Kiinnostusta vai ei? - Parisuhteet

aaaurinko

Elikkä siis. Tutustuin pari kuukautta sitten mieheen, joka kiinnostaa. Vaikuttaa myös, että kyseinen mies olisi kiinnostunut minusta ainakin jonkin verran. Olemme nähneet useasti, niin kahdestaan kuin isommassakin porukassa. Kahdestaan olemme saattaneet viettää aikaa monta tuntia. Mies synnyttää minussa ristiriitaisia ajatuksia. Hän on sanonut minun olevan ihana, hyvännäköinen jne. :lol: Sanoo välillä kultsiksi. Mutta sanoo samoja asioita myös joillekkin muille. En tiedä kehuista, mutta ainakin kultseiksi nimittelee monia. Joskus tuntuu, että olisin vain ilmaa hänelle. Hän on ollu yötä ja toisinpäin. Mitään ei kuitenkaan ole tapahtunut, vain nukkumista. En tiedä onko kiinnostunut vai haluaako olla pelkkä kaveri. Mitä mieltä olette? Asia vaivaa. :?

Sivut

Kommentit (24)

TaskuMyy

[size=9][color=blue]Voi hyvä ihminen, mikset keskustele sen kanssa?
Koska ei me voijja tietää sen ajatuksia!
Puhumalla tommoset asiat selviää, ei arvelemalla![/color]
[/size]

shazzer

^Eipäs nyt olla ilkeämielisiä! Kaikki ei kykene tuosta noin vaan kysymään suoraan tuollaisia asioita.

Mulla tuli ensin mieleen että miehessä on vähän pelimiehen vikaa. Jos useita tyttöjä kehuu ja sanoo kultsiksi yms.
Voisithan itse osoittaa olevasi kiinnostunut miehestä jos tuo puhuminen on vaikeaa. Tai kysy joskus vaikka leffaan tai kahville.

Tähän on aika vaikea sanoa muuta, miehitä ei aina näe onko ne kiinnostuneita tai ei.

olematon

Hheh. Vähän saman tyylinen tilanne kun mulla. :D tosi tuo "Kultapieni" on lipsahtanut vaan muutamaan otteeseen tän suusta. [size=9]Silti siihen jotenki niin kiinnittää huomiota[/size]. Mullekin tuli mieleen että onko se kaikille sellainen kuin mulle, kun en voi sitä tietää ku asutaan eri paikkakunnilla. :roll: Loppupeleissä kysyin että mitä se musta haluaa ja kävi ilmi et molemmilla on tunteita toista kohtaan, mutta juttu kaatui siihen välimatkaan. Ja nyt en oo vaan saanut sitä mun päästäni ulos! En vaikka oon kuinka yrittänyt :D Kun se vaan osaa olla niin suloisuus.. mut jotenkin se on niin vielä turhauttavampaa että sekin välittää musta mut ei vaan voi olla mitään. Doohh. Nyt kun vaan sais sen ajatuksistaan pihalle. Ja välillä mustakin tuntuu että oon ihan ku ilmaa vaan tälle tyypille, se ei välttämättä vastaa viesteihin tai mesessä jne. Mutta sit se on toisaalta sanonut että sillä kun on pää vaan sekaisin (ihankun mulla ei olis) niin se ei oikein osaa vaan alkaa jutella ja näin. Mutta siis. Gääh. :roll: Tää on vaan niin epistä.

minsku85
TaskuMyy
[size=9][color=blue]Voi hyvä ihminen, mikset keskustele sen kanssa?
Koska ei me voijja tietää sen ajatuksia!
Puhumalla tommoset asiat selviää, ei arvelemalla![/color]
[/size]

Oon vähän samaa mieltä et ei oikein voida me muut tietää. Kai se on tehtäävä joku siirto itse ja kattoa et vastaako toinen siihen mitenkään. Jos ei halua sanoa tai kysyä suoraan niin sit jotain pientä koskettelua siis ihan pieniä juttuja, niskahierontaa, pitää kädestä jne ja tutkiskella onko toinen vaivautunut vai onko se luontevaa.

Sit muuten miksi sä TaskuMyy muutat ton sun tekstisi tuolleen pieneksi kun sitä on ikävä lukea kun joutuu tihrustamaan, varsinkin jos sä muutat ton tekstin värin sellaiseksi että siitä ei saa selvää?

Kippu

Hmmh.. Kannattaa kyllä olla vähän varuillaan :O Vaikket sä vaikutakaan siltä, että sulla olisi liian ruusuiset kuvitelmat sen suhteen, mut ettei sitten tule kauheita pettymyksiä jos selviää, ettei se oikein olekaan vakavissaan. Mutta toisaalta voi se yhtä hyvin ollakkin :) Voi olla että se on todella kiinnostunut susta, mutta haluaa edetä hitaasti ja katsella vähän mitä teidän jutusta kehkeytyy. Ja suosittelen kyllä että kysyt, vaikka silleen varovasti, mitä mieltä se on teidän jutusta.

aaaurinko

Pitää kait vähän rohkasta itseä ja yrittää kysyä suoraan. Tai kierrellen.. Mutta jotenki pelkää , että se ei sitten olekkaan kiinnostunut ja se "säikähtää" tai jotain. Pitää varautua kaikkeen. Ja ihan selvinpäin on kultsiksi sanonut.

Oisko muuten vinkkejä miten kysyä asiasta varovasti? :)

olematon

Sano sille vaikka, että tuollanen toiminta hämää sua ku tuntuu siltä et se tykkäis susta enemmänkin ja sit taas toisaalta ei tiedä mitä sun pitäis sitä kohtaan sitten tuntea. Ei tollasta oikein kauheen kierrelleen pysty kysymään ku lopulta se menee kuitenkin siihen että pakko kysyä suoraan :D nimimerkillä kokemusta todellakin on :D ja mun tapauksessa se kysymien kyllä kannatti joskos ei se kamalasti mun päätäni selvittänyt.

blik0

Eli en kommentoi aikaisempaa vaan haluaisin kertoa mun oman ongelman.

Tapasin erään miehen pari kuukautta sitten. Juttelimme, suutelimme ja vaihdoimme numeroita viikonloppuna. Molemmat olimme päissä. Näimme myös seuraavana päivänä ja suutelu jatkui.
Dagen efter ja laitoin meihelle viestin. Viestimme muutaman viestin ja se oli siinä.
Pari viikkoa myöhemmin miehestä taas kuului pitkästä aikaa. Hän oli taas päissä ja jutteli kanssani pitkän aikaa ja tahtoi tavata minut. Hänestä kuului uudelleen muutaman päivän myöhemmin ja taas hän toivoi että ehkä voisimme tavata myöhemmin. tälllöin hän ei ollut alkoholin vaikutuksen alaisena.
Nyt toissa viikonloppuna näin miehen. Vietimme iltaa kavereidemme, toistemme ja alkoholin kanssa. Mies tuli luokseni ja oli yötä. Seuraavana päivänä viestimme, mutta emme nähneet. Nyt hänestä ei ole kuulunut pariin päivään mitään, vaikka olemme monet kerrat olleet yhtä aikaa online mesessäkin. Onko tämä ihan selvä tapaus? Mies ei halua minua kuin kännissä? Voiko se olla kiinnostunut musta muutenkin? onko se ihan normaalia, että ei juttele vaikka siihen mahdolissuus oliskin (mese)?
Oon aivan pihalla. En uskalla näyttää tunteitani hänelle, en haluu et muhun saattuu, niin yleistä kuin se varmasti onkin. Tuntuu aika pahalta. Mies kehuu mua enemmän kännissä, mut myös selvinpäin. Mä en tiedä mitä mä ajattelen. Eniten mua vaivaa juuri se, et mies ei juttele minulle vaik on mesessä yhtä aikaa.

Sori tais tulla aika typerä juttu, mut jos joku vois saada mulle jonkunlaista ymmärystä.

maanantailapsi

blik0, oon ollu aika samanlaisessa tilanteessa. Mut tota jatku siis useita kuukausii. Sit lopulta vaan päätin päästää irti ja siirtyy eteenpäin ja sen jälkeen olikin taas kivaa. Kun mulle tollanen tilanne ainakin aiheutti aika paljon ahdistusta ja pahaa mieltä.
Enkä edelleenkään tiedä, mitä se mies ois musta halunnut, kovasti oli aina selittelemässä omaa käytöstään, mut sit toimi aina samalla tavalla.

Tosta mesestä vielä. Puhutko sä hänelle silloin kun ootte molemmat online? Koska eihän sitä välttämättä aina huomaa kattoo, ketkä on online. Ja jos se toinenkin ajattelee samalla tavalla, ettei toikaan puhu mulle, niin en mäkään sille.

blik0

Oon muutaman kerran alkanut itse kirjoittaa ja on kyllä hänkin muutaman kerran keskustelun aloittanut. Nyt ei kuitenkaan ole eilisen jälkeen mitään kirjoittanut, vaikka mesessä olemmekin yhtäaikaa. Minä olen aloittanut viimeisimmän keskustelun, ja ajattelin, että nyt hän saa aloittaa seuraavan. En oikein tiedä.
Varmistan sen, että mies varmasti huomaan minun olevan online kirjautumalla uudelleen sisään :DD Silloinhan mun kuva pongahtaa alareunasta ja se ei voi olla huomaamatta.

Jotenkin nyt vaan tuntuu, et oonko mä sille vaan yks helppo yhden-kahden illanjuttu?

Angeline
blik0
Varmistan sen, että mies varmasti huomaan minun olevan online kirjautumalla uudelleen sisään :DD Silloinhan mun kuva pongahtaa alareunasta ja se ei voi olla huomaamatta.

Mesen asetuksista saa pois tuon, että näkee kun kaveri kirjautuu sisään. Olen itse laittanut tämän ominaisuuden pois päältä, kun mua ärsytti kun koko ajan pomppi esiin tyyppien kuvia.

Kannattaa vielä uudelleen aloittaa keskustelu hänen kanssaan ja jos tuntuu, että mies ei ole kiinnostunut ja kysele myös sinun kuulumisiasi, niin ehkä sitten kannattaa luovuttaa.

blik0

Ai no tosiaan sitten. En tiedä mitä tekisin. En uskalla aloittaa keskustelua. Tuntuu jotenkin siltä et sillon vaivaisin sitä liikaa. ajattelin että jos huomenna ei keskustelua aloita hän, niin minä teen sen. Mikäli satumme yhtaikaa meseen. Nytkin olemme molemmat online. Jännityksellä koko ajan odotan. että kuuluuko hänestä mitään. Pelottaa ja jännittään. Ja taaskin kun jään ilman keskustelua olen surullinen.
Tämä on joskus vain niin vaikeaa.

Vaikutanko mä jotenkin liian ahdistavalta jos alan aina puhua sille? Tai ei nyt aina mutta kuitenkin. Onko se jotenkin säälittävää, jos hän ei itse ala keskustelua?

blik0

Ja jatkan vielä siten, että sunnuntai aamuna hän aloitti keskustelun mesessä. Päivällä minä. Illalla ei kumpikaan. Hän oli mesessä "poissa" vaikka huomasin hänen olevan kuitenkin tietokonella, eikö hän vain halunnut että alkaisin juttelemaan hänen kanssaan?
Eilen olimme molemmat muutaman kerran yhtäaikaa online, kumpikaan ei puhunut mitään. Tänään olimme yhtäaikaa online, ei puhuttu.

Onko se selvää, jos hän ei edes ala puhua minulle? Toisaalta enhän minäkään puhu hänelle, mutta ajatteleeko miehet seillaista? :S

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat