden suhtautuminen asiaan:):)

Kommentit (5)

enchanté

Riippuu varmasti paljolti siitä paljon ikäeroa on ja minkäikäisiä he ovat. Omasta mielestä olisi vähän hassua jos tyttö olis 15 ja poika 13 :D Mutta esim. 20 ja 18 ei ollenkaan paha :) Itse olen 21 ja poikaystäväni 19 eikä ikäero häiritse ollenkaan :)

marjutti

minä olen 22 ja poikakaveri 19, tosin täyttää ihan just 20 :) ei häiritte meitä ollenkaan, eikä siihen ole meän läheiset kiinnittäny mitään huomiota. eihän tuo ikäero ole paljookaan.
itse asiassa en kauheena tiiä näin päin olevia pareja, kellä siis olis tyttö vanhempi.. ku ihan alkaa ajatteleen.
yhellä tutulla naisella on sitä 11 vuotta nuorempi mies, mies vähän päälle pari kymppinen :D eikä sekään niin omituiselta tunnu ku nainen on kuitenki aika nuorekas :D

Tsein

^Ainakin löytyy 3 keskustelua ikäerosta ja muistaakseni ainakin joissain näissä on keskusteltu myös tästä harvinaimmasta nuorempi mies -kuviosta.

Embo

Älkää nyt oikeustalon eteen menkö toitottammaan kovaan ääneen, että "poika on 15 ja tyttö 20!"; tällaisen vinkin antaisin, koska viranomaistahothan antavat mielellään juridisia kannanottoja tällaisiin.

Mutta näin ihmisten kesken sanoisin, että mitä ihmeen väliä ikäerolla on? Olkaa vain yhdessä, jos tykkäätte toisistanne. Jos se ei teitä kahta haittaa, niin älkää ihmeessä välittäkö muiden kommenteista! Jos joku paheksuu ikäeroa, niin miettisipä hän mieluummin suhteita joissa kaksi tismalleen samana päivänä syntynyttä osapuolta elää vaikkapa väkivaltaisessa suhteessa. Siinä olis oikeesti jotain paheksuttavaa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat