Miten saat miehesi hymyilemään? - Parisuhteet

esiska

Täällä on keskusteltu millaisia lohduttajia poikaystävät ovat. Osaavatko he lohduttaa ja miten he sen tekevät. Mutta miten on, osaatko sinä lohduttaa miestäsi? mikä saa surullisen tai pettyneen miehen hyvälle tuulelle, Mitkä on sinun takuu varmat piristys keinot turhautuneelle kullalle?

Kommentit (14)

Susannna

Yleensä tapaan ottaa miehen syleilyyn, silitellä hiuksia ja kasvoja, ja etsiä harmitusta aiheuttaneesta asiasta positiivisia puolia ja apuna käy yleensä myös huumori. :D

esiska

Voisi itekkin vastata :)
Mulla toimii kun vie miehelle sen lampiruokaa, vuokraa leffan ja antaa koko vartalo hierontaa. Tämä silloin kun on vain huono päivä
Mutta jos jokin surettaa, pyydän kertomaan mutta en pakota. Silittelen ja olen vain hiljaa jos se on parasta. Tietenkin sanon asioita jotka on tärkeitä kullalle, että se on rakas ja tärkeä vaikka mikä olis
Huumori toimii myös, mies kun on muutenkin vitsikäs luonteeltaan :D

zera

Silittelen, suukotan tai vitsailen, tilanteesta riippuen. En edes muista mitä aina teen, jotain vaan, ja ei se kyllä yleensä ikinä kauaa ole suruissaan tai vihainen. :)

Chaera

Poikaystäväni ei ole kovin avoin asioista, jotka painavat sen mieltä tai surettaa/vihastuttaa sitä. Pyrin aina parhaani mukaan lohduttamaan, olemaan tukena jne. mutta toisinaan se on tosi vaikeeta, kun toinen vaikenee pahasta olostaan täysin eikä suostu tai halua kertoa syytä. :?

Yleensä olen vain läsnä. Kuuntelen, silittelen, pussailen ja jos hän haluaa, niin otan kantaa asiaan joka tekee hänet surulliseksi/vihaiseksi tms. Kuunteleminen on yllättävän hyvä tapa lohduttaa.
.. Ja muutamien mainitsema huumorikin toimii aina. :D En välttämättä aina edes keksi mitään vitsikästä - yritykseni ovat kuitenkin sen verran hulvattomia (ainakin poikaystäväni mielestä..) ettei niille voi kuin nauraa.

MyFace

Sellaista tilannetta, että minun olisi pitänyt lohdutella poikaystävääni, ei ole tapahtunut kuin pari kertaa. Silloin on ollut sellainen tilanne, että poikaystävä on soittanut intistä kauhee vitutus/masis päällä, kertonut esimerkiksi joutuvansa ihan varoittamatta jäämään viikonlopuksi ginesiin.
Olen tuntenut oloni hiukan vaivautuneeksi siinä pojan kiroilemista kuunnellessani ja yleensä sen sijaan että alkaisin lohduttelemaan jotenkin, yhdyn poikaystävän kiroiluun ja armeijan haukkumiseen... :P

Mitä mä voisin tuollaisessa tilanteessa (puhelimessa) sanoa, kun ei ole mahdollista kosketuksiin tai silittelyyn? :P

marjutti

puhelimessa voi puhua postitiivisesti, kertoa omista jutuista ja vaikka jutella seuraavista lomista :) yleensä ainaki meillä saan miehen paremmalle tuulelle näillä.

kotona kun ollaan niin silittelen ja saatan vähän pelleilläkki jos en muutan saa nauramaan :D :roll:

yleensä kulta haluaa jutella, jos sen mieltä painaa joku, niin sitte jutellaan ja samalla halaillaan.

papuna

eip tuo niin kummoisen vaikeaa ole ollut. halaan ja silitän tukkaa. pussaan,oon läsnä ja sanopn että kaikki menee hyvin. kliseistä,mutta totta?

popcorni

Pidän itseäni huonona lohduttajana. En tunnu ikinä saavan häntä hyvälle mielelle. "Otan" syleilyyn, silittelen ja hipsuttelen siinä samalla. Painan helliä suukkoja esim. hiusten sekaan. Olen useimmiten vain hiljaa, koska en tiedä mitä sanoa. Sanon kyllä että haluaisin tietää mikä on, mutten siitä riitaa tee ja sitten olemme vain hiljaa ja teen ed. mainittuja asioita. Yritän ehkä myöhemmin ehdottaa jotain, että käydäänkö katsomassa olisiko se leffa jo tullut vuokraamoon jne. Poikaystäväni kumminkin usein jatkaa tällä hiljaisuuslinjalla ja kaikki on silloin usein "en tie/ihan sama"

riinaF

[size=9]Ei se edelleenkään ole mun mies mutta vastaan nyt silti[/size]

Jos Heppua v*tuttaa oikein kunnolla, paras tapa saada se hyvälle tuulelle on pysyä kaukana ja käyttäytyä normisti, odottaa että rauhoittuu itsestään. Pienempiin ketutuksiin riittää, että menen viereen ja vaikka kiedon käden ympärille enkä sano mitään. Tai silittelen tai rapsuttelen selkää. Puhuminen ei ainakaan toimi, vaikea sanoa mitään mikä helpottaisi

zup-

Tässä 10 kk aikana tuota vielä kertaakaa nakertanu yhtään mikään. Yltiö positiivinen ihminen. Odottelen sitä jotain purkausta sitten :roll:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat