Samassa sängyssä? - Parisuhteet

kukkakeppi

^ Yleensä. Tässä kun on näistä känninukahtamisista puhuttu, niin kuinka selvässä tilassa silloin sitten on... En minä ainakaan jättäisi, jos tuo mies nukahtaisi kaveritytön viereen, mutta kyllä se kuitenkin tietää, etten siitä tykkäisi. Aiemmin perustelinkin jo syyn.
Ja aina voi "käydä" niin kuin marish tuolla sanoi. En siis sano, että omalle miehelle välttämättä niinkään, mutta kännissä ihmiset tekee paljon kummallisempiakin asioita. Eli mun mielestä ihan hyvin saa pitää oman miehen itsellään. Kärjistetysti siis.

Sivut

Kommentit (104)

nomani

Täällä puhuttiin poikaystävän antamasta läheisyydestä kaveritytölle. Jokainen tietysti näkee läheisyyden eri tavalla, mutta mun mielestä siinä, että nukkuu samassa sängyssä, ei välttämättä ole sellaista läheisyyttä. Tietysti jos mennään saman peiton alle ihan kylkikylkeen ja vaikka toisen kainaloon, on siinä läheisyyttä, mutta yleensä kaverin vieressä nukkuessa on omat peitot ja se hajurako. On se kaveri sitten samaa sukupuolta tai vastakkaista sukupuolta.

jennej

Mitä mieltä olette jos poikaystävänne nukkuu samassa sängyssä kaverityttönsä kanssa?

Itelleni kävi näin ja sain siitä kuulla onneks ihan poikakaverilta iteltään, mutta enpä oikeen tienny miten olis pitäny suhtautua..

riinaF

Ööööh. Ihmettelisin lähinnä, että miksi tuollaisia tarvitsee mulle kertoa :shock: Miksi ihmeessä ei saisi nukkua kaverinsa vieressä? :o

ilakka

Onpas täällä väellä jyrkät mielipiteet.
Tai sit mä vaan olen niin sinisilmänen, että en ainakaan näin ajatuksen tasolla osais vetää tollasesta hernettä nenään. Voisin hyvin kuvitella 7 eri tilannetta, joissa itse nukkuisin kaveripojan vieressä täysin viattomasti. Miksei siis toisinkin päin?

Jaeniver

^^ Minusta kypsään ja aikuiseen parisuhteeseen ei kuulu läheinen kanssakäyminen vastakkaista sukupuolta olevan henkilön kanssa ja nukkuminen yhdessä on minusta liian läheistä.

Jos löytäisin mieheni samasta sängystä jonkun naisen kanssa, oli sitten kaveri tai ei, niin se olisi tämän suhteen loppu se. Selityksiä en mistään pelkästä nukkumisesta kuuntelisi.

aapo
jennej
Mitä mieltä olette jos poikaystävä[u]nne[/u] nukkuu samassa sängyssä kaverityttönsä kanssa?

- Olisihan se hyvä odottaa avioliittoon asti, ainakin jos tätä nyt kristillisessä moraaliasetelmassa tarkastellaan. Tuota alleviivattua kohtaa en ymmärrä. Hankalasti ilmaistu.

miru

En hyväksyis. Johtuu ehkä siitä että tiiän ettei poikaystävällä oo naisia kavereina, niin en vois hyväksyä sitä että se jonku puoli tutun kans nukkuis. Jos sillä ois läheisiä naisia kavereina niin en tiiä miten suhtautuisin, ehkä en yhtään paremmin. Emmäkään miespuolisten kavereitten vieressä nuku koskaan.

napalm

En usko että se minua haittaisi, ellei kyseessä olisi sellainen kaverityttö josta en itse pidä. Näitä on muutama, eikä kyse ole sukupuolesta vaan persoonasta. En minäkään menisi nukkumaan kenenkään viereen, josta miehekkeeni ei pitäisi. Minua on joskus epäilty ja kyseenalaistettu siitä, kun olen entisen poikaystäväni = nykyinen paras ystäväpoikani kanssa viettänyt iltaa kotona ja baarissa, joten luulen, että jos nukkuisin tämän saman ihmisen vieressä, minut varmaan mulkoiltaisiin ulos Tellukselta. Ja kyse ei ollut edes poikaystävästäni, jota tämän asian kuuluisi ENITEN koskettaa. Hän oli kaikesta huolimatta asian kanssa OK.

Ihmiset osaavat olla ahdasmielisiä, ei kannata epäillä jollei ole syytä. Kaikki eivät etsi tilaisuutta pettää tai halua kaikkia miehiä/naisia seksuaalisella tavalla. Jos miehekkeeni olisi halunnut panna kaverityttöjään, ehkä hän olisi sen tehnyt jo eikä vasta minun astuttuani kuvioihin.

Ja mainittakoon vielä, että minua voitaisiin vielä hieman enemmän kummastella; olen itse nukkunut joskus hyvän ystäväni poikaystävän vieressä :D

shazzer
olematon
Mä oon kyllä sen verran mustasukkainen että ottaisin nokkiini :roll: vaikka kyse ois vaan nukkumisesta niin siltikin.

Sama juttu.
Ajatus nostattaa karvatkin pystöön :? Mutta eipä tuolla taida montakaan naista olla kaverina. Tai eipä sillä ole yhtäkään.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat