Jätetty ja hämillään - Parisuhteet

särkynyt_enkeli80

Me oltiin yhdessä vuosi, meillä oli omat hankaluudet mutta silti oltiin onnellisia yhdessä tai ainakin niin luulin. Hän oli ostanut meille kämpän ja kaikenlaista muuta, oli yhteinen elämä valmiina. Mä vaan en ollut ihan niin äkkiä valmis kuin hän, ja hän joutui melko pitkään odottelemaan .. ongelmia oli mun exänkin suunnalta. Jouduttiin salaa deittailemaan, se kuulemma oli yks juttu joka hälle oli liikaa .. se ainainen salailu, ja mun exällä oli ennen taipumusta väkivaltaan joten poikakaveri nyt jättäessään minut totesi että siitä ne ongelmat vasta alkaisivat .. että exä varmasti seurais jos muuttaisin hänen luokse ja tulis riehumaan jne.

En usko siihen, puhuin exän kanssa asiat selväksi pari päivää sitten ja hän oli ihan ok asian suhteen. Tein vaan sen ilmeisesti liian myöhään. Olin pelännyt liian kauan.

Mä uskon vakaasti että tämä poikakaveri joka nyt minut jätti oli mulle se oikea, en oo koskaan tuntenut miehen kanssa mitään tälläistä. Viikko sitten oli puhetta kihloista .. siitä pari päivää, hänellä oli ilmeisesti ongelmia oman exänsä kanssa lasten hoidosta .. silloin alkoi meidänkin vaikeudet .. poikakaveri katosi yhteyksistä ja kun sain kontaktin niin hän jätti.

En ymmärrä, oltiin ihan päivien päässä yhteisestä elämästä. Soitin ja juteltiin, hän oli niin järkkymätön päätöksessään. Aikoo mennä elämässään eteenpäin, etsii uuden naisen. Olen kuulemma liian kiinni täällä. Ennen oltiin yhteyksissä monta kertaa päivässä, nyt ei yhtään eilisiä puhelinsoittoja lukuun ottamatta. Sattuu, vuosi sentään yhdessä ja olin jo niin valmis yhteiseen elämään. Katsellaan vaikka vuoden päästä hän sanoi, että haluaa nyt vain olla.

Hänestä olin varattu nainen, mutta ei se pidä paikkaansa! Entinen olikin hyvin ymmärtäväinen, se kai vaan selvisi mulle liian myöhään. En vaan pysty hyväksymään tätä eroa, siinä ei ole mitään järkeä. Onko mitään mitä voisin tehdä? En haluaisi luovuttaa kun tunnen meidän kuuluvan yhteen .. Hänen ex ja rahamurheet jotenkin laukaisi tämän kaiken, auttaisiko aika? Hän oli niin rakastunut minuun, ei kai se voi parissa päivässä mennä ohi??

Tänään viestiteltiin, hän sitten kertoi mulle todellisen syyn, ex muija oli jättänyt jonkun luoton maksamatta ja mieheltä ilmeisesti menee kaikki alta. "elämäni kääntyi ylösalaisin...en aijo siihen sekoittaa nyt sinua .....anteeksi kaikesta.." Mitä nyt? Mun pitää vain luovuttaa ja antaa asioiden olla? Ei vaan tunnu reilulta menettää elämänsä rakkautta sen ex muijan sekoilun takia :(

Kommentit (6)

särkynyt_enkeli80
TaskuMyy
Ompas vaikia tilanne :(
Eihän se silti estä toisen kanssa elämistä vaikka toinen menettää omaisuutensa?? :roll:

Ei minustakaan, ja voisin odotella jonkin aikaa että asiat selviää.

Kuulemma vaan meidän jutusta ei tule mitään kun ei alkujaankaan sujunut. Siis ongelmiahan on kaikilla, turha odottaa täydellisyyttä :/

En vaan ymmärrä häntä. Sanoin sille tänään että anna mun olla edes sun tukena ja katsellaan sitten myöhemmin jos ois mahdollisuuksia johonkin .. Ei se sitä ainakaan heti tyrmännyt.

TaskuMyy

Aaa.. mies haluaa erota, luulin et sie haluat, että ero tuli siulta :roll:
Anna hälle nyt hieman aikaa miettiä, tommone ei kuitenkaan ole kovin helppo asia niellä :roll:

särkynyt_enkeli80

Joo mä en todellakaan halua erota :( Ja häneltäkin se tuli täysin puun takaa.

Viikko sitten kihlapuheita, ja sitten ex sotkee hänen elämän kuviot.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat