Seksisuhteesta parisuhteeksi? - Parisuhteet

punatikru

En löytänyt tästä aiempaa keskustelua, joten aloitin uuden.

Eli voiko parisuhde alkaa seksisuhteella, tai seksisuhde muuttua vakavammaks suhteeks :D ? Entä onko kenenkään suhde alkanut yhdenyön jutusta?

Kellään kokemuksia? Kuulisin mielelläni meilipiteitänne tästä :D .

Kommentit (8)

BabyPhat

Mä oon sitä mieltä, että parisuhde tarvitsee intohimoa toimiakseen. Seksi on intohimoa parhaimmillaan! 8) Ilman seksuaalista jännitettä on mielstäni todella tylsä suhde, kokemusta on.

Jos taas mitään muuta ei ole, kuin intohimoa, ei voi homma toimia. Parisuhteen peruselementit ovat kuitenkin luottamus, rakkaus etc. Jos vain yksi osa-alue toimii, niin ei kannata väkisin muodostaa parisudetta, kun se ei kuitenkaan pidemmän päälle tulisi toimimaan.

Suhteessa annetaan ja otetaan (sanojen kaikissa merkityksissä :twisted: ), ja jos kaikki toimii, kemiat pelaa yhteen niin mikäs siinä! seksi"suhde" voi muotoutua kiintymyssuhteeksi ja rakkaussuhteeksi. Useinhan siinä niin käykin, että seksipartneriin ihastuu ja toivoo hommalta enemmän, aina tunne ei kuitenkaan ole molemminpuolinen. Jos on, niin onnea sinulle, saat tod näk hyvän parisuhteen ja loistavaa seksiä! :)

aamutähti

Minun nykyinen suhteeni alkoi ihan puhtaasta yhdenyön jutusta :wink:
Yö ja aamu sujuivat sutjakkaasti sängyn puolella, ja kun toisen naama ei alkanutkaan ärsyttää akti(e)n jälkeen (päinvastoin.. :)) ja juttu luisti muutoinkin paremmin kuin hyvin nii kyllä siinä alettiin katseita vaihdella puolin ja toisin... :) nyt ollaan onnellisesti yhdessä ja seksi sujuu loistavasti! :D

Eli kyllä, parisuhde voi alkaa seksisuhteella, ei se mitään estä!

miss.

Jos yhdenyonjutusta puhutaan niin helpostiki mut vahan oon skeptinen seksisuhteen jatkosta. Tietty seksisuhteitaki on monenlaisia: jos suhde on ollu muutakin yhdessaoleilua seksin lisaksi niin mika ettei, mutta jos koko ajan ollut kyse _pelkasta_ seksista (vaatteet pois ja hommiin ja hommien jalkeen vaatteet paalle ja ulos), tuntuu vahan oudolta, et semmonen suhde sit parisuhteeksi muuttuis..

punatikru

SunLion: yritin kyllä löytää aiheesta aiempaa keskustelua, muttei mitään täsmäävää ollut :? .

Kiitos vastauksista ja mielipiteistä.

Niin, siis meijän seksisuhde on kestäny ny parisen kuukautta. Tiedän, että seksisuhteilta ei kannata odottaa vuosisadan romanssia, mut jotenki tuntuu et meijän jutust vois tulla enemmänki. Käyttäydytään kuin pariskunta, hellyyttä on paljon aj välillä käydään treffeillä. Oon ihan korviani myöten ihastunu mieheen. En vain ole varma onko tunne molemminpuoleinen. Täytyy vaan rohkaistua ja jutella miehen kanssa tilanteesta :D .

Puutarhis
SunLion
[color=red]tästä on mielestäni ainakin ollut ketju...muistaako kukaan?[/color]

Minä olen vastannutkin sellaiseen, mutten muista keskusteluaihetta :oops: . Olisiko ollut Seksi-osiossa?

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat