mikä vikana kun suhde ahdistaa? - Parisuhteet

elba

En törmännyt tähän aiheeseen muualla,joten.. Seurustelin yli kuusi vuotta ensirakkauteni kanssa, johon olin todella,todella rakastunut. Suhde kuitenkin päättyi monien syiden johdosta noin reilut puoli vuotta sitten. Tämän jälkeen olen tavannut muutamia miehiä ja heidän kanssaan aina sama juttu, muutaman kuukauden on aivan mahtavaa,ja kaikki sujuu hienosti,sitten iskee vain kertakaikkinen stoppi ja alkaa ahdistaa. Yleensä juuri siinä vaiheessa,kun mies on tunnustanut rakkautensa ja hakis vaikka kuun taivaalta.. :? olen mös huomannut että alan vertailla näitä miehiä exääni,jossa oli lähes kaikki piirteet joita miehessä arvostan. Kai sitten olisi fiksumpaa olla yksinään vaan? :roll: kiva jos joku jaksoi lukea tän vuodatuksen! :D

[color=red]-edit: otsikko by sun-[/color]

Kommentit (9)

elba

Luultavasti niin :roll: Helpottaa kun näkee tuollaisen yksinkertaisenkin asian tässä näytöllä kirjoitettuna :D En vaan näe sinkkuna olemisessa mitään hauskaa, lasken itseni parisuhdeihmiseksi. Tosin parempi olla yksin kuin sellaisen ihmisen kanssa jonka kanssa ei sitten loppujen lopuksi olekaan juuri mitään yhteistä..? tai ainakin luulisin niin :D
Olis taas pitäny kuunnella rakasta äitiä joka eron jälkeen miulle sano että älä tyttö hyvä vaan rakastu siihen rakastumisen tunteeseen...... :D

Estelle

Minusta tuntuu kans että et ole välttämättä vielä valmis mihinkään vakavaan juttuun. Olitte kuitenkin sun ensirakkauden kanssa niin kauan yhdessä.

Kyllä äidit tietää :lol:

small86

Niinkun täälä jo aiemminkin on sanottu, veikkailisin ettet ole vielä valmis uuteen suhteeseen. Sulla on takana pitkä suhde ja puoli vuotta on lyhyt aika siitä toipumiseen. Ite tarvin yli 2 vuotta aikaa toipua reilun 1,5 vuoden erosta ja senkin jälkeen aloitin nykyisen suhteen hyvin varovaisesti. Katsele rauhassa nyt vain ympärille ja älä keskity uuden kumppanin hakuun. On varmasti outoa pitkän ajan jälkeen olla "yksin", mutta nyt ota vain rauhassa aikaa itsellesi:) Ei ole reilua sinua, eikä kumppania kohtaan, jos aloitat suhteen vain että et olisi yksin.

Illuusia

Äidit tietävät juu. :) Oma äitini sanoi että hänellä kesti oikeastaan kaksi vuotta päästä täysin yli erostaan (oli yhdessä isäni kanssa yli 20 vuotta) ja onkin nyt paljon pirteämpi ja sanoi että haluaisi etsiä uuden kumppanin jos vain hyvä löytyisi eikä haluaisi vanheta yksin.
Itse olen eronnut pitkäaikaisesta kumppanistani kerran mutta palasimme yhteen. Olimme erossa vain 1,5 kuukautta. Aluksi en jaksanut nousta edes sängystä ylös mutta vähitellen olo todellakin helpottui vaikka en olisi uskonut! Jopa pystyin ottamaan hymyileviä katseita muilta miehiltä vastaan. No jostakin syystä sitten päädyin yhteen eksäni kanssa, mutta olisin varmasti päässyt hänestä yli, sen tiedän :) Eli kyllä sinäkin ajan kanssa pääset, älä huoli.

TaskuMyy

[color=green]Anna Elba itsellesi vain aikaa, elä kiirehdi seuraavaan suhteeseen! Kerkeät vielä varmasti vielä seurustella! :D [/color]

elba

Jeps, yllättävästi olen alkanut jollain tietyllä tasolla nauttia tästä tilanteesta ja melko paljonkin :) ei olis uskonu! aika parantaa haavat, oli kuinka klisee vaan, mutta tosi :D
Saa muuten olla älyttömän onnellinen oikeista, aidoista ystävistä! En kyllä
parisuhteidenkaan aikaan ole sellainen joka ystävät unohtaa, mutta tottahan nyt viettää aikaa vielä enemmän yhdes :)
Aika tekee ihmeitä...... :lol:

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat