Suutun aivan liian helposti poikaystävälleni! - Parisuhteet

mansikka_

Mulla oli kanssa ennen ongelmana suuttuminen poikaystävälle.. Kaikista TODELLA pienistä asioista saatoin kilahtaa, enkä itsekään oikein ymmärtänyt miksi. Lopulta vaihdoin e-pillerit renkaaseen, jonka jälkeen olo on helpottunut.

Sivut

Kommentit (23)

zera

Käytän Yasmine e-pillereitä. Käytin ennen diane novaa, mutta lihosin aika reippaasti niiden aikana, ja pelkäsin että se johtui niistä pillereistä ja vaihdoin Yasmineihin. No ehkä mulle ei vaan sovi e-pillerit :? Pitää keskustella lääkärin kanssa asiasta.

zera

Toivottavasti tällaista keskustelua ei vielä ole...

Mulla on oikeesti todella paha ongelma. Suutun nykyään TODELLA helposti poikaystävälleni. Ihan pikkujutuista vedän kauheet raivarit. Ja silloin kun oon vihainen, sanon kaikkea niin kamalaa. Sanon, etten rakasta häntä ja haukun häntä. Muutaman kerran olen jopa sanonut että haluan erota. Olen kuitenkin aina saanut poikaystäväni takaisin saman päivän sisällä kun olen pyytänyt anteeksi jne. En ennen suuttunut näin helposti, mutta nykyään olen ihan kauhea tyttöystävä! Tiedän, että poikaystäväni on todella kyllästynyt tähän. Ja minä myös. En tiedä mikä mussa on vikana, mutta suutuspäissäni en vain osaa hillitä itseäni vaikka kuinka yrittäisin. :(

Tänään sanoin poikaystävälleni todella ikävästi taas ja hän ensimmäisen kerran loukkaantui kunnolla ja sanoi, ettei tiedä haluaako jatkaa kanssani.

Onko kellään muulla samaa tilannetta? Tai vinkkejä siihen, että miten pääsisin eroon tästä tavastani. Rakastan poikaystävääni todella, enkä halua menettää häntä tämän takia...

Tsein

Ongelma on siis enemmänkin se, että suutut helposti? Ei vain se, että sanot pahasti, kun suutut? Ihan näin lonkalta voisin heittää kysymyksen, että käytätkö hormoniehkäisyä? Niissä voi sivuvaikutuksena olla raivokohtausten saaminen ja mitä on lueskellu ihmisten kokemuksia, niin ne on just sellasia, että saattaa suuttua älyttömän helposti jotain mitättömästä asiasta ja hirveällä volyymilla.

Sitten ne perinteiset, (1) mieti ennen kuin sanot haluaisitko itse kuulla sanat, jotka ovat suustasi tulossa, (2) laske kymmeneen ennen kuin päästät suuttumuksen ulos ja (3) lähde vaikka toiseen huoneeseen rauhoittumaan, jos tuntuu, että kohta kilahtaa.

zera

Itseasiassa käytän hormoniehkäisyä. Voiko se todella vaikuttaa? :shock: En halua kyllä lopettaakaan hormoniehkäisyn käyttöä. :?

Nii noi perinteiset neuvot on kyllä parhaita. Pitää oikeasti alkaa vaan ajattelemaan ennen kun sanoo. Tänään tuli pohdittua tota asiaa aika lailla, niin enköhän mä edes vähän oo oppinut.

napalm
zera
Itseasiassa käytän hormoniehkäisyä. Voiko se todella vaikuttaa? :shock: En halua kyllä lopettaakaan hormoniehkäisyn käyttöä. :?

Mitä ehkäisyä käytät? E-pillereissähän on se haitta, että hormoni tulee aika epätasaisesti ja siitä johtuvat aika rajutkin sivuvaikutukset, mutta esimerkiksi ehkäisyrenkaassa hormoni imeytyy tasaisesti elimistöön, eivätkä sivuvaikutukset ole niin pahoja, joillain niitä ei ilmene ollenkaan.

Kiira

Mulla on ollu semmoset pillerit, että olin ku raivotautinen. Tai noh; saatoin olla hyvällä päällä ja yhtäkkiä kilahtaa jostain mitä mies muka sanoi. Ukko oli silloin hiukan varpaillaan mun kans.. Enkä heti sitä edes itse tajunnut. Kannattaa käydä e- polilla, mulle löyty paremmat pillerit, ja raivarit loppu :D

miru

Mulla oli yhessä vaiheessa ihan sama juttu, raivostuin ihan pienistä asioista ja huusin ja karjuin. Siihen mennessä oli syöny pillereitä jo monta vuotta eli ei johtunu mulla niistä. Sitte se vaan meni ohi, luulen että se johtu siitä ku arki astu meidän suhteeseen eikä kiinnostanu kokoajan olla miehen kans ja mulla ei uudessa kaupungissa ollu kavereita eikä ketään kelle purkaa semmosta yleistä ärtymystä.

TaskuMyy

Itelläni on depressiolääkityksen takia väliä hieman suuttumispäiviä :roll:
Vedän hernettä niiin maan perskeleen olemattomista asioista että huhhuh hei ja rommia pulloon :shock:
Ihan näin jälkikäteen nolottaa :roll: :oops:

TaskuMyy
Roland
Säälin miestäsi. Sun pitää muuttaa sun käyttäytymistä tai teidän kannattaa erota. Tuollainen käytös on hyvin stressaavaa miehelle.

Kellä tää kommentti oli oikein tarkotettu?

zera
Roland
Säälin miestäsi. Sun pitää muuttaa sun käyttäytymistä tai teidän kannattaa erota. Tuollainen käytös on hyvin stressaavaa miehelle.

Jeps, minäkin säälin. En aio kuitenkaan jättää miestäni tämän ongelman takia, hän saa sen tehdä kun kyllästyy.

TaskuMyy
zera
Roland

Jeps, minäkin säälin. En aio kuitenkaan jättää miestäni tämän ongelman takia, hän saa sen tehdä kun kyllästyy.

Toivotaan, että saatte tuon ''ongelman'' kuriin josssain vaiheessa :wink:

minni-

mulla oli ennen kanssa vähän samanlainen tilanne. saatoin suuttua tosi pienistä jutuista ja vielä paisutella niitä niin, että pikkujutusta saatto tulla isokin riita. mut mä luulen, että tohon auttaa kaikista parhaiten vaan tahdonvoima. mä ainakin pääsin tosta "tavasta" eroon sillä, että oikeasti halusin muuttaa asian.

zera

Joo, oon nyt lähiaikoina pohtinut tätä yksin ja yhdessä poikaystävän kanssa todella paljon. Sit oon etsinyt netistä kaikkia ohjeita itsehillintään. Luulen, että asiat paranee nyt kun oikeesti tajuan, että se on väärin ja yritän oikein kovasti olla suuttumatta. Oon myös miettinyt sitä, että ehkä me ollaan liian tiiviisti yhdessä. Ollaan oikeesti kokoajan yhdessä eikä paljoa nähdä omia kavereitakaan. Voi olla, että silloin ärsyyntyy helpommin. Sovittiin nyt, että aletaan tehdä omia juttuja enemmän niin ei olla kokoajan kiinni toisissa.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat