YLLÄTYSPÄIVÄ - Parisuhteet

kiikuttaja

Olen miettinyt että haluaisin järjestää poikapuoliselle ystävälleni yllätyspäivän seuraavana viikonloppuna. Hän on minulle "todella läheinen" ;) mutta ei siis poikaystäväni.

En haluaisi mitään "tylsää" leffailtaa tai ravintolakeissiä, vaan jotain tosi kekseliästä, jännää ja spontaania.

IDEOITA?

Kommentit (5)

angeliina

hmmm keilaamaan?
tai miten olisi joku muu vastaavanlainen?

toki olisi hyvä että antaisit hieman informaatiota onko poika urheilullinen vai ei? ja mielenkiinnon kohteet olisi hyvä tietää jos niistä vaikka saisi jotain keksittyä...

Baby-G

Mun kaverin mies joskus oli järjestänyt seuraavanlaisen yllätyksen joillain treffeillä (ei siis vielä seurustelleet), munmielestä tosi söpöä ja romanttista ja sen illan jälkeen olivat sitten laittaneet hynttyyt yhteen. :)

Elikkä mies oli hakenut kaverini autolla ja vienyt tämän läheiselle kalliolle, josta on tosi kauniit näkymät järvelle. Sinne mies oli järkännyt lämpimän viltin maahan, punaviiniä, kynttilöitä ja jotain safkaa. Tämä siis tapahtui syksyllä, eikä ollut vielä hirveen pimeetä, vaan kaunis auringonlasku ja vielä ihan suht valoisaa. Siellä he olivat sitten lämpimiin viltteihin kääriytyneenä syöneet ja juoneet ja jutelleet.

Omaperäistä, ei maksa paljoa ja muutenkin tosi suloista munmielestä :) Kaveri oli ainakin ihan myyty. Kannattaa jokatapauksessa pitää huolta että on tarpeeks lämmin.

SinRuid

Minkä tyyppinen tämä ystävä on? Minkäälaisia mielenkiinnon kohteita? Helpoittaisi hieman tietää että ehdottaako ammuntaa vai sienestystä.

kiikuttaja

No aika "perinteinen" jäbä. On kyllä uhreilullinen ja semi spontaani. Ei kauhean romanttinen. Esim karting idea oli TOSI HYVÄ! Kiitos kauheesti, antakaa vaa lisää ideoita näistä on apua!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat