Liikaa ongelmia? - Parisuhteet

nettae

[size=10]En edes tiedä mistä aloittaisin..
Minulla ja poikaystävälläni on jo nyt aivan liikaa ongelmia, vaikka olemme olleet yhdessä alle kaksi vuotta.

En saa tarpeeksi huomiota, poikkis käyttäytyy välillä tosi törkeästi, suhtautuu joihinkin huumeisiin myönteisesti ja jollainlailla ihaileekin niitä. On kokeillutkin, ja valehdellut niihin liittyvistä asioista.. Luottamus on mennyt täysin, kun herra valehtelee taukoamatta joistakin asioista.. (ettei minulle tulisi paha mieli..)

Asutaan eri paikkakunnilla ja nähdään vain viikonloppuisin. Minä olen aina se aktiivisempi osapuoli sopimaan tapaamisista, ja minä menen melkein joka kerta heille.. Tässä yksi päivä hän sanoikin jotain sinnepäin, että voitaisiin nähdä joka toinen vkl.. Justiinsa.. Korjasi kyllä myöhemmin sanomisiaan, mutta kuitenkin kaverit on sille niin tärkeitä, ettei mikään muu mene edelle.. Yhteyden pitäminenkin on vähä niin ja näin.. Minä enimmäkseen soittelen ja tekstailen..

Itseasiasssa meinasin luopua koko suhteesta tässä vähän aikaa sitten, mutta taas poikakaverini lupasi, että yrittää olla "parempi".. Tuntuu vaan, ettei hän välitä yhtä paljon kuin minä välitän. Hän ei osaa keskustella, eikä ilmaista tunteitaan.. Juortuu kyllä varmasti hänen lapsuuteensa.. Mutta en jaksa olla vain kokoajan ymmärtäväinen, kun kokoajan sataa jotain niskaan.. Onhan niitä hyviäkin hetkiä, mutta nykyään liian harvoin.

Luottamus on kaikista suurin ongelma.. Ja haluaisin tuntea itseni rakastetuksi.

Olen vain niin rikki ja haluan purkaa tätä jonnekkin. Tiedän että täällä on ihmisiä, jotka haluaa oikeasti auttaa.. :)
Olemme alaikäisiä, poikaystävä täyttää pian 18.. [/size]

Kommentit (2)

Kippu

Mun mielestä tärkeimpiä asioita seurustelussa on, että toiseen voi luottaa ja että asioista voi puhua avoimesti. Huumeidenkäyttö tai niiden kokeilu voi olla vähäsen arka aihe, koska sun poikaystävä saattaa esim. hävetä asiaa, mutta ei niistäkään pitäisi todellakaan valehdella.. Ja on - ainakin mun mielestä - hiukan huolestuttavaa, jos poika haluaa nähdä sua vain joka toinen viikonloppu.
Ymmärrän kyllä jos asutte eri paikkakunnilla ja on vaikea oppia tuntemaan kunnolla ja tulla läheisiksi. Alle 18-vuotiaille (ja miksei vanhemmillekin) pojille on kans kaverit tosi tärkeitä.
Kannattaisi puhua sille pojalle näistä asioista, jos teidän suhde aiheuttaa sulle noin paljon epävarmuutta ja pahaa mieltä. :S

temelia

Juu en halua kääntää mitenkää veistä haavassa, mut tosiaan ton tekstin perusteella tuntuu et poikaystäväsi vain on suhteessa mutta ei oikeasti halua panostaa siihen. Se on kuitenkin sua kohtaan väärin, varsinkin kun näette niin harvoin et mun mielestä voit suoraan sanoa et sil on aikaa viikolla kyl nähdä kavereita, et viikonloput ois sun kanssa (paitsi jotku erityistilanteet). Sun täytyy ottaa se puhutteluun ja sanoa miltä susta tuntuu, muuten asia ei kyllä selkiinny, mitä nyt yhtään tunnen noita kakslahkeisia ni ei ne itse aina tajua ajatella kaikkea. Muutenkin toi luottamusjuttu on tärkee et valehtelu ei käy varsinkaan tollasilla verukkeilla.
Toivottavasti saat asiat selvitettyä, mutta jos ei juttu ota toimiakseen keskustelunkaan jälkeen, niin mun mielestä sit sen ei oo vaa tarkotettukaan toimivan.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat