Kehuja? - Parisuhteet

^enmi^

Elikkäs tämmöstä kysyisin :)

Kuinka usein miehesi kehuu sinua?

Sivut

Kommentit (21)

marjutti

päivittäin :) kehuu kauniiksi, kehuu kroppaa että on niin seksikäs ( :D ) ja sanoo että oot maailman paras vaimo <3
tosi paljon kehuu, saan olla kiitollinen tuosta miehestäni :)

adele^^

Meidän suhde on vielä niin uusi (ollaan seurusteltu vasta reilu kuukausi), niin saan kehuja joka päivä kun nähdään. Käytännössä tämä tarkoittaa noin kolmena päivänä viikossa :) Muutenkin tuo mies on aika runsas sanainen, kun itse olen enemmän "teot puhukoon puolestaan"-tyyppiä. Mulle siis riittäisi vähempikin kehuminen, mutta tottakai kehujen kuuleminen lämmittää aina sydäntä. Toivottavasti mies muistaa kehua sittenkin kun suhde vanhenee ettei toi jää sellaiseksi alkuhurmaksi.

Essie

aina melkein ku nähdään. "oot niin kaunis" tai sitte jotain "oho, näyttääpä peppu/tissit hyvältä" :D ei voi ainakaan valittaa ettei kehuja sais. mut likaki on tietty liikaa :D

Heidi

]]

[size=9]No melkeen joka päivä ainaki ruuvasta se kehuu ja kiittää.. (:

Ja no peput ja tissit tulee vissiin joka päivä tarkastettua, et ne on tallella ja kehuttua.. [/size]

esiska

Mulle on erittäin harvinaista herkkua kun mies kehuu. Ne tuntuukin sitten niin spesiaalilta ja aidolta, en kaipaakaan kehuja päivittäin :)
Hyvältä tuntuu kun mies sanoo ettei halua nousta sängystä tai päästää mua lähtemään. Tai seksin aikana/jälkeen sanoo ettei millään malta lopettaa.
Kehuina otan myös jatkuvan koskettelemisen, halimisen ja huomioimisen.
Se että mies sanoo tarvitsevansa mua tuntuu peremmalta kuin mikään ulkonäköön liittyvä kehu.
On mies sanonut kauniiksi, haluttavaksi, seksikkääksi jne. ihmetellyt miten kaltaiseni on hänelle sattunutkaan :lol:
Mutta pysyköön kehut edelleen harvinaisena herkkuna :wink:

Susannna

Nähdän pääasiassa viikonloppuisin, ja silloin kyllä kehuja satelee, joskus jopa hämmentävänkin paljon. :) Usein saan kuulla, että olen ihana, tai suloinen, ja kaikenlaista muuta.

Silloin tällöin myös tekstiviesteissä kuulen jotain ihanaa.

Essie
esiska
Mulle on erittäin harvinaista herkkua kun mies kehuu. Ne tuntuukin sitten niin spesiaalilta ja aidolta, en kaipaakaan kehuja päivittäin :)
Hyvältä tuntuu kun mies sanoo ettei halua nousta sängystä tai päästää mua lähtemään. Tai seksin aikana/jälkeen sanoo ettei millään malta lopettaa.
Kehuina otan myös jatkuvan koskettelemisen, halimisen ja huomioimisen.
Se että mies sanoo tarvitsevansa mua tuntuu peremmalta kuin mikään ulkonäköön liittyvä kehu.
On mies sanonut kauniiksi, haluttavaksi, seksikkääksi jne. ihmetellyt miten kaltaiseni on hänelle sattunutkaan :lol:
Mutta pysyköön kehut edelleen harvinaisena herkkuna :wink:

Eisiska on niin oikeessa että harvoin saadut kehut on niin herkkua! jos kehuu liikaa, se ei tunnu niin hyvältä ku että sillon tällön :)

Nyytikki

Kyllä sitä lähes joka päivä kuulee tuolta omalta miehekkeeltä jonkinlaisen kehun, joko kehuu ulkonäköä tai muuten sanoo ihanaksi :) itse pyrin vastavuoroisesti samaan.

MyFace

Joka ikisen kerran kun tavataan -eli viikonloppuisin, kun herra on intistä lomilla :)
Se saattaa kertoa mulle 10 kertaa yhden päivän aikana että "sä oot niin kaunis" <3

TaraTella

Oli tässä juttua jonkun aikaa erään miehen kanssa, niin se muutaman kerran viikossa kehu ulkonäköä. Mutta muuten kehu melkeimpä päivittäin.

Seini

Aika harvoin... Tosin me nähdäänkin vain viikonloppuisin tai joka toinen viikonloppu. Nyt ei tule mieleen mitään, mitä se olisi kehunut viime aikoina. Voi olla, että se on jotain sanonut, mutta en vaan nyt muista. Suhteen alkuaikoina sai useinkin kuulla, miten kaunis ja söpö jne olen, mutta nyt se on vähän hiipunut.

En edes hirveästi kaipaa mitään kehumista, enkä itsekään paljoa kehu sitä. Jotenkin vain ajattelen, että kyllähän tuo nyt jo tietää, että se on hyvännäköinen mun mielestä, niin mitä turhaa sitä sanomaan. Luulen, että poikaystävä ajattelee itsekin samallatavalla musta.

Ehkä pitäis useammin kehua toista, koska itsekin tykkäisin saada enemmän positiivisia kommentteja itsestäni.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat